AndroidHealthClinic

Sportschool Utrecht

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest
10 media-items
Waardering
412
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Ik moet de week van 3 maart een hele werkweek naar Utrecht voor een cursus te volgen. Daar zal ik dus ook een hele week verblijven in een hotel (welke weet ik niet maar doet er ook niet toe).

Welke sportschool raden jullie mij aan? Moet een beetje hardcore zijn maar wel lekker groot, zodat je niet 10min hoeft te wachten voordat je met een oefening kan beginnen. Ook moet het wel redelijk goed bereikbaar zijn met openbaar vervoer.

Iemand tips? :)

• Topic Starter Topic Starter
Niemand uit Utrecht hier? :D

all in achterbij juliana park vlampijp straat naast kid city (A)

All in dus..maar heb ff op de site gekeken en dat lijkt me niet echt een hardcore sportschool? Trainen er wel kerels die echt gericht zijn op bodybuilding? Niet dat er straks alleen maar ectotjes van 15-16 trainen, of oude omatjes met hun te strakke broekjes waarbij je kunt liplezen.

't Is toch maar voor een weekje, minder zelfs... Maakt dan toch niet echt uit of het echt heel hardcore is... of wel?

Bij all-inn trainen zeer zeker wel grote gasten zeker als je s'avonds gaat. Er is ook een squatrack 2 drukbanken en dumbbells tot 40KG. Plus nog verstelbare dumbbells die je nog zwaarder kan maken. Ook als je gaat staan deadliften zal niemand dat raar vinden bij deze gym.

't Is toch maar voor een weekje, minder zelfs... Maakt dan toch niet echt uit of het echt heel hardcore is... of wel?

Gaat erom dat niemamd me als een mong**l staat aan te kijken als ik een beetje heavy aan het liften ben...dus ja, het moet wel een beetje hardcore zijn, ook al is het maar voor een weekje.

wat maakt het uit wat een ander van je denkt voor een wekje?

Maakt het wat uit wat iemand over mij denkt? Even beter lezen....gaat erom dat niet iedereen naar me ligt te kijken wanneer ik zwaar aan het tillen ben. Als jij dat leuk vind ok, ik vind het niet zo tof dat 90% van de sportschool naar me ligt te kijken als ik bezig ben. Dan krijg ik snel de neiging om op een niet zo vriendelijke manier te roepen of er wat te zien valt. :D
Ook hangt er in een hardcore sportschool altijd een lekker sfeertje....

ik train er ook.. al een jaartje of 4..

prima gym en hardcore zat

Ok cool....misschien zien we ons daar dan wel :D

ik ben er vanavond weer, zaterdag en dan maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag :D

ik ben die superdude die met iedereen staat te ouwehoeren en alles bezet houd :P

Ik ben er pas in de week van 3 maart...misschien kan ik dan met je meetrainen als jij alleen traint. :)

Terug
Naar boven