AndroidHealthClinic

spierafbraak

teh_pwnerer

Cool Novice
Waardering
0
ik ga binnenkort een tijdje op vakantie en ik vroeg me af hoeland het duurde eer de spieren uit het gewichthef/krachttraining tempo zijn. (ik zal waarschijnlijk tijden de vakantie wel wat pompen en me wat kunnen optrekken enzo)

Ik zal je vertellen dat het niet zo'n vaart loopt. Ik ben net terug van 2 weken turkije en heb daar verschrikkelijk slecht gegeten. Ik leefde soms op 1 hamburger per dag. Puur doordat ik vreselijk last van mijn maag had en door de hitte geen hap door mijn strot kreeg. Ook nog eens flink uitgedroogd, want er valt tegen dat zweten niet op te drinken. Resultaat, droger en 2-3 kg lichter. Mischien een klein deel massaverlies, maar dat heb je er zo weer aanzitten. Als je gewoon goed blijft eten, zal er nauwelijks wat aan de hand zijn. Vergeet het trainen en geniet die paar weekjes.

Ik ben ook net terug van 2,5 week vakantie.Ben eigenlijk nauwelijks achteruit gegaan.Misschien een beetje minder droog door al het bier en junk food.Ik zou zeggen,neem het er gewoon van op vakantie.Mocht je achteruitgegaan zijn heb je het er toch zo weer bijgetraind???

Ik heb 2 jaar niet getraind vanwege een blessure aan mijn schouder. Wonderbaarlijk zat ik nog steeds op 70% van mijn kracht toen ik weer begon. Dat heeft me echt verbaasd namelijk. Dus het zal absoluut niet zo'n vaart lopen. Je hebt zelfs kans dat je voller terugkomt, omdat je spieren eindelijk die rust krijgen welke ze nu al een tijd willen :)

Terug
Naar boven