philosopher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 172
Blijven oefenen!! in een band leer je zowiezo veel sneller
True that. Speel je zelf in een band? En heb jij het jezelf helemaal geleerd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijven oefenen!! in een band leer je zowiezo veel sneller
Ga zelf komend schooljaar naar het 4e van het conservatorium. Deels verdien ik mijn geld al met muziek maken, maar helaas nog niet genoeg om rond te komen. Dit schooljaar mij maar eens als docent gaan profileren... Overigens ben ik geen gitarist, maar een bassist, haha.

Speel nu een jaar gitaar, mooiste wat er is! Speel uren per dag. Ben nu bezig om funk goed te kunnen spelen. Riffs van bijvoorbeeld Betty Wright - Clean up Woman zijn echt epic.
Coole muziekkeuze, helaas is het bespelen van een instrument niet voor mij weggelegd. Betty Wright is een artiest waar ik nog niet van had gehoord. Leuk voor de verzameling.
Hoezo denk je dat het niet weggelegd is voor je? Ik zou aanraden om gewoon die gitaar of whatever op te pakken en lekker spelen, je leert het vanzelf!
Hnnnng, nieuw gitaar is binnen:
Vintage VSA535
[Link niet meer beschikbaar]
Was echt een koopje en speelt heerlijk. Heeft een dikke hals wat ik zeer fijn vind, de vorm en geluid zijn ook zalig, ben al dagen aan het spelen erop

t*ring!! zeker nice ding!!
wil altijd ookal zon gitaar haha
hoeveel heeft die je gekost?![]()

Ook wat podiumervaring met coverbands van Led Zep en Metallica muziek. 

Voorstellen zijn altijd welkom. Heb al een paar tunes van Bruno Mars en Oasis opgepikt
Tevens geef ik ook gitaarlessen aan beginners tot pro's! Omgeving Brussel

In de ander link staan de tabs