Fitness Seller

Squat 210kg

Impressive!!!

beest!!!

Sterk man. B E E S T !

sterk!

powerbeest!

Respect, vind je fysiek ook super!

nice squating!!!haalt jeppe dat ook al?

Hoppa.. :thumbs:

Petje af ;)

Klusmier jij squat ook niet te zuinig hoor :P, als ik