XXL Nutrition

Stelling spier behouden maar vet verliezen

Dat is geen stelling

• Topic Starter Topic Starter
wat is nu het beste, om je vet% na beneeden te brengen ?

Zijn zoveel manieren.

Er is niet zoiets als de beste manier die voor iedereen geldt, ieder lichaamt reageert anders en het is aan jouw om de beste manier voor jezelf te vinden door verschillende cut technieken in de loop der jaren toe te passen.

Succes!

Laatst bewerkt:
mijn bmr is 1779 moet ik dan rond de 1200 calorien binnekrijgen om vet te verliezen?

BMR alleen is niet genoeg. Dat is alleen als je de hele dag niks zou doen behalve op je reet zitten. Maar je doet bv aan krachtraining waardoor dit hoger ligt. Lees de stickies eens door.

BMR alleen is niet genoeg. Dat is alleen als je de hele dag niks zou doen behalve op je reet zitten. Maar je doet bv aan krachtraining waardoor dit hoger ligt. Lees de stickies eens door.

Maar ik doe maar 3x per week kt dan is mijn bmr per dag verschillend op de kt dagen is het dan anders dan de dagen dat ik dan niks doe moet ik dan ook verschillend eten op die dag?

Maar ik doe maar 3x per week kt dan is mijn bmr per dag verschillend op de kt dagen is het dan anders dan de dagen dat ik dan niks doe moet ik dan ook verschillend eten op die dag?

Nee, wat je nodig hebt op trainingsdagen heb je ook nodig op rustdagen om te herstellen.

Nee, wat je nodig hebt op trainingsdagen heb je ook nodig op rustdagen om te herstellen.

oke dus ik moet er dan vanuit gaan dat mijn voedingsschema bestaat uit 1779+ half uur cardio ( 600 calorien verlies ik dan ) + uurtje kt ( 1000 calorien verlies)

1779 + 600 + 1000 = 3379 ?? is dat niet teveel voor 1 dag

oke dus ik moet er dan vanuit gaan dat mijn voedingsschema bestaat uit 1779+ half uur cardio ( 600 calorien verlies ik dan ) + uurtje kt ( 1000 calorien verlies)

lol met een halfuurtje cardio verbrand je geen 600 kcals. En met een uurtje KT verbrand je ook lang geen 1000 kcals.

Waar slaat deze (non)stelling op?

dit vraag ik me dus ook af. lijkt mij dat je op en rustdag ook minder moet eten?

ken nie tegelijk

Domme stelling, dit forum draait om de discussie rondom die stelling

Edit:

En om spiergroei uiteraard:D

Terug
Naar boven