MuscleMeat

speel je gitaar?

• Topic Starter Topic Starter
speel nu wel afentoe mee met een bandje maar zit nog niet vast in een band.
op het moment het idee dat ik nog net iets mis voor een band dus zoek les voor dat beetje extra
en ik het eigenlijk alles zelf geleerd via yt/google en met tabs :D

Ga zelf komend schooljaar naar het 4e van het conservatorium. Deels verdien ik mijn geld al met muziek maken, maar helaas nog niet genoeg om rond te komen. Dit schooljaar mij maar eens als docent gaan profileren... Overigens ben ik geen gitarist, maar een bassist, haha.

er zingen lijkt me trouwens ook echt zwaar chill! maar aangezien ik niet kan zingen word dat moeilijk ;p
hoor vaak van mensen dat zang les een groot verschil uitmaakt, maar notsure

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 23:05 ----------

Ga zelf komend schooljaar naar het 4e van het conservatorium. Deels verdien ik mijn geld al met muziek maken, maar helaas nog niet genoeg om rond te komen. Dit schooljaar mij maar eens als docent gaan profileren... Overigens ben ik geen gitarist, maar een bassist, haha.

bass is ook nice.
volgens mij kan je best wat verdienen met lessen geven

Als je genoeg leerlingen hebt wel, haha. Maar eerlijk gezegd ligt mijn focus niet op het doceren maar op het ´live´ spelen.

live spelen lijkt me ook wel gaver, echt een kick!
maar schrijven jullie echt jullie eigen muziek of cover bandje
met eigen muziek kan je lijkt mij ook nog echt doorbreken ;p

Het meeste geld verdien ik met coverbands, haha. momenteel speel ik wel in een band met eigen werk. We hebben ook sinds een maand een album uit.

Mocht je het willen checken het staat wel op spotify

Skere Heren-gebakken peren

haha zal meteen effe gaan kijken!

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 23:17 ----------

niet mijn style muziek maar klinkt goed :p
de naam is zowiezo al leuk. wat cover je meestal dan

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 23:19 ----------

JBas, weet jij trouwens aangezien je op conservatorium zit of je jezelf kan leren zingen of moet je geboren zijn met een goede stem?

Haha, thnx man. Op dit moment speel ik veel in funk/soul coverbands. Soms val ik hier en daar in bij andere bands. Vroeger heb ik ook in een metal/rock coverband waarbij veel nummers van metallica, megadeth en dergelijke speelden. Was ook een mooie tijd :P

In principe kan iedereen toon houden, maar of je een mooie klankleur( je stem) hebt is meestal wel aangeboren. Er is een hoop aan te leren in de muziek, maar talent helpt je meestal dat laatste stukje verder.

maar eens voor zang les gaan zoeken en kijken of ze er iets van kunnen maken ;p

Speel nu een jaar gitaar, mooiste wat er is! Speel uren per dag. Ben nu bezig om funk goed te kunnen spelen. Riffs van bijvoorbeeld Betty Wright - Clean up Woman zijn echt epic.

Coole muziekkeuze, helaas is het bespelen van een instrument niet voor mij weggelegd. Betty Wright is een artiest waar ik nog niet van had gehoord. Leuk voor de verzameling.

Coole muziekkeuze, helaas is het bespelen van een instrument niet voor mij weggelegd. Betty Wright is een artiest waar ik nog niet van had gehoord. Leuk voor de verzameling.

Hoezo denk je dat het niet weggelegd is voor je? Ik zou aanraden om gewoon die gitaar of whatever op te pakken en lekker spelen, je leert het vanzelf!

Hnnnng, nieuw gitaar is binnen:

Vintage VSA535
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was echt een koopje en speelt heerlijk. Heeft een dikke hals wat ik zeer fijn vind, de vorm en geluid zijn ook zalig, ben al dagen aan het spelen erop

Hoezo denk je dat het niet weggelegd is voor je? Ik zou aanraden om gewoon die gitaar of whatever op te pakken en lekker spelen, je leert het vanzelf!

Hnnnng, nieuw gitaar is binnen:

Vintage VSA535
[Link niet meer beschikbaar]

Was echt een koopje en speelt heerlijk. Heeft een dikke hals wat ik zeer fijn vind, de vorm en geluid zijn ook zalig, ben al dagen aan het spelen erop

t*ring!! zeker nice ding!!
wil altijd ookal zon gitaar haha
hoeveel heeft die je gekost? :D

Speel zelf al een stuk of 5 jaar gitaar. Alle hits van Metallica, AC/DC Led Zeppelin, Cream, Beatles, Nirvana, Pink Floyd gaan er makkelijk door :) Ook wat podiumervaring met coverbands van Led Zep en Metallica muziek.

Nu ik een Norman akoestische heb ben ik me hierin gaan verdiepen. Na mijn examens eens wat p*ssy magnet tunes leren :D

Hey hey...Gitaar, bluezy jazz stuff is mijn ding. Lekker relaxed, een beetje tokkelen met een goed glas erbij.
Ik speel niet in een band, gewoon, kampvuur en soms in 't cafee, maar steeds alleen.
Ik speel sinds mijn 14 ongeveer dagelijks, dat is dus 30 jaar. En nog kan je blijven leren, dat is het toffe aan muziek.
Hier een foto van mijn schatje: (Gibson ES175 ...eat that)
DSCF3151.jpg

DSCF3153.jpg

Voorstellen zijn altijd welkom. Heb al een paar tunes van Bruno Mars en Oasis opgepikt ;)

Tevens geef ik ook gitaarlessen aan beginners tot pro's! Omgeving Brussel

Welke tunes van Oasis als ik vragen mag? Ben zelf groot Oasis fan al heel mn leven :)

Zou je deze wel aanraden trouwens :D In de ander link staan de tabs

[Link niet meer beschikbaar]

speel liever mee ekte k*t dan gitaar :D:p

Terug
Naar boven