Azrael
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gasten zijn gerust niet bezig met jouw 30 cm armen. Ik heb de plaatjes niet gezien of iets dergelijks maar in een fatsoenlijke gym is iedereen voor zichzelf bezig. Dat is tenslotte waarvoor je komt of niet?]kijk die armen van die gasten!!
kom ik binnne met mn 30 cm :S

Simon's Power Gym is relaxt. Ik train er zelf ook, maar als je 14 bent zou ik lekker iets dichter in de buurt gaan zoeken. Maakt toch geen fl**ker uit in het begin. Je gaat echt geen meerwaarde van het trainen bij Simon hebben als je er uberhaupt al binnen komt.
Volgens mij heb jij de verkeerde sportschool voor je.
http://www.fitforfree.nl/loadframeset.php?p=home
Hier heb ik het over de gem arm is daar idd 30 cm.
Vriend luister nou eens, je bent 14 jaar hebt wellicht nog nooit getraind en gaat vragen naar informatie over een sportschool waar over het algemeen bikkels trainen die zich lopen te irriteren als jij hun halterbank bezet houd.
</O
<O
</O
Begin op de beste manier, lekker relax en de eerste paar jaar gewoon alles uit je lijf halen op een gezonde manier. <O
Vriend luister nou eens, je bent 14 jaar hebt wellicht nog nooit getraind en gaat vragen naar informatie over een sportschool waar over het algemeen bikkels trainen die zich lopen te irriteren als jij hun halterbank bezet houd.
<O</O
Geloof me in een commerciële sportschool voel je je in het begin beter op je plek, train een jaar of 2 en ga dan eens verder kijken.<O<O
</O
Tuurlijk moet je maling hebben wat iedereen vindt van je fysiek, maar voor je het weet zit je te snoepen om er maar zo snel mogelijk bij te horen. <OBegin op de beste manier, lekker relax en de eerste paar jaar gewoon alles uit je lijf halen op een gezonde manier. <O
![]()
<O</O
Geloof me in een commerciële sportschool voel je je in het begin beter op je plek, train een jaar of 2 en ga dan eens verder kijken.<O<O
</O
Tuurlijk moet je maling hebben wat iedereen vindt van je fysiek, maar voor je het weet zit je te snoepen om er maar zo snel mogelijk bij te horen. <OBegin op de beste manier, lekker relax en de eerste paar jaar gewoon alles uit je lijf halen op een gezonde manier. <O
![]()
HET IS NIET VER REIZEN.
en waarom staat er bij je stats:
Dumbbell-curl : 10 * 2KG
bedoel je niet 10 * 20 KG
Muziekwijk blijft muziekwijk. Er zijn sportscholen veel dichter in je buurt die prima zijn en misschien zelfs veel beter voor jouw doel. Maak gewoon eens een rondje op je fiets en stap gewoon wat sportscholen binnen.
Dat dumbbell-curl gedoe is een grapje..............of dacht je serieus dat ik een bReEzah-curl bij mijn stats ging zetten.........
Als je wat te vragen hebt kom je maar train er ook, helaas kom ik er niet meer mee uit de voeten, maar toch.ik ga denk ik naar fitness first.
is makkelijk te bereiken (bus stopt voor de deur)
en is net neiuw !
Muziekwijk blijft muziekwijk. Er zijn sportscholen veel dichter in je buurt die prima zijn en misschien zelfs veel beter voor jouw doel. Maak gewoon eens een rondje op je fiets en stap gewoon wat sportscholen binnen.
Dat dumbbell-curl gedoe is een grapje..............of dacht je serieus dat ik een bReEzah-curl bij mijn stats ging zetten.........
Je loopt te zeiken dat mensen je uitlachen en dan wil je bij Simon's Powergym gaan trainen. Vind ik een beetje grappig......
Luister nou eens naar Azrael en doe niet eigenwijs. Doet me denken aan het mijn biceps zijn 42 cm verhaal.ik ga denk ik naar fitness first.
is makkelijk te bereiken (bus stopt voor de deur)
en is net neiuw !
Luister nou eens naar Azrael en doe niet eigenwijs. Doet me denken aan het mijn biceps zijn 42 cm verhaal.
Als je wat te vragen hebt kom je maar train er ook, helaas kom ik er niet meer mee uit de voeten, maar toch.
Heb je er al gekeken?jongen er is niks dichter in de buurt en ik heb denk ik mn keuze gemaakt.