MuscleMeat

Spuit zetten in been???

Loo zei:
ik heb zaterdagavond in beiden benen gezet,

ik zakte zondag de hele dag door m'n hoeven heen, het is nu maandag en misschien nog wel erger als gister.

een rollator is wel op z'n plaats voor mij nu.

Niet om een dis te zetten... Waarom in 2 benen??? Net zoals je zegt, nu kan je helemaal niet meer lopen..
Als je dan percee 2 injecties wilt zetten, waarom dan niet 1 in je kuit?

Ironmind zei:
Niet om een dis te zetten... Waarom in 2 benen??? Net zoals je zegt, nu kan je helemaal niet meer lopen..
Als je dan percee 2 injecties wilt zetten, waarom dan niet 1 in je kuit?

3,5ml in 1 been vond ik een beetje te veel.

en mijn reet deed nog pijn van 4 dagen geleden.

maar in 2 benen tegelijk is al helemaal geen aanrader, beter in 1 been zodat je op het andere been kunt steunen.

Nu heb ik een heel onstabiel gevoel omdat ik door de pijn iedere keer door m'n knieen zak (wel een leuk gezicht trouwens).

Het doet niet gruwelijk pijn, maar je lichaam reageert door automatisch het been te ontzien door er door heen te zakken, en als je dat met twee benen tegelijk hebt....

Loo zei:
3,5ml in 1 been vond ik een beetje te veel.

en mijn reet deed nog pijn van 4 dagen geleden.

maar in 2 benen tegelijk is al helemaal geen aanrader, beter in 1 been zodat je op het andere been kunt steunen.

Nu heb ik een heel onstabiel gevoel omdat ik door de pijn iedere keer door m'n knieen zak (wel een leuk gezicht trouwens).

Het doet niet gruwelijk pijn, maar je lichaam reageert door automatisch het been te ontzien door er door heen te zakken, en als je dat met twee benen tegelijk hebt....

Zet je de injects voor het slapen gaan? Of sMorgen's als je je dag nog moet beginnen?? Daar kan ook een wereld van verschil in zitten, ik zette ze meestal voor het slapen gaan, scheelde de helft bij mij! De ge-injecteerde been kan ten eerste lekker rusten (geen belasting in het geperforeerde been), niet dat je meer schade toe-brengt!
Ten 2e de Test stroomt makkelijker (horizontale stand!) door het gehele lichaam + in deze (slaap) modus, is je lichaam tevens aan het herstellen ook!
En je lichaam heeft niet veel andere (werk/stress etc..) dingen te doen! :D

smeer er eens een paar keer wat tijgerbalsem op dat maakt je spier goed warm en trekt de as er beter in. bij veel mensen die ik ken werkt het heel goed.
als het veel pijn doet haalt het niet alle pijn weg maar maar maakt het dragelijk.
niet meteen erop smeren na het injecteren maar gewoon voordat je naar bed gaat.

Terug
Naar boven