XXL Nutrition

@Spiertje16!!! Vraag over de Islam!

  • Topic starter Lauw
  • Startdatum
  • Reacties 190
  • Weergaven 7K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

omfg, alle allochtonen willen met een knokpartij een onenigheid oplossen. :roflol:

En de lui die een tijd geleden elkaar overhoop staken in Enschede (500 meter bij m'n vorige woning vandaan) vanwege een krat bier? En een jaar daarvoor een schietpartij?

Allochtonen? Nee, dacht het niet. Maar ja, dat zijn dan weer marginale autochtonen zeker.... En die vind je niet onder allochtonen, want die zijn immers allemaal marginaal.

Hafid Bouazza is een allochtoon en toch heb ik niet het idee dat hij a. agressiever is dan de gemiddelde DBB'er en b. de gemiddelde DBB'er ook maar 10% van z'n taalkundig vermogen heeft.

Hafid Bouazza zou in alle rechtmatigheid dus kunnen zeggen dat Nederlanders een semi-analfabetisch en pseudo-vredelievend volkje zijn? (wat mij betreft wel, met name op het gebied van het analfabetisme ook minder bezijden de waarheid dan 'allochtonen maken je af als je ruzie met ze hebt')

Ach ja, angst, haat en wijsheid lijken schijnbaar vaak op elkaar...
 
maar kijk een moslim niet boos aan.want dan heb je ruzie
Lol, heb dat gister ondervonden, een irri turks ecto kereltje loopt me al dagen aan te kijken, normaal negeer ik dat soort mensen, maar werd er gewoon gek van dus een boze blik terug gegeven.
Komt ie boos verhaal halen, en zegt hij dat ie aan freefighten doet, en hij me overgaat rijden met z'n auto als ie me in Adam West tegenkomt...
Elke keer als ik 'm nu zie, neem ik 'm in de zeik en noem hem Joop 'anorexia' Kasteel, vindt ie niet leuk:D
 
Dan maar zo:

serieus? Na dan hadden ze dat wel aan de foon gezegd lijkt me :scratch:



Ben nu iig slapen ;)

Trusten :)

Heb net via Google gezocht, maar niks recents tegengekomen. Zal wel in de war met iets anders zijn geweest. :o
 
Maar toch he. Het zijn voor mij de grootste struikelblokken voor een multiculturele wamenleving die Lauw hier aanhaalt. Ik zie ook niet in waarom dit gare hok moet zijn. Het is toch niet omdat je moslims met een gecultiveerd eercomplex met kinderlijk eenvoudige materie in verlegenheid kan brengen dat we daarom spreken over een probleem dat te banaliseren is he.

We moeten dus iig iets ondernemen om op hetzelfde niveau een discussie te voeren en Moslims zullen die stap klaarblijkelijk niet als eerste zetten. Daarom verlagen wij ons nu tot hun niveau. Daarmee gepaard gaat natuurlijk een soort van collectieve eerwraak voor de tientallen jaren dat we het wangedrag van die bepaalde groep getolereerd hebben. Grappig om achteraf vast te stellen hoe ijdel de hoop was dat ze zich ooit zouden integreren, mss moeten we gewoon taal spreken die ze tenminste verstaan.

euh.... wat hij zegt....

:D

Het valt me op dat gelovigen nogal snel collectief verontwaardigt zijn, of zelfs beledigt. En in sommige gevallen voelen ze zich door een gesproken woord of een getekende afbeelding zo beledigt dat ze naar fysiek geweld grijpen.

Niet al te lang geleden werd er net zo op moslim's gezeken als nu, alleen vroeger leek het Spiertje allemaal geen reet te schelen. Soms diende hij de zeikerd zelfs van repliek met een leuk grapje. Dat is tegenwoordig wel anders. De verontwaardiging druipt van je replies Spiermans. Oehoehoeh kijk toch eens wat die gemene westerlingen nu weer over het moslim geloof zeggen...

Om eens een uitspraak van je favoriete volkje aan te halen: loosen up, your ass is so thight you could turn coal into diamonds.

On topic maar weer (want dit topic gaat verdomme niet over Spiertje16!):
zijn er in de afgelopen 9 pagina's nog over en weer doodsbedreigingen geuit of niet?

@Spiertje16: als je in een restaurant werkt, en een moslim besteld uitdrukkelijk runderschnitzel, maar je geeft bij wijze van grapje een varkensschnitzel (en filmt het hele tafereel voor op youtube). Hoe zit het dan met eerwraak? Moet de moslim dood omdat hij varken heeft gegeten, ondanks dat hij zich daar niet bewust van was? En moet de ober dood vanwege zijn gevoel voor humor? En moet youtube dood omdat ze laten zien hoe een moslim onbewust heel erg haram zit te doen? Misschien zou de moslim gemeenschap een flowchart moeten maken wie bij welke handeling allemaal dood moet.
 
Lol, heb dat gister ondervonden, een irri turks ecto kereltje loopt me al dagen aan te kijken, normaal negeer ik dat soort mensen, maar werd er gewoon gek van dus een boze blik terug gegeven.
Komt ie boos verhaal halen, en zegt hij dat ie aan freefighten doet, en hij me overgaat rijden met z'n auto als ie me in Adam West tegenkomt...
Elke keer als ik 'm nu zie, neem ik 'm in de zeik en noem hem Joop 'anorexia' Kasteel, vindt ie niet leuk:D

ben je niet de enige.
 
