Fitness Seller

sportschool kiezen

emuuuh

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
hallo

ik wil een sportschool gaan kiezen, maar waar moet ik op letten?
ik heb morgen een proefles en rondleiding bij fitnessfirst in hoogeveen.
als jullie ervaring hebben met bepaalde sportscholen in hoogeveen ook graag melden..

fitniss first zegt al genoeg. kijk of er squat en powerracks zijn en hoge dumbbells wat ik zelf betwijfel

maar hangt ook af van je doel als je een bber wil worde moet je echt naar een hardcore school of als je een mens health look wil hebben zit je waarschijnlijk daar wel goed

laat ons wete wat je heb gezien

Zowiezo powerrack, en zware dumbbells. Verder vind ik wat kabels wel handig. Een legpress moet aanwezig zijn, maar dat is overal wel. Verder maken machines niet zo veel uit. Losse gewichten moeten de basis zijn.

Ik zelf sport in Tilburg bij de universiteit. Daar zijn de faciliteiten op zich goed, alleen gaan de dumbbells niet zo zwaar.
Maar in Hoogeveen hebben ze misschien ook wel zoiets, en de kosten zijn vaak niet hoog!

Wie sporten er trouwens van jullie allemaal bij de UVT in Tilburg?
Ben benieuwd of er veel zijn hier op t forum die daar trainen.
Ben zelf maar een n00b/beginner.

Bullshit. Legpress zuigt. Ga toch squatten :P

je blijft beter weg uit fitnessfirst en dergelijke healthcenters, koop je voor het geld van het abbo een powerrack, bankje en weights...
anders even een kleinere sportschool zoeken

ja squatten is 1 maar legpress is waarschijnlijk 2. onmisbaar:) maar blijkbaar heeft jou gym er geen??

en idd NOOOOOOOOOOOOIT naar fitness first als je serieus wilt trainen

als fitnessfirst hetzelfde als passage fitness first in belgie is dan waarschuw ik je: ze vragen je ter plekke of je gaat inschrijven of niet, gewoon neen zeggen :)
zoek een kleinere fitnesszaal met een deftig squatrack, benchpressen en mogelijkheid tot deadliften.

ja in roosendaal bij fitness first dringen ze ook heel erg aan op inschrijven ..zoon knullige droplul met een stropdasje. en wat geloof ik door iedereen beaamd wordt: ze bellen je dag en nacht op om eeen abbo aan te smeren en geven niet zomaar op.

ja in roosendaal bij fitness first dringen ze ook heel erg aan op inschrijven ..zoon knullige droplul met een stropdasje. en wat geloof ik door iedereen beaamd wordt: ze bellen je dag en nacht op om eeen abbo aan te smeren en geven niet zomaar op.

true, ik ben een tijdje terug in zo'n zaak gaan kijken, vond er niks aan maar had een kaartje meegekregen om er eens een weekje te gaan testen

van de week hingen ze aan de telefoon wanneer het eventueel schikte om langstegaan :rolleyes:

je kan er wel cola en sinas drinken :) heeeeeeeeeeeej

Maar hoe bedoelen jullie de mogelijkheid tot deadliften?

Dat kan toch overal, ik bedoel bij ons let er niemand op dus ik weet ook niet of het wel mag, maar ik doe het gewoon, niemand die er iets van zegt.

Maar hoe bedoelen jullie de mogelijkheid tot deadliften?

Dat kan toch overal, ik bedoel bij ons let er niemand op dus ik weet ook niet of het wel mag, maar ik doe het gewoon, niemand die er iets van zegt.

dan moeten er ook genoeg losse gewichten zijn..

Die jongen is 16, waarom zou hij als dit de enigste keuze is niet daar kunnen beginnen, hij zal heus niet gelijk dummbells van 45 kg nodig hebben.
Voor een start zal hij er zat kunnen doen.

Stevige powerrack, zware dumbbells, veel gewichten, genoeg plaats en liefst ook nog een leuke mentaliteit in de gym.

Ik ben afgelopen donderdag bij fitness first hier in groningen geweest samen met een vriendin om eens mee te sporten... Ik verbaasde me wel, het was er heel erg groot en ze hadden dan ook echt alles. Squatrek, Zware dumbbells, veel gewichten etc... Alleen de mensen die daar rondlopen zijn inderdaad niet van de beste kant :P

Terug
Naar boven