Fitness Seller

speel je gitaar?

Bedankt, ga gewoon een beetje proberen wat me eht beste licht

http://www.youtube.com/watch?v=ikHI7_PMFNc

Ken je deze gast dan wel? Jeff Healey, was blind en is inmiddels geloof ik al 2 jaar overleden. Voorazl ziek hoe hij bend met zijn duim.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 11:59 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=ESWUZUv3Mmc

En dit is wel mijn persoonlijke favoriet. Zo bizar functioneel hoe hij speelt en ook nog eens zeer strak. Hij speelt geloof ik ook op die laatste daft punk plaat.

Ken je deze gast dan wel? Jeff Healey, was blind en is inmiddels geloof ik al 2 jaar overleden. Voorazl ziek hoe hij bend met zijn duim.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 11:59 ----------

En dit is wel mijn persoonlijke favoriet. Zo bizar functioneel hoe hij speelt en ook nog eens zeer strak. Hij speelt geloof ik ook op die laatste daft punk plaat.

Van allebei nog nooit gehoord eerlijk gezegd. Moet ook zeggen dat mijn muzikale horizon nog lang niet zo breed is als ik zou willen. Die Healey is wel goed inderdaad zeg, hoewel ik zijn stem niet zo prettig in het gehoor vind liggen.

Die paul jackson kan er zeker wat van. Niet echt een stijl die me ligt, maar technisch wel erg goed:

http://www.youtube.com/watch?v=IqnbrCOvljM

Ja, die Paul Jackson Jr. is echt een studio gitarist. Heeft zo'n beetje alle platen van Michael Jackson ingespeeld en noem maar op. Dat filmpje wat jij van hem post doet mij ook niks, haha. Van die gelikte latin/jazz krijg ik de kriebels.

Ben toch voor de fender gegaan nu oefene tot me vingers bloeden :p
Hahaha

Bedankt hep al wat "gespeeld" met youtube aan , probeer een uurtje per dag te oefenen
Ik ga ook wat lessen nemen ma ben nog op zoek naar een leraar

Weer lekker aan mijn gitaar geklust vanmiddag :)

Van dit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naar dit:

Super blij met het resultaat :).

• Topic Starter Topic Starter
wat vind je van die yahama amp?
was vandaag naar muziek winkel en zag hem staan vond hem wel vet!
heb zelf nu een roland cube 80X

wat vind je van die yahama amp?
was vandaag naar muziek winkel en zag hem staan vond hem wel vet!
heb zelf nu een roland cube 80X

Fantastisch ding! Heb zelf de thr 10 genomen, dan kun je presets opslaan (waardoor je snel van geluid kunt wisselen). Echt de ideale versterker voor thuis in mijn ogen. Sleep hem overal mee naar toe. Als je wilt kan hij ook op batterijen, dan gaat hij iets van 6 uur mee ongeveer.

Vond hem in het begin wel erg duur, maar achteraf ben ik er super blij mee.

Laatst bewerkt:
Bedankt hep al wat "gespeeld" met youtube aan , probeer een uurtje per dag te oefenen
Ik ga ook wat lessen nemen ma ben nog op zoek naar een leraar

Met youtube kom je heel eind kan ik je garanderen! Je hebt opzich geen lessen nodig.

Speel een aantal jaar gitaar, begon zoals zovelen. Nummers naspelen en eigen dingen toevoegen het liefst zo stoned mogelijk. Speel nu vooral nummers die ik zelf schrijf, en af en toe nog de nummers van vroeger. Heb één echt voorbeeld welk niveau ik wil benaderen na een x aantal jaar:

http://www.youtube.com/watch?v=YQlyHbu0zz4

De harmonie/compositie van zijn nummers en het gevoel dat hij in zijn spel ligt vind ik prachtig om te horen. Het is geen muziek waar ik naar luister, maar wel het idee achter mijn eigen spel.

Ik speel zo'n 10 jaar gitaar.
Heb een Ibanez RG3521 ^^

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Speel een aantal jaar gitaar, begon zoals zovelen. Nummers naspelen en eigen dingen toevoegen het liefst zo stoned mogelijk. Speel nu vooral nummers die ik zelf schrijf, en af en toe nog de nummers van vroeger. Heb één echt voorbeeld welk niveau ik wil benaderen na een x aantal jaar:

http://www.youtube.com/watch?v=YQlyHbu0zz4

De harmonie/compositie van zijn nummers en het gevoel dat hij in zijn spel ligt vind ik prachtig om te horen. Het is geen muziek waar ik naar luister, maar wel het idee achter mijn eigen spel.
Die is inderdaad goed! Zou'k ook wel willen kunnen :)

even zonder gekheid. Ik speel zelf geen gitaar en ik heb er eigenlijk niet zoveel mee. Maar zou het kunnen dat vrouwen het aantrekkelijk vinden als een man goed gitaar kan spelen omdat het aangeeft dat je heel goed met je vingers moet zijn? het gepluk en gedoe aan die snaren doet mij denken aan het vingeren van een vrouw. Het heeft er volgens mij minimaal op een onderbewust niveau mee te maken bij vrouwen.

• Topic Starter Topic Starter
even zonder gekheid. Ik speel zelf geen gitaar en ik heb er eigenlijk niet zoveel mee. Maar zou het kunnen dat vrouwen het aantrekkelijk vinden als een man goed gitaar kan spelen omdat het aangeeft dat je heel goed met je vingers moet zijn? het gepluk en gedoe aan die snaren doet mij denken aan het vingeren van een vrouw. Het heeft er volgens mij minimaal op een onderbewust niveau mee te maken bij vrouwen.

haha zou best kunen, al denk ik net dat ze eelt op je vingers zo chill vinden:D

Hah, zou goed kunnen! Ik mag toch niet klagen ;)

Ik speel al een aantal jaar gitaar. Het heeft een hele tijd stil gelegen, maar de laatste tijd weer fanatiek bezig.

Ik speel vanalles. Van klassiek tot death metal.

Dit is mijn huidige setup:

Ibanez JEM V7

JEM7V_WH.gif

Stagg voor het zwaardere werk

29RQvKu.jpg

Behringer V-Tone GMX1200H met Ultrastack BG412V

Pedaal: DOD FX86B Death Metal Distortion

Mijn grote voorbeeld :D

http://www.youtube.com/watch?v=aWkezoFKflk

Terug