XXL Nutrition

Sport en fitness cup Gorinchem

hardgainers

Competitive Bodybuilder
Waardering
3
Ben ik naar die wedstrijd geweest stonden allemaal goede atleten in de avond, echt goed niveau. Voor de kenner ging de strijd tussen Roy menig en een andere atleet een itialiaanse naam ben hem ff kwijt (die was kurkdroog).

Val ik bijna van mijn stoel als er een ander wint ene Redgie :eek: dat kan toch niet!!! deze uitslag slaat nergens op!!! de gozer zag er best goed uit maar hoorde ten hoogste op de 3e plaats.

Nu weet ik wel dat die redgie over 2 weken mee gaat naar de grand prix in Spanje, dat was al gepland. Zou de uitslag hier iets mee te maken hebben??

Wat vinden jullie van de uitslag dan?

Laatst bewerkt:
heb je foto's van die top 3?

Ik wist dat ie ging winnen omdat ik al een vd juryleden had gesproken die dat voorspelde na alle poserondes......diegene had hem zelf trouwens niet als eerste staan...

Vind het ook belachelijk....de beste man ziet er prima uit hoor maar miste imo massa en dat is toch waar BB volgens mij om hoort te draaien...

Ik vond Roy Menig ook de nr 1....massa en knetterdroog....alleen iets minder droog dan die Reggie maar wel veel meer massa en dat hoort de doorslag te geven maarja....wie ben ik?:rolleyes:

Idd ik was het ook niet helemaal eens met de uitslag! Weet niet wie het was maar die ene gozer met die brute hams! Echt sick zo droog dat die waren!!!

ik had zelf ook Roy in gedachte!
die reggie zag er heel goed uit, maar roy had veel meer massa, scherpe massa met diepe lijnen. De reggie moest naar mijn mening derde worden.

• Topic Starter Topic Starter
Mr. B.I.G. zei:
Idd ik was het ook niet helemaal eens met de uitslag! Weet niet wie het was maar die ene gozer met die brute hams! Echt sick zo droog dat die waren!!!

ja man die!! die gast had moeten winnen!

Ik had de uitslag na de poseerrondes precies goed voorspeld, Reggie nr 1, Roy nr 2 en Venanzio nr 3. Reggie had misschien niet de meeste massa tov de nummers 2 en 3 maar was wel het meest compleet. Keihard en strak. Zelfs als 'ie z'n benen niet aanspande stonden de strepen erop. Roy hield volgens mij iets vocht vast. Venanzio was zeker goed en die had ik liever wel boven Roy gezien. Maar al met al ben ik super blij dat Reggie gewonnen heeft, want hij verdient het helemaal! Het is een schat van een man!

Eej aimee, ff tussen haakjes..... die broodjes daar vond je wel smakelijk zeker?
Ik zag je de hele tijd erop kauwen, lol.

Reggie was idd helemaal compleet, maar mijn persoonlijke mening ging toch uit naar een ander. De jury beslist en die heeft er verstand van zullen we maar denken.

chunky zei:
Eej aimee, ff tussen haakjes..... die broodjes daar vond je wel smakelijk zeker?
Ik zag je de hele tijd erop kauwen, lol.

Haha, je ze waren zeker smakelijk en nog gratis ook! Kreeg 's avonds zelfs nog een groot bord met patat, saté en salade. Stond ik dat net bij de entree weg te douwen, komt Rinus m'n coach langs! :eek: Probeerde het nog te verstoppen, maar lukte niet. Was wel kipsaté hoor! :p

haha lagge toch joh...

Aimee zei:
Ik had de uitslag na de poseerrondes precies goed voorspeld, Reggie nr 1, Roy nr 2 en Venanzio nr 3. Reggie had misschien niet de meeste massa tov de nummers 2 en 3 maar was wel het meest compleet. Keihard en strak. Zelfs als 'ie z'n benen niet aanspande stonden de strepen erop. Roy hield volgens mij iets vocht vast. Venanzio was zeker goed en die had ik liever wel boven Roy gezien. Maar al met al ben ik super blij dat Reggie gewonnen heeft, want hij verdient het helemaal! Het is een schat van een man!

kijk als je iemand kent en er supporter van bent dan je ben niet geheel objectief meer. Die gozer had gewoon niet mogen winnen hier, was wel een top altleet, maar dit klopt gewoon niet.

Die Venanzio was véél harder!

hardgainers zei:
kijk als je iemand kent en er supporter van bent dan je ben niet geheel objectief meer. Die gozer had gewoon niet mogen winnen hier, was wel een top altleet, maar dit klopt gewoon niet.
Die Venanzio was véél harder!

Tuurlijk wil ik graag dat Reggie wint omdat ik hem goed ken, aar ik heb meer het idee dat jij kijkt wie hier het grootst is van allemaal. Reggie was gewoon helemaal compleet, perfecte symmetrie. Daar schoot Venanzio op tekort. En bijna op alle wedstrijden is wel gebleken, symmetrie gaat boven massa. Er was na de poseerrondes al bekend dat Reggie zou winnen. Geloof dat bijna elk jurylid hem op 1 plaatste. En het zijn 9 juryleden, die zullen er echt wel iets van af weten hoor!

Aimee zei:
Tuurlijk wil ik graag dat Reggie wint omdat ik hem goed ken, aar ik heb meer het idee dat jij kijkt wie hier het grootst is van allemaal. Reggie was gewoon helemaal compleet, perfecte symmetrie. Daar schoot Venanzio op tekort. En bijna op alle wedstrijden is wel gebleken, symmetrie gaat boven massa. Er was na de poseerrondes al bekend dat Reggie zou winnen. Geloof dat bijna elk jurylid hem op 1 plaatste. En het zijn 9 juryleden, die zullen er echt wel iets van af weten hoor!

ooo de gevoelige snaar... ;)

als ik keek maar wie er het grootst was had ik wel gezegd dat die Sahid zou winnen, dat was pas BEEF of anders Roy die had ook behoorlijke massa. en op de meeste wedstrijden wint degende die het hardste was en dat was overduidelijk Venanzio.

Enneee ;) zeker niet elk jurylid had Redgie op 1 heb er een aantal gesproken namelijk. Maar goed ik ben blij voor die jongen en hang vandaag de vlag uit.

Nu goed?

Je raakt bij mij absoluut geen gevoelige snaar hoor, ik vertel je gewoon wat ik heb meegekregen aangezien ik ook een aantal juryleden ken. Kennelijk raak ik bij jou WEL de gevoelige snaar aan je reactie te zien die ik toch aardig kinderachtig opvat. Als je een beetje een kenner bent, had je kunnen weten dat Reggie sowieso 2e of inderdaad 1ste zou worden aangezien hij meteen al bij de eerste 3 callouts zat met de beste atleten van het veld!

Aimee zei:
Je raakt bij mij absoluut geen gevoelige snaar hoor, ik vertel je gewoon wat ik heb meegekregen aangezien ik ook een aantal juryleden ken. Kennelijk raak ik bij jou WEL de gevoelige snaar aan je reactie te zien die ik toch aardig kinderachtig opvat. Als je een beetje een kenner bent, had je kunnen weten dat Reggie sowieso 2e of inderdaad 1ste zou worden aangezien hij meteen al bij de eerste 3 callouts zat met de beste atleten van het veld!

klopt idd toen was dat al te voorspellen. Hij gaat met de prijs naar huis, over en uit!

Over op z'n teentjes getrapt zijn gesproken...... :rolleyes:

Aimee zei:
Over op z'n teentjes getrapt zijn gesproken...... :rolleyes:

ik ben niet op mijn teentjes getrapt. Alleen dit leidt tot niets vandaar mijn opmerking "over en uit". Anders blijft het op en neer gaan. Snap i?

Vond trouwens Phillipe (builker) er erg goed bijstaan prachtige triceps... goed droog en hard. kwam alleen iets tekort tegenover de hoger geplaatste maar ik vond hem er erg goed bijstaan.

Vond het een leuke wedstrijd om te zien.

Dacht eerst ook dat Roy zou winnen maar niet dus.

hardgainers zei:
Vond trouwens Phillipe (builker) er erg goed bijstaan prachtige triceps... goed droog en hard. kwam alleen iets tekort tegenover de hoger geplaatste maar ik vond hem er erg goed bijstaan.

ik dacht hem ook te herkennen, maar dacht neen....dus toch.
tis alleen bulker dacht ik.

wat vonden jullie trouwens van het eerste gastoptreden, ik was behoorlijk onder de indruk.

Terug
Naar boven