XXL Nutrition

Speed Snuiven of Liposuctie

Status
Niet open voor verdere reacties.
EricR zei:
Omdat speed misschien illegaal is

Speed is echt niet illegaal hoor. Amphetamine wordt gewoon legaal gemaakt.

ps: natuurlijk wordt er ook veel zelf gemaakt. Dan is het wel illegaal.

nasty^PhysIc zei:
Maatje van me die gebruikt al 2 jaar bijna elke dag speed. die kerel heeft nergens last van. alleen zijn tanden krijgen een beetje vage rondingen..

Je mag zeggen wat je wilt. Maar mensen die speed voor een langere periode gebruiken, zijn niet meer 100%.

Kan me daarom niet voorstellen dat je vriend 2 jaar lang elke dag gebruikt, zonder dat ie psychisch veranderd is. (beetje gek enzo)

komop, is toch totaal niet medisch verantwoord, speed gebruiken om af te vallen??
bovendien verschilt de reactie toch ook van persoon tot persoon!?

nasty^PhysIc zei:
Maatje van me die gebruikt al 2 jaar bijna elke dag speed. die kerel heeft nergens last van. alleen zijn tanden krijgen een beetje vage rondingen..
Ik ken een meisje dat 1,5 jaar in afkickkliniek heeft gezeten voor een speedverslaving... en ze gebruikt nu weer...

Speed is echt troep!

Anders probeer je het een keertje weet je meteen wat bartp bedoeld met dat het zo verslavend is ;)

:o had wel een goed punt gehaald met conditietraining tijdens gym op school toen ik het uit nieuwsgierigheid eens probeerde, maar had na 1 keer gebruiken al een sterke neiging weer eens te proberen. Durfde het niet nogmaals te doen uit angst voor een verslaving. Werken doet het wel, maar het is troep.

nasty^PhysIc zei:
Ik zat even te denken. Waarom laten ze hele dikke vette mensen niet onder medische begeleiding, grote hoeveelheden speed snuiven. I.p.v. liposuctie b.v.
Speed is een harddrug die verslavend werkt en je verliest niet alleen vet maar ook spieren. Het maakt je hele gezondheid kapot omdat je op de duur niets meer gaat eten en steeds meer nodig hebt om je stofwisseling normaal te laten lopen. Geen enkele dokter met gezond verstand mag, kan of zal het voorschrijven voor iemand met obesitas.

Kijk eens naar de film "Requiem for a dream" dan begrijp je direct wat speed kan doen ook onder begeleiding.

Je hoort ook geen liposuctie te doen om algemeen af te vallen, liposuctie is voor plaatsen vet die je onmogelijk kwijt raakt omdat het vet hormonaal vastzit.

Het enige wat de juiste oplossing is op lange termijn, is een andere voedingsgewoonte aanleren. En meer gaan bewegen ipv met de auto naar de bakker of naar eigen brievenbus 100 m verder te rijden...

Heel dit topic is trouwens zo belachelijk als wat en verdient een hangslot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven