XXL Nutrition

Sport en fitness cup Gorinchem

Testo zei:
Jawel,bro...
Je kan als de foto's hebt gezien moeilijk zeggen dat Roy niet knetterhard was....alleen was die Reggie idd nog harder maar wel ten koste van de massa die Roy wel had dus dan zou ik als BBer toch echt voor Roy gaan....massa maakt namelijk het verschil tussen fitness en bodybuilding imo.

Zal straks eens ff de foto's gaan bekijken;)

O dus alleen als je massa heb dan ben je een Bodybuilder??? Volgens mij zijn wij dat stadium allang voorbij, en wordt er tegenwoordig niet meer naar 1 ding gekeken. Maar naar het totale pakket.
En nu hebben jullie het over Roy zijn massa, ok dat heeft hij maar als hij zo hard en droog was als Reggie dan had hij OOK kleiner geweest. (maar dan had hij nog steeds niet het totaal pakket dat Reggie wel heeft)
Begrijp me niet verkeerd hoor in vind Roy echt een schat en een goede atleet maar hij kon het nu gewoon niet winnen van Reggie

Lezen is niet je sterkste kant geloof ik....

Ik zei dat als atleten elkaar niet veel ontlopen ik vind dat massa de doorslag hoort te geven en ik zei niet dat als je allleen massa hebt dat je een BBer bent...

Maar goed,discussie is voor mij over want ik wil helemaal niks af doen aan Reggie zn prestatie.....de man ziet er ongelofelijk goed uit en ik wens hem heel veel succes in zn verdere carriere en hoop dat ie nog veel wedstrijden mag winnen.

Respect voor alle atleten die daar op het podium stonden!!!

Dit is niet de top 3. Roy menig (links) is 2e, middelste is Reggie is 1ste en de rechter is Filip en is 4e.

Nu ik de foto heb gezien, denk ik dat Roy bij mij ook had gewonnen. Reggie staat iets gedraaid, dus heb niet het hele totaal plaatje;)

poseerrronde heb ik ook niet voor ogen, dus weet weet niet of daar ook nog verschillen inzitten. Beoordeel dus nu alleen aan de hand van de foto hier.

Het is een mooie discussie wie nu de beste was.
Ik ding is zeker de dag en de wedstrijd zat strak en goed inelkaar, zeker om weer volgend jaar weer tegaan kijken of meedoen.
Verder de complimenten van de hele organisatie.

vr gr Warrior

Hoi,

Ik hoor niemand over de C wedstrijd zelf.
Iemand daar iets van gezien? Hoe was de zwaar gewicht klasse?
Terechte winnaar?

Als ik de foto s moet geloven dimitri. Had jij in mijn ogen mogen winnen !

bedankt
Blijft een jury sport he.
De avond wedstrijd hebben ze wel gejureerd op hardheid en scherpte. vind het daar ook een terchte winnaar okal was het wel moeilijk

De c wedstrijd op zich heb ik ook erg leuk gevonden. Dat lijkt ook voor ons nog bereikbaar en daarom tof om te zien. De winnaars had ik voor mezelf goed ingeschat, maar het was een goed gevuld podium, iig erg leuk om te zien.

welke ben jij dan dimitri? Ben niet zo goed in namen.

hoi chunky. Ik ben die lange jongen die 2e werd in de 90+ klasse

Hi allemaal, ik ben nu met de foto`s bezig. Ik zet eerst de avondshow erop, zodat jullie foto`s kunnen zien van Reggie, Roy en de andere giganten.
Later zet ik de "gewone"wedstrijd erop, het zijn heel veel foto`s van daar.

http://www.forfunsport.nl

ja, leuk om te zien.

@ dimitri, het staat me ff net meer bij, weet nog wel de eerste (die kale), maar verder ben ik et ff kwijt, de foto's zullen me verder helpen.

gr

vond de atleten in de avond van erg hoog niveau.
De uitslag had ik niet zo voorspeld.

nee 1 na laatste he.. diegene die laatste werd had voortijdig afgehaakt.

Hi foto`s van de avond show staan nu online, ik probeer de rest zo snel mogelijk te doen maar je kan alvast kijken bij muscletotaal.nl daar staat een "kleine"selectie

Terug
Naar boven