MuscleMeat

Spectriol

Dozer

Cool Novice
Waardering
0
ze zeggen dat als je met spectriol stackt de werking van de andere producten versterkt
is dat waar?

heeft iemand ervaring met spectriol??

[Link niet meer beschikbaar]

:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
wa is da??

Dat is stront in je ogen! Slotje aub? :mad:

't Is een mix van verschillende steroiden:

This drug is a new veterinarian steroid. The few athletes who have used this drug were pleased with what they saw; quality gains in strength and size. They said it worked like injectable Dianabol. It will not aromatise much and it is not very toxic to the liver. It is a combination of 6 steroids esters, Nandrolone phenylpropionate, Testosterone Cypionate, Testosterone Propionate, Testosterone Enanthate, Methandriol, and one more, which have slightly different rates of release from the injection site and varying anabolic/androgenic ratios. Designed for use in geldings and colts where some virilisation is required. Comes in 1 ml/ampoule.

Dit had je ook (once again) met Google kunnen vinden. Maar goed, je vraagt om ervaringen dus we laten deze maar eens open.

Ik zou dus een ieder willen verzoeken om hier normaal te posten, ookal is de postgeschiedenis van de topicstarter niet zo heel goed...

niemand ervaringen ?
ben er wel benieuwd naar eerlijk gezegd !

Het is niet waar. OK?

Omdat jij het bent.

Dit zou normalerwijze in Spectriol moeten zitten

20 mg/mlMethandrioldipropionaat

Nandrolonfenylpropionaat
15 mg/ml

Testosteronenantaat
10 mg/ml

Testosteronhexahydrodenzoaat
10 mg/ml

Testosteronpropionaat
5 mg/ml

Testosteroncypionaat
5 mg/ml

DIT LIJKT ME OP ZICH AL EEN STACK!

De vraag van doos was:

ze zeggen dat als je met spectriol stackt de werking van de andere producten versterkt
is dat waar?

Maar die praatjes krijg je als je Drive en Spectriol door elkaar haalt en gelooft dat Methandrioldipropionaat de receptoren "gevoeliger" maakt. Een sloot vocht is wat je van Methandriol krijgt.

"Ze zeggen".... Christus nog aan toe, ik wordt een beetje moe van deze posts. Ieder zou toch op z'n minst zelf eens wat navraag kunnen doen zonder elke scheet op dit board te dumpen.
Geluukig heeft Mr J meer geduld. Daarom is hij moderator en ik heel terecht niet.

red zei:
Hoezo dan niet :( normaal kom je met heel een verhaal en nu niks :p

Laatst bewerkt:
Als iemand nou nog wat zou doen met alle info die hem gegeven wordt maakt het niet uit maar Doos snapt er gewoon geen ruk van en als je hem uitgebreid reply'd reageert ie zelf ook nooit dus ik neem die moeite iig niet meer.

Hey J,wat is dat?

Indringen op mijn msn zonder toestemming? :D

Hulde voor Testo

Geil hoor,verheug me er nu al op!! :D

Je hebt ook software dan kan je met meedere mensen tegelijk cammen, ideetje? :o

(Anyway, we gaan wel erg offtopic nu. :p )

Viezeriken :D

Stelletje sl*tten! :D

Terug
Naar boven