Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben ook op zoek en ben bij verschillende geweest.
Physics op Valkenhuizen is niks, max daar is 20 kg of zo.
Yagiba in Velp is wel gezellig maar ook niet echt voor kracht.
Fitness Kuster op de geitenkamp is wel echt krachtgericht, dus wel zware dumbbells en squatrack ed. De sfeer vond ik wat minder, beetje afstandelijk allemaal daar.
Ik ben ook op zoek en ben bij verschillende geweest.
Physics op Valkenhuizen is niks, max daar is 20 kg of zo.
Yagiba in Velp is wel gezellig maar ook niet echt voor kracht.
Fitness Kuster op de geitenkamp is wel echt krachtgericht, dus wel zware dumbbells en squatrack ed. De sfeer vond ik wat minder, beetje afstandelijk allemaal daar.
Was ook wel een beetje te verwachten, er liepen meestal maar een stuk of 5 leden en vaak ook nog dezelfde. Echt gericht op kracht en daar ga je het tegenwoordig niet meer mee redden.
Was ook wel een beetje te verwachten, er liepen meestal maar een stuk of 5 leden en vaak ook nog dezelfde. Echt gericht op kracht en daar ga je het tegenwoordig niet meer mee redden.
yep... ik zit nu bij basic fit. tot 36kg dbs en 1 squat rack + losse stang en 1 normale bp + stang. das 't enige nadeel + een gebrek aan cable fly machine