- Hoelang je traint
Ik train nu sinds begin Augustus 2009, grofweg 3 maanden. - Wat je doel is
Vooral massa, kracht kan altijd nog
- Waar je prioriteiten liggen
Niets specifieks - Beschikbare apparatuur
Het meeste is er behalve een squatrek, en voor deadliften zijn eigenlijk ook geen stangen, maar dat kan misschien wel omzeild worden dmv andere stang. - Beschikbare tijd
3 dagen.
). In dit schema is het idee om van elke oefening 5 setjes te doen. Hiervoor heb ik 3 maanden lang 3 keer peer week fullbody gedaan en toen deed ik 3 setjes. Ook wil ik de oefeningen zo zwaar mogelijk doen, aangezien er nu steeds een week rust tussen zit. Bij fullbody deed ik dit eigenlijk ook wel maar dit vergt nogal wat van je lichaam heb ik gemerkt.
Genoeg gebabbeld, het schema.
Dag 1: borst, biceps (+ onderarm), buik
DB press (eventueel bench, maar vind DB beter)
DB flys
DB curl
DB Pinwheel curl
Crunches (machine)
Dag 2: rug, triceps
Lat pulldown
Seated Row
Chin-ups
DB Shrugs
-- Deadlifts ga ik misschien proberen, maar tot die tijd doe ik machine voor onderrug (erector spinae eigenlijk)
Skullcrushers
Dips
Dag 3: Benen, schouders
Leg Press
Calf machine
Seated Leg Curl
-- Squats kunnen alleen in smith worden gedaan, denk dat ik daar nog even mee wacht.
Barbell Upright Row
DB Seated Rear Lateral Raise
DB Shoulder press (edited: was shrugs, foutje)
DB press (eventueel bench, maar vind DB beter)
DB flys
DB curl
DB Pinwheel curl
Crunches (machine)
Dag 2: rug, triceps
Lat pulldown
Seated Row
Chin-ups
DB Shrugs
-- Deadlifts ga ik misschien proberen, maar tot die tijd doe ik machine voor onderrug (erector spinae eigenlijk)
Skullcrushers
Dips
Dag 3: Benen, schouders
Leg Press
Calf machine
Seated Leg Curl
-- Squats kunnen alleen in smith worden gedaan, denk dat ik daar nog even mee wacht.
Barbell Upright Row
DB Seated Rear Lateral Raise
DB Shoulder press (edited: was shrugs, foutje)
Ik hoor graag commentaar op mijn indeling en keuze van oefeningen enzovoorts
Mark
Laatst bewerkt:

(wel zuivel e.d.). Dat zou een rol kunnen hebben gespeeld bij te weinig energie hebben tijdens mijn FB schema. En creatine zou dit op kunnen lossen, maar het schijnt dat je beter met dat spul wacht tot je op een plateau zit.
(niet letterlijk naturllijk). Eet veel en Rust veel.