Fitness Seller

Sportschool omgeving Leiden / Oegstgeest?

Shivo

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
8%
Aangezien ik ga samenwonen met mijn vriendin ben ik op zoek naar een goede sportschool in de omgeving van Leiden / Oegstgeest... Dus het liefst zonder apparaten waar je pasjes in moet steken (N)...en met zoveel mogelijk zware dumbbells en squatrek! (Y)

Gr
Shivo

Ed van Amsterdam heeft getraind bij Fysiek, ik ook een paar keer en die is prima ingericht voor bodybuilders. Parkeren is alleen niet erg makkelijk, wel gratis, maar weinig plek.

Energiek in Valkenburg heeft dumbbells tot50 kg en toestellen tot 140 voor bv latpulldown en seated row.Veel variatie voor benen al meer dan 20 toestellen en ook heftige cardio.
groetjes naturalbuilder

Maar geen squatrack pik;)

Werk je er ofzo?

En de drankjes moet je ook kopen bij Energiek, heb ik vernomen.. ;)

je mag geen drank meenemen, geen squatrek, dumbbells tot 50 kg, veel cardio, veel groepslessen maar ook een hele etage met alleen maar toestellen :)

ben er zelf wel tevreden over, alleen jammer van het squatrek.

De Spartaan in Leiden komt het dichtst in de buurt van wat je hardcore kan noemen...........

En Fysiek dan?

Fysiek is de shit egt waar , ben je hardcore of wil je hardcore zijn dan train je daar.

Maar geen squatrack pik;)

Werk je er ofzo?
Ja iedere dag ,mezelf in het zweet,zoals zovele die het op de juiste en harde manierproberen.
Dus hard trainen en zwaar en dat squatrack waar je het steeds over hebt mis ik niet,daar ze ook een smith machine hebben,daar kan je veilig squatten zonder
je rug te forceren.

Waar het anabole gebruik niet van de lucht is.
Nee liever op eigen kracht en er een jaartje langer over doen.
Uiteindelijk geeft dat de meeste voldoening en dat is pas "hardcore".:p

Dat anderen gebruiken maakt toch geen reet uit,je bepaalt altijd nog zelf of je er aan meedoet of niet.Dat je gewoon hard kan trainen vind ik het belangrijkste,en een smithmachine om veilig te kunnen squatten,nee dank je:rolleyes:
In de smithmachine kan je juist lekker alles forceren met een fijne geforceerde bewegingsbaan;)
Maar als jij dat fijn vind moet je het gewoon blijven doen.
Ik ben nu toch wel benieuwd naar Fysiek,ik wil in Leiden gaan studeren dus wel fijn als er een goeie gym zit.Van de universiteits gym stel ik me niet zoveel voor maar dat moet ik eigenlijk eerst zien natuurlijk;)

Ga dan ook maar even bij de Spartaan langs.

Fysiek Fitness

Fysiek is dus toch niet zo hardcore :roflol:
(zie ook de powerplate en check vooral ook de ROM machine :roflol:,ow en uiteraard ook de "Fitlinxx":o )

Trainen jullie daar zelf soms?;)

Fitness / Aerobics centrum L.K.V. de Spartaan - Leiden
Vind het er niet echt hardcore uitzien :P
Maargoed als ik naar Leiden ga,zal ik wel alle mogelijkheden gaan bekijken;)
(behalve gyms zonder squatrack :P)

Nee,ik train daar zelf niet maar mijn gym is niet zo hardcore:Ik train bij prolife in Warmond geen hardcore wel een prima gym.
de Spartaan wel wat meer alhoewel ze vroeger lkv de spartaan waren nu ook al weer heath&body de spartaan.
lkv stond vroeger voor leidse krachtsport vereniging.

Hoezo,ga jij naar Leiden komen?????

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven