MuscleMeat

Sporter van het Jaar filmpje

Done.

• Topic Starter Topic Starter
:thumbs: Bedankt!

Weet iemand nog een manier om aan meer stemmen te komen?

We hebben filmpje op YouTube, staat op de site van de regionale tv zender en worden geintervieuwd voor de radio. John staat met een foto op de voorpagina van het regionale krantje....maar het schiet niet echt op.

Alle tips zijn welkom!

gestemt.

We hebben filmpje op YouTube, staat op de site van de regionale tv zender en worden geintervieuwd voor de radio. John staat met een foto op de voorpagina van het regionale krantje....maar het schiet niet echt op.

Alle tips zijn welkom!

zoek andere fora, fitnessforum, fitnessnet, dutchfitness en andere

Of

maak een cheap progje waardoor hij zeker wint (lame)

Alle tips zijn welkom!

Ik zou zeggen blijf sowieso deze topic bumpen ;)

Of

maak een cheap progje waardoor hij zeker wint (lame)[/QUOTE]

Wat is dat, een cheap progje - lame?
Bedankt voor de tips!

jap gestemd, mischien nog een topic aanmaken in een andere sectie als dat mogelijk is, dat het wat meer in beeld komt?

STa je trouwens al op de buidybuiling hyves enz enz.. daar komen ook veel mensen..

Denk dat veel wel belang hebben bij een bodybuilder als sportman van het jaar

Goed idee!
We gaan weer aan de slag.
Thx

donneee. Vanmiddag ff mn andere mailaccounts misbruiken.

Bedankt!!!!!!!!:rocknana:

Ik heb gestemt ;)

Hup Hup

Alle tips zijn welkom!

adv. in de telefoongids? ;)

ik had het over een script dat ervoor zorgt dat je steeds op die johnny stemt onder een ander ip adres, het is relatief gemakkelijk om te schrijven maar ik ga er verder niet op in omdat dit niet bepaald eerlijk is. :cool:

Terug
Naar boven