We zullen samen moeten leven in dit land want het is ondenkbaar om van dit land een blank land te maken.
Iemands ras bepaald niet iemands normen, waarden en leefregels. Dus iemands ras doet er überhaupt niet toe in een samenleving. Iemands cultuur wel. En sommige culturen passen niet in Nederland. Culturen waarin vrouwen geen **** te vertellen hebben en waarin homo's van een flatgebouw moeten worden gegooid....

We leven met, wat is het, 17 miljoen mensen in dit land, dus 17 miljoen mensen die er een eigen gedachtengang op na houden. Conflicten onstaan er dus altijd en zijn ook niet te vermijden. Maar zoek ze dan ook niet op
Wat is opzoeken? Als je zegt wat je op je lever hebt, en die woorden worden beantwoord met een paar klappen op je hoofd of een mes in je pens, zocht je dat dan op?
Hoewel ik van de meeste conservatieve gelovigen niet goed word onderscheiden de Moslim's zich nog eens extra door een bovengemiddelde neiging conflicten met geweld op te lossen. Conflictbemiddeling is voor Moslim's hetzelfde als het uitroepen van een Fatwa.
 
En ik geef DBC niet vaak gelijk maar hierin dus wel: Als een vooroordeel steeds bevestigd wordt, is het geen vooroordeel meer maar een feit!

Wie the **** is DBC?
 
Ik ben het er in grote lijnen wel met je eens hoor Lauwaboy maar ik krijg toch de indruk dat jij, met veel anderen, alle moslims als extremisten ziet wat zowieso nooit de oplossing zal vormen voor de huidige problematiek.
 
Ach ja, angst, haat en wijsheid lijken schijnbaar vaak op elkaar...

Lul toch aub niet zo wijs man. Van die linkse gastjes die koste wat het kost maar willen beweren dat er echt niks aan de hand is hoor in NL. Doe je ogen eens open, of kom eens verder dan klazinaveen ofzo :rolleyes:
 
jood zijn is geen ras maar een geloof :)

dus er bestaan ook marokkaanse, chinese, iraakse, ... joden
Klopt niet helemaal....


Het Joodse volk leefde gedurende ten minste drieduizend jaar in het Land van Israël, waar het een monotheïstische religie ontwikkelde en meerdere malen zelfbeschikking genoot. De Joden werden door de Romeinen vrijwel geheel uit Palestina verbannen en hebben sindsdien een bewogen bestaan geleid waarin armoede, discriminatie, onderdrukking en uitroeiing, maar ook culturele, economische en individuele bloei voorkwamen. Door de jaren heen was de joodse religie, het jodendom, de voornaamste bindende factor tussen de Joden, maar geen vereiste om tot het Joodse volk te behoren.
Joden - Wikipedia
De meeste Joden komen voort uit een volk dat leefde in Israël... Het is dus idd geen ras maar eerder bewoners van een bepaald land, het geloof kan hen binden maar hoeft niet.
 
Ik ben het er in grote lijnen wel met je eens hoor Lauwaboy maar ik krijg toch de indruk dat jij, met veel anderen, alle moslims als extremisten zien wat zowieso nooit de oplossing zal vormen voor de huidige problematiek.

Dat het niet de oplossing is voor de huidige problematiek, ala, dat wil ik heus wel beamen. Maar moet je eens vragen aan die opgeschoten marokkaantjes langs de straat of ze het woord dialoog kennen...zelfs na het spellen halen ze nog hun schouders op en staat er al eentje te zwieren met een vlindermes.

Ik heb hier verderop in de straat een marokkaans gezin welke superaardig zijn. Door fatsoenlijk met hun zoontjes om te gaan, hoop ik ze stiekum toch wat hollandse dingen bij te leren in de hoop dat die schattige knullen (zijn nog klein) niet de fout in gaan in de toekomst.

Meer kan ik er ook niet aan doen.
 
Ik ben het er in grote lijnen wel met je eens hoor Lauwaboy maar ik krijg toch de indruk dat jij, met veel anderen, alle moslims als extremisten ziet wat zowieso nooit de oplossing zal vormen voor de huidige problematiek.
Nope. Maar doen alsof er geen probleem is, een groep moslim's die zich willens en wetens afzet tegen de nederlandse samenleving, dat is ook geen oplossing. Als ik mensen beledig met mijn gesproken woord dan heb ik mijn doel bereikt. Beledigd zijn is namelijk een keuze.

Hamas! Hamas! Alle Joden aan het gas!
(zo, even wat joden beledigt om het evenwicht in dit topic wat te herstellen).
 
Nope. Maar doen alsof er geen probleem is, een groep moslim's die zich willens en wetens afzet tegen de nederlandse samenleving, dat is ook geen oplossing. Als ik mensen beledig met mijn gesproken woord dan heb ik mijn doel bereikt. Beledigd zijn is namelijk een keuze.

Hamas! Hamas! Alle Joden aan het gas!
(zo, even wat joden beledigt om het evenwicht in dit topic wat te herstellen).

triest ventje
 
ik vind all geloven prima, zolang ik er maar geen last van heb! En elke topic draait toch uit op het over en weer gespuuw van onzin.

1 ding is duidelijk, god bestaat niet en elk geloof is onzin ;)

Als jij iets anders denkt, prima, maar ga niet lopen zeiken :D en dit soort domme topics openen
 
nee ben geen jood.maar jij bent een zielig ventje om daar een grapje over te maken.al die miljoenen mensen die dood zijn gegaan.laten ze jou in een gaskamer stoppen kijken of je dan nog leuke grappen hebt.:D
 
Back
Naar boven