Fitness Seller

Sportscholen terneuzen

polotraxx

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2.522
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Beste DBB'ers

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de sportscholen in Terneuzen of Hulst? Door mijn werk de komende maanden is dit voor mij de optie die het minste omrijden vergt :p
Ik zou wel een gym hebben waar ik zonder problemen mijn DL kan uitvoeren (weet dat dit in sommige gyms niet mag) en ook graag gewichten die wat hoger zijn dan dumbells van 20kg ofzo :p
Heb zelf al wat gekeken naar de welke sportscholen er zijn en ga deze week deze eens bezoeken om te weten of het wel iets voor mij is. Maar ik zou dus nog graag ervaringen van mensen zoeken, is altijd interessant. Vraagje extra is ook of deze gyms ook met een gewone beurtenkaart werken ipv een abonnement/inschrijving etc?

Volgende sportscholen heb ik gevonden:
- Sportcentrum Delta (Hulst en Terneuzen)
- Spinning Fit line (Terneuzen)
- Bodyline (Hulst en en Terneuzen)
- Fitness-king (fitness aan skipiste Skidôme)
- Cheap fit (Hulst)

Train zelf bij fitness King.

Dl is toegestaan db tot 40 kg.
Redelijk wat plate loaded machines staan.

Nadeel is dat het een jaar abbo is.

• Topic Starter Topic Starter
Train zelf bij fitness King. Dl is toegestaan db tot 40 kg. Redelijk wat plate loaded machines staan. Nadeel is dat het een jaar abbo is.
Hmm, jaarabbo is idd wel een nadeel. Zit hier maar voor bepaalde tijd voor mijn werk en heb geen zin om een jaar te betalen als ik binnen paar weken ofzo al weg ben :p
Het kutte is ook dat ik vanaf midden augustus kan verplaatst worden maar ik kan hier ook nog zitten tot eind dit jaar. Dit weet ik ook pas een week of 2 ofzo op voorhand...

Hallo.
Er zit in Terneuzen nog een bodybuilding zaaltje, ben er zelf nog nooit geweest, maar is wel redelijk hardcore wat ik van horen zeggen heb, Google mr eens op fitnesscentrum vlooswijk.
Is 20 minuten rijden vanaf Terneuzen ook nog te doen voor je? Zo ja, dan heb je net over de grens in Assenede Action Point, een hardcore sportschool waar ze gewoon losse maandabonnement hebben.
En anders is cheapfit hulst ook wel een goede optie, kost voor een half jaartje iets van 20 euro per maand en is 24/7 open dmv een persoonlijke badge (waar je volgens mij wel borg voor moet betalen).
De rest die je opnoemde zijn echt niks, ook King vind ik niks. Geen fatsoenlijke beenapparaten en al helemaal niks voor de kuiten. Mvg

Fitline in Terneuzen heeft ook een maand abbo.
Dumbells tot 50kg, DL. toegestaan

• Topic Starter Topic Starter
Hallo.
Er zit in Terneuzen nog een bodybuilding zaaltje, ben er zelf nog nooit geweest, maar is wel redelijk hardcore wat ik van horen zeggen heb, Google mr eens op fitnesscentrum vlooswijk.
Is 20 minuten rijden vanaf Terneuzen ook nog te doen voor je? Zo ja, dan heb je net over de grens in Assenede Action Point, een hardcore sportschool waar ze gewoon losse maandabonnement hebben.
En anders is cheapfit hulst ook wel een goede optie, kost voor een half jaartje iets van 20 euro per maand en is 24/7 open dmv een persoonlijke badge (waar je volgens mij wel borg voor moet betalen).
De rest die je opnoemde zijn echt niks, ook King vind ik niks. Geen fatsoenlijke beenapparaten en al helemaal niks voor de kuiten. Mvg
Bump :p
Assenede schrap ik al. Belgie blijf ik buiten om te trainen ;)
Had ook al iets gevonden over Vlooswijk, maar had al gehoord dat dit meer voor kennissen is en dat je toch al redelijke krachtstats dient te hebben. Weet niet in welke mate ik daar buiten gekeken zal worden. Dit is niet erg in een basic fit met driekwart p*ssy's, maar in een gym met maar 20man waarvan allemaal 100kg+ beesten is dit iets minder leuk :D

Fitline in Terneuzen heeft ook een maand abbo.
Dumbells tot 50kg, DL. toegestaan
Fitline ga ik ook eens checken. Ga eens zien hoe veel volk er is, aantal toestellen die er staan, prijs etc

Terug
Naar boven