jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat iemand die zonder meer stelt dat indien je breder wilt worden 'echt moet gaan splitten' beetje kort door de bocht gaat en zwart-wit overkomt. Daar reageerde ik op, splits kunnen overigens prima werken dat staat er verder los van. Maar ik heb jouw posts gelezen en je hebt een tijdje training achter de rug en een tijdje ben je gestopt en net weer begonnen met trainen. Hierdoor zie ik je vooralsnog als een beginner (misschien binnen korte tijd in een overgangsperiode tussen beginners en intermediate fase), waarbij imo andere opties eerder voor de hand liggen dan 1x per week een spiergroep aanpakken als je het hebt over kracht/ massa combi's.
Ben het eens met de post van harpep: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/verschil-trainingsfrequentie-303308/#post6628604
Ik denk dat voorlopig fullbody nog prima te doen is voor je als je wilt en je het eens bent met beginnersfase, of op zijn minst een ub/lb split waarbij je alles 2x per week aanpakt. Je staat er verder vrij in, je mag ook 1x per week doen natuurlijk maar ik geloof er niet in.
Voordelen als beginner om fullbody te doen heb ik eerder opgeschreven maar bij deze:
Hierbij nog een post van harpep, die is ook helder: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/veel-discussies-over-fb-split-286665/#post6142416
Oke, maar wat voor shake zou je mij dan aanraden? en wanneer het beste te gebruiken?
En kun je ook teveel van een shake gebruiken is daaar iets slechts aan of?
Massgainer bevat relatief veel koolhydraten. Merk dat je nog weinig afweet van shakes, maar toch eentje wil kopen. Kijk eerst ff in de voedingssectie naar voeding die veel eiwitten bevatten. Shakes kan je altijd later kopen als je al een tijdje bezig bent.Wat is nou het verschill tussen protein, wheyshake en massgainer?
Ik weet ongeveer wel, maar wat zou nou verstandig zijn om te gebruik om echt breder te worden?
Massgainer bevat relatief veel koolhydraten. Merk dat je nog weinig afweet van shakes, maar toch eentje wil kopen. Kijk eerst ff in de voedingssectie naar voeding die veel eiwitten bevatten. Shakes kan je altijd later kopen als je al een tijdje bezig bent.
bijv. smorgens: brinta(met melk), en eieren
smiddags: als je op school bent, boterhammen met bijv. kipfilet, tonijn ect.
avondeten: wat de pot schaft
Na avondeten: noten, boterhammen met kipfilet, tonijn ect.
Voor het slapen gaan: bakje kwark
Dit is maar een voorbeeld van redelijk eiwitrijke producten, zo zie je maar, hoeft geen shakes aan te pas te komen.
hmm... lees toch maar even de stickies van voeding en oefeningen. Als je dit allemaal al eet maar je komt niet aan, dan eet je er te weinig van. Kan prima gainen met een goed voedingsschema en hard trainen.Ongeveer eet ik dit allemaal wel, maar ik kom kwa vet en in de breedte niets aan. vooral niet in mij armen