XXL Nutrition

Sportschool omgeving Leiden / Oegstgeest?

Nee,ik train daar zelf niet maar mijn gym is niet zo hardcore:Ik train bij prolife in Warmond geen hardcore wel een prima gym.
de Spartaan wel wat meer alhoewel ze vroeger lkv de spartaan waren nu ook al weer heath&body de spartaan.
lkv stond vroeger voor leidse krachtsport vereniging.

Hoezo,ga jij naar Leiden komen?????

Is wel de bedoeling ja.Ik wil er gaan studeren :)
Dat is dus wel pas in september ofzo.

Maar het lijkt er dus op dat het lood om oud ijzer is met die sportscholen daar:rolleyes: .Misschien is de universiteitsgym dan toch nog wel beter.Nouja hardcore is niet verplicht als je maar kunt trainen.
De Spartaan heeft nog steeds lkv in de naam en is ook nog aangesloten bij de KNKF dus het kan meevallen...

Ja okee maar in de krant adverteren ze niet meer met lkv maar met health en body.Maar goed ze moeten toch meedoen met de anderen maar ik dnk ook wel
dat ze nog best wel hardcore zijhn.

Ik ga er binnenkort een keer naar toe.

De Spartaan:
-3 squat rekken
-bumper plates, dus de mogelijkheid om olympisch gewichtheffen te doen
-dumbbells tot zo'n 50 kg
-smith machine (hoewel dat ding van mij in een hoek mag wegrotten)
-cable cross (ik vermeld het even, de eerste 2 genoemde dingen vond ik het belangrijkst)
-bovenverdieping heeft incline, decline en meerdere bankdrukbanken
-er is beperkt begeleiding
-de spartaan was goedkoop, wordt steeds duurder (zo'n 85 euro voor 3 maanden)

Ik heb er een paar jaar getraind, was heel tevreden, heb de begeleiding van een paar gewichtheffers gehad daar. In het begin kan de Spartaan een beetje intimiderend overkomen (veel bodybuilders trainen daar), toch kan je er een vriendelijk gesprek mee hebben. Sommige types kan je overigens beter met rust laten. Nooit problemen gehad overigens.
Fysiek, ik ben er 2 keer geweest om te kijken, veel meer machines, veel meer bovenlijf. Wel een fantastisch squat rack, maar helaas, dat is er ook maar een. Hoop je hiermee wat verder geholpen te hebben.

Nu ga ik er zeker binnenkort en keer naar toe.

Ik woon zelf in oegstgeest..
Heb getraint bij Prolife factoy (warmond).. Je betaald je daar helemaal dood, en is egt fitness / health center.. (inclusief veel ouwe wijven enzo :D )

Train nu bij de spartaan.. Ben zeer tevreden.. Midden in het centrum.. beneden alle cardio apparaten, en boven wel een hardcore zolder :cool: (veel oldschool apperaten voor compound oefeningen, veel bankdrukbanken, enz).. En het is er goedkoop! (€90 voor 3 maanden)
Ik zou daar zeker gaan kijken!

Grtz, David

Laatst bewerkt:
Ik train ook bij Prolife in Warmond.....
Vind het wel een aardige sportschool.

Ben van de week bij de Spartaan geweest wel leuk
maar daar werd ik een beedje gek door al die losse schijven die
bij dat squatrek lagen.Ben zelf al chaotisch genoeg en dan is het wel lekker als alles een beedje goed geregeld is....

Maar ik ga zeker nog een keer naar Spartaan dat wel.
Spartaan vind ik ook vrij prijzig idd volgens mij scheelt het niet veel.

Veel oude mensen idd ja bij prolife factory maar maakt niet uit.

Ik woon zelf in oegstgeest..
Heb getraint bij Prolife factoy (warmond).. Je betaald je daar helemaal dood, en is egt fitness / health center.. (inclusief veel ouwe wijven enzo :D )

Train nu bij de spartaan.. Ben zeer tevreden.. Midden in het centrum.. beneden alle cardio apparaten, en boven wel een hardcore zolder :cool: (veel compound oefeningen, veel bankdrukbanken, enz).. En het is er goedkoop! (€90 voor 3 maanden)
Ik zou daar zeker gaan kijken!

Grtz, David

Hoeveel weeg je eigenlijk.
Heb je wel eens gedeadlift daar bij prolife factory?
Dumbbells gaan tot 40kg hoor....

Er is wel een hardcoretraining mogelijk.
Als je wil trainen kan je overal trainen zelfs in een schuur.....

Hoe vaak ben je bij Prolife geweest??

Ben je echt zo'n hugemofo dan???

Laatst bewerkt:
Hoeveel weeg je eigenlijk.
Heb je wel eens gedeadlift daar bij prolife factory?
Dumbbells gaan tot 40kg hoor....

Er is wel een hardcoretraining mogelijk.
Als je wil trainen kan je overal trainen zelfs in een schuur.....

Hoe vaak ben je bij Prolife geweest??

Ben je echt zo'n hugemofo dan???

??? Zeg ik dat er geen hardcore training mogenlijk is bij prolife factory?? en dat je niet kan deadliften??
Toen ik bij prolife trainde ben ik +-3/4 x per week gaan trainen (zo'n 3 maanden lang).. Ik vind het gewoon k*t.. Er lopen bijna geen grote gasten rond, de instructeurs weten weinig, en je mag er zelfs niet trainen met blote armen!! :S..

als jij je daar thuis voeld moet je daar vooral je geld aan uitgeven!!..

Terug
Naar boven