MuscleMeat

spuiten online kopen ...?

Ben benieuwd man.. Ik heb nog eens m'n bestelhistorie bekeken en ik had inderdaad die Terumo's, ik dacht BD. Maar weet 100% zeker dat die toenertijd niet in m'n HCG ampul paste. Of moet zo achterlijk bezig geweest zijn dat ie wel paste maar ik hem er niet in kreeg :roflol: Heb toen allemaal lopen kloten door die ampul schuin te houden enzo anders kreeg ik er haast niets in. Totdat het beu werd en gewoon met 0.8x40 in een vial trok en vanuit daar me slins ging vullen.

Ben benieuwd man.. Ik heb nog eens m'n bestelhistorie bekeken en ik had inderdaad die Terumo's, ik dacht BD. Maar weet 100% zeker dat die toenertijd niet in m'n HCG ampul paste. Of moet zo achterlijk bezig geweest zijn dat ie wel paste maar ik hem er niet in kreeg :roflol: Heb toen allemaal lopen kloten door die ampul schuin te houden enzo anders kreeg ik er haast niets in. Totdat het beu werd en gewoon met 0.8x40 in een vial trok en vanuit daar me slins ging vullen.
Waren het wel de 0,3ml's?:p

Trek je gemixte shizzle anders eerst op met een normale spuit en een naald die lang genoeg is. Doe dat in een vial en vul vervolgens je slinspuitjes vanuit de vial.
ik heb geen lege vials :D die teer ik gewoon weg misschien ff eentje bewaren

Ik haal niks online
..gewoon weg omdat im het niet vertrouw....gelukkig zit er in brabant diverse groothandels

oh krijg dat altijd in ampulles
Ja dat zit er standaard bij idd. Maar ik bedoel meer van; als je wat gebruiksgemak wilt koop je gewoon een (paar) losse vial bac. water
Heb je meteen iets om het in te bewaren of om gemakkelijk je slins te vullen. Mja ieder doet het op zijn eigen manier :)

op me werk hebben we ze van bd en dan 20ml spuiten .. daar gaat wat in tenminste :D

ik hou van eerst zien wat ik koop, haha

Ik heb bij 2 apotheken geprobeerd om spuiten en naalden te halen en zonder goede reden krijg ik ze niet mee.

Via internet is het eenvoudig bestellen, keuze genoeg en je moet aan niemand verantwoording afleggen. Duurder zal het ook wel niet zijn, misschien zelfs goedkoper :)
wat zei je dan toen ze vroegen voor wat het was? :p

Terug
Naar boven