XXL Nutrition

Sportschool in Arnhem

Sieb

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey,

Ik ga op kamers in Arnhem (volgende week) en nu zoek ik eigenlijk nog een nieuwe sportschool, in Arnhem dus...
Zijn er meer mensen die in Arnhem trainen en kunnen die mij mss wat vertellen over de sportschool waar zij trainen en waar die sportschool zit, eventueel een website.

Alvast bedankt,

Sieb

Zelf woon ik in Arnhem zuid dus heb meer ervaring met sportscholen daar. Aangezien je op kamers gaat neem ik aan dat je iets in het centrum zoekt.

Ik hoor het meeste over Stelling sport. Zodra ik ook op kamers ga in het centrum (wat waarschijnlijk niet zo lang meer gaat duren!) is het daar waar ik als eerste ga kijken.

Maar misschien dat iemand je hier nog beter kan helpen.

Groeten

Sportschool Arnhem

Bij Budo Sport Arnhem (presikhaaf) sporten veel studenten.
Met een studentensportpas kan je gratis sporten. E.a. kost het 37,50 per 2 mnd. Kan je 2 verschillende sporten voor kiezen.
Het is geen high -techsportschool, maar wel goede service en veel gezelligheid.
Check de site voor meer info Budo Sport Arnhem
of budoarnhem@hyves.nl

Groetjes Pauline

Kan je Stelling Sport echt aanraden.

Heb ervaring bij 5 verschillende sportscholen, waarvan 2 andere in Arnhem.
Stelling Sport springt er echt bovenuit. zeker mbt. begeleiding.

Zelf woon ik in Arnhem zuid dus heb meer ervaring met sportscholen daar. Aangezien je op kamers gaat neem ik aan dat je iets in het centrum zoekt.

Ik hoor het meeste over Stelling sport. Zodra ik ook op kamers ga in het centrum (wat waarschijnlijk niet zo lang meer gaat duren!) is het daar waar ik als eerste ga kijken.

Maar misschien dat iemand je hier nog beter kan helpen.

Groeten

Stelling sport......me ex trainde daar ook en woonde daar pal tegen over.
Was om de haverklap vechten daar was toen de tijd een opgefokt zooitje.(+/- 1.5 jaar geleden)
Ook een keer kwam een groep turken oid verhaal halen daaro met jongens die daar trainen vette vechtpartij voor de deur. :D

budo sport

Had van te voren ook wat verhalen gehoord over Stelling Sport. Die blijken achteraf helemaal niet te kloppen.

Wat betreft de knokpartij, dat heb ik ook gehoord, maar dan een andere sportschool, namelijk Health City.

Ze was er bij en ze keek er na....dus klopt zeker wel.
Maar goed misschien was het gewoon ff een k*t tijd voor die gym toen door lastige members oid.
Zal idd wel niet zo zijn dat het altijd knokken is.....onzin ofcourse.

Ze was er bij en ze keek er na....dus klopt zeker wel.
Maar goed misschien was het gewoon ff een k*t tijd voor die gym toen door lastige members oid.
Zal idd wel niet zo zijn dat het altijd knokken is.....onzin ofcourse.

Van vechten wordt je ook sterk! :D

Multi sport in zuid is een hardcore gym. Stelling is ook wel oke.

Correctie Stelling WAS heel oke, veel hardcore spullen zijn verdwenen!

Heb ook bij Multisport getraint, was m'n eerste sportschool!

Wil je echt Hardcore, dan is dat waarschijnlijk wel wat voor je.

Heb daar echter niet echt begeleiding gehad... Behalve dan van de gasten die er trainen... Maar is ook al zeker 7 jaar geleden voor mij hoor, dus misschien is er nu meer begeleiding.

Trouwens, wat zoek je precies Sieb? Een hardcore gym of meer een gewone, waar iedereen uit de voeten kan?

Ja ligt eraan wat je wilt. Er zou maar ruzie voor je deur gemaakt worden Stellingsport is een goede sportschool niet duur en een goede sfeer, best hardcore! Ik train er al jaren. Bij healthcity was er ruzie slechte sfeer, een maat van mij was erbij hij traint daar en zit nog voor een paar maanden vast aan zijn abonnement.

Hallo,

Weet iemand hoe SHK Sportcentrum is?

Groetjes,

Hallo,

Weet iemand hoe SHK Sportcentrum is?

Groetjes,

Hallo,
ik train zelf bij SHK, ongeveer half jaartje
is me eerste sportschool.
Heb het prima naar mijn zin daar je kan er goed uit de voeten. Personeel is zeer betrokken, grote variatie aan apparaten. Ze hebben alles wel dubbel, sommige apparaten staan er zelfs 3-4-5 van. Alle dumbbells tot 32 kg dubbel, 1 set van 36kg maar hoger gaat het niet. Bankdrukken kan tot 132.5kg. Vind het wel relaxt daar :D hangt goede sfeer je maakt makkelijk vrienden daar. Ook een prima sportschool voor cardio, meer dan genoeg loopbanden, crosstrainers, fietsen, sprintfietsen, armfietsen, stepapparaten en roeiers. Er zijn geloof ik ook veel lessen waar je aan mee kan doen maar daar heb ik me nooit mee bezig gehouden dus daar kan ik je niks over vertellen, maar ik zie wel altijd rooie koppies daar :D
Als je nog vragen hebt roep je maar :p

Correctie Stelling WAS heel oke, veel hardcore spullen zijn verdwenen!
Eens. :)

Tis nu nog beroerder met de zaak gesteld. Stelling Sport is verhuisd naar n locatie aan de Amsterdamseweg. Is nu louter gericht op t health- en conditie gebeuren. In de vorige ruimte, is nu n andere sportschool gevestigd. Weet niet of dat was is, want ik ben na de verhuizing naar Back 2 Basics (Apeldoorn) gegaan.

Multi Sport is wel hardcore idd. Bij Indoor Action schijn je ook prima te kunnen trainen, al ben ik daar nooit geweest.

Terug
Naar boven