MuscleMeat

Spartacus seizoen 3

Ja, net binnengehaald

Aflevering 5 is epic. De verzoening tussen Spartacus en Crixus is geweldig gescript en totaal onverwacht. Daarnaast was de actie ook levendig in beeld gebracht.

Inderdaad echt een fantastische aflevering. Alles zat erin. Heerlijk. Heb weer staan juichen toen Crixus naar beneden kwam springen om te helpen.

idd gruwelijke ep werd ook tijd shit begint nu pas

ik weet dat de nieuwe spartacus geen Andy is maar het wendt toch na een tijdje vind ik? of ben ik hier alleen in?

en inderdaad ep 5 was super !

**** dit. Ik ga Blood&Sands en Gods of the Arena weer checken. Voor mij echt twee topseizoenen televisie. Dezelfde klasse als Breaking Bad, Homeland en Dexter.

Ep 6 was imo de leukste van season 3 tot nog toe

Epic idd

Idd vette aflevering, Gannicus is alpha as ****. Zie liever spartacus en co. doodgaan dan Gannicus :roflol:

Kan ook wel genieten van deze serie als tussendoortje. Geen brute topper maar gewoon wel genieten

wat een vette aflevering weer gister. Jammer dat het alleen zo gerushed wordt aan het einde. Vooral de march van Crixus naar Rome, had van mijn wel paar afleveringen mogen duren ipv 10 minuten. En Tiberius en Ceasar WTF.

RIP Crixus.

Hahaha Tiberius en Ceasar was echt een WTF momentje.
Dat einde mocht wel eens zeg, die slaven hakken echt een miljoen Romen de kop af zonder ook maar een schrammetje te krijgen.

Terug
Naar boven