AndroidHealthClinic

Split Schema'tje

Tinoo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Splitschema 8-12 Reps, Max Gewicht elke set tot Fail

Maandag : Borst / Biceps :

Borst :
Bench press
Dumbbell press
Dumbbell fly's
Cable press

Biceps :
Dumbbell Bicep curl
Dumbbell Hammer bicep curl
Overhead Cable curl
Bar Bicep curl.
------------------------------------------
Dinsdag : Benen / Schouders & Traps :

Benen :
Squat
Leg press
Leg extension

Schouders & Traps :
Militarry press
Shoulder press
Dumbbell Side Raise
Upright Row
Dumbbell shrug
--------------------------------------------------
Donderdag : Rug / Triceps :

Rug :
Deadlift
Reverse bent over Rows
Bent over Dumbbell Rows

Triceps :
Dips
Skullcrushers triceps extension
Cable triceps extension
Triceps Pushdown
----------------------------------------------------
Vrijdag : Weer overnieuw beginnen.

Graag jullie mening hierover (:

Nu heb je 3 presses voor borst, is misschien wat veel.
Voor biceps heb je veel te veel oefeningen, dumbbell curl en hammer curl is in principe genoeg.

Voor je benen zou ik nog iets toevoegen, bijvoorbeeld lunges, leg extension of stiff legged deadlift.

Ook voor je triceps heb je vrij veel oefeningen. Ik zou er twee weghalen en dan close grip bench press er bij doen. Voor je rug zou je nog chin-ups kunnen doen!

3 oefeningen voor rug en 4 voor de triceps ???

ik zou één oefening minder doen voor triceps en iets van chin-ups bij rug erbij pakken. Wat ik persoonlijk lekkerder vind en ik veel vooruitgang mee boek is traps maar eens in de 2 weken trainen, maar dan ook goed je doet er nu één isolatie oefening voor. Bv: eerst warming up met dumbbell shrugs vervolgens barbell shrugs met max gewicht en dan afmaken met smith's machine shrugs behind back;). Verder ziet je schema er prima uit :)

• Topic Starter Topic Starter
ik zou één oefening minder doen voor triceps en iets van chin-ups bij rug erbij pakken. Wat ik persoonlijk lekkerder vind en ik veel vooruitgang mee boek is traps maar eens in de 2 weken trainen, maar dan ook goed je doet er nu één isolatie oefening voor. Bv: eerst warming up met dumbbell shrugs vervolgens barbell shrugs met max gewicht en dan afmaken met smith's machine shrugs behind back;). Verder ziet je schema er prima uit :)

Thanks, ik zal nog eens even kijken, dit is eigelijk men 1e schema die ik in elkaar heb gezet.

Terug
Naar boven