Fitness Seller

Split Schema (4 daags)

Sollers

Cool Novice
Waardering
1
Hallo,

Graag had ik jullie mening over het volgende schema. Als het niks is hoor ik het graag; alle advies is welkom.

Ik heb een jaar of twee wat aangeklooid links en rechts, maar nu wil ik eens een gooi doen naar het meer serieuze werk. Doel is de bekende X-vorm (hoewel bovenlichaam de meeste prioriteit heeft). Ik train bij een sportschool niet gericht op BB, maar desalniettemin met een aardig arsenaal aan ijzer. Zo zijn er dumbbells t/m 35 kilo en hebben ze bankjes, een squat rack, een rack voor chins en dips, enz. Mijn cardio krijg ik van het reizen aangezien ik de reis van een kleine 10 kilometer per fiets af leg (ik trap dan ook lekker door).

Ik heb het schema samengesteld door veel naar andere schema's te kijken, door verschillende topics te lezen, door naar de EMG studies te kijken, en door wat 'gezond verstand' (hoop ik :p) te gebruiken.

Graag uw reactie. Ik ben overigens 25 jaar, een kleine 2 meter en zo'n 88 kilo.

==========================================================

Maandag

Borst
• Dumbbell Bench Press 10-8-6-6
• Flat dumbbell flyes 10-8-6-6
• Incline dumbbell bench press 10-8-6-6
• Incline dumbbell flyes 10-8-6-6

Triceps
• Dips 10-8-6
• Rope Push Down 10-8-6
• Close-Grip Bench Press 10-8-6

Dinsdag

Benen
• Squat 10-10-10-10
• Leg Press 10-8-6
• Leg Curls 10-8-6
• Leg Extensions 10-10-10
• Calf Raises 10-8-6

Buik

Donderdag

Rug
• Chins 10-8-6
• Deadlift 10-10-10
• Lat Pulldown 10-8-6

Biceps
• Barbell Curl 10-8-6
• Barbell Preacher Curl 10-8-6
• Incline seated dumbbell curls 10-8-6

Vrijdag

Schouders
• Military Press 10-8-6
• Barbell Upright Row 10-8-6
• Dumbbell Lateral Raise 10-8-6

Buik

==========================================================

Alvast vriendelijk bedankt voor de reacties!

Ik zou iig nog een oefening voor de lats pakken en nog een oefening voor de achterkant van je schouders.

Net schema! Alleen je rugtraining is wat magertjes en borst mischien op max. 12 setjes houden.

Terug
Naar boven