nasty^PhysIc
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik zat even te denken. Waarom laten ze hele dikke vette mensen niet onder medische begeleiding, grote hoeveelheden speed snuiven. I.p.v. liposuctie b.v.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pat21 zei:
EricR zei:Omdat speed misschien illegaal is, maar als je wilt cutten ga je gang hoor.
nasty^PhysIc zei:Ik zat even te denken. Waarom laten ze hele dikke vette mensen niet onder medische begeleiding, grote hoeveelheden speed snuiven. I.p.v. liposuctie b.v.
Kilo pure pep... ik weet niet hoeveel levens hij moet afvallen....dennis999 zei:kunnen anders nasty physic wel als proefkonijn gebruiken.
halen we een kilo, mag hij het proberen, in naam vd wetenschap
gr d

KaLe zei:jezus!!! Ben je echt serieus?
langdurig speedgebruik zorgt ervoor dat je een psychisch en lichamelijk wrak word... met of zonder medische begeleiding.
breng maar hier die kilodennis999 zei:kunnen anders nasty physic wel als proefkonijn gebruiken.
halen we een kilo, mag hij het proberen, in naam vd wetenschap
gr d
nasty^PhysIc zei:was toch echt serieus bedoeld. Kijk, ik denk dat ik liever 8 weken aan de speed zit dan dat ik 6 weken moet bij komen van een liposuctie
nasty^PhysIc zei:was toch echt serieus bedoeld. Kijk, ik denk dat ik liever 8 weken aan de speed zit dan dat ik 6 weken moet bij komen van een liposuctie
2hard2die zei:Ga jij maar lekker 8 weken nonstop aan de pep, dan kom ik je mischien wel eens opzoeken als je compleet paranoïde de beestjes onder je huid aan het wegsnijden bent in je isoleercel.... hehehe