Fitness Seller

Speed Snuiven of Liposuctie

Status
Niet open voor verdere reacties.

nasty^PhysIc

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ik zat even te denken. Waarom laten ze hele dikke vette mensen niet onder medische begeleiding, grote hoeveelheden speed snuiven. I.p.v. liposuctie b.v.

Omdat speed misschien illegaal is, maar als je wilt cutten ga je gang hoor.

Dan hebben ze geen neusbotje meer over op een gegeven moment

Tja, daar vraag je me wat zeg.

Waren laat men ze dan niet gewoon DNP nemen?

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Omdat speed misschien illegaal is, maar als je wilt cutten ga je gang hoor.

Ik wil er nie op cutten. Speed is slecht te combineren met bb'ing.

alleen onder begeleiding van een art verantwoordelijk..?

Injecteer dan speed dat is nog het veiligst. Tja waarom niet.. verslaving? Gevaar voor hart en hersenen?

nasty^PhysIc zei:
Ik zat even te denken. Waarom laten ze hele dikke vette mensen niet onder medische begeleiding, grote hoeveelheden speed snuiven. I.p.v. liposuctie b.v.

jezus!!! Ben je echt serieus?

langdurig speedgebruik zorgt ervoor dat je een psychisch en lichamelijk wrak word... met of zonder medische begeleiding.

kunnen anders nasty physic wel als proefkonijn gebruiken.
halen we een kilo, mag hij het proberen :p , in naam vd wetenschap
gr d

dennis999 zei:
kunnen anders nasty physic wel als proefkonijn gebruiken.
halen we een kilo, mag hij het proberen :p , in naam vd wetenschap
gr d
Kilo pure pep... ik weet niet hoeveel levens hij moet afvallen.... ???

KaLe zei:
jezus!!! Ben je echt serieus?

langdurig speedgebruik zorgt ervoor dat je een psychisch en lichamelijk wrak word... met of zonder medische begeleiding.

Precies! Ik neem aan dat dit geen serieuze post is anders ben je misschien vandaag op je koppie gevallen of zo...?

was toch echt serieus bedoeld. Kijk, ik denk dat ik liever 8 weken aan de speed zit dan dat ik 6 weken moet bij komen van een liposuctie

nasty^PhysIc zei:
was toch echt serieus bedoeld. Kijk, ik denk dat ik liever 8 weken aan de speed zit dan dat ik 6 weken moet bij komen van een liposuctie

:eek:

Niet dat ik voorstander ben van liposuctie, maar na die 6 weken is het vet wel echt weg he. Na 8 weken speed ben je echt wel langer dan 6 weken f*ckud up!

Ik denk het niet. Man je bent verrot, je voelt je k*t en je hersentjes... Ik krijg nu al pijn in mijn neus als ik eraan denk om die zooi naar binnen te moeten snuiven

nasty^PhysIc zei:

Ga jij maar lekker 8 weken nonstop aan de pep, dan kom ik je mischien wel eens opzoeken als je compleet paranoïde de beestjes onder je huid aan het wegsnijden bent in je isoleercel.... hehehe

nasty^PhysIc zei:

2hard2die zei:
Ga jij maar lekker 8 weken nonstop aan de pep, dan kom ik je mischien wel eens opzoeken als je compleet paranoïde de beestjes onder je huid aan het wegsnijden bent in je isoleercel.... hehehe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:scratch:

Maatje van me die gebruikt al 2 jaar bijna elke dag speed. die kerel heeft nergens last van. alleen zijn tanden krijgen een beetje vage rondingen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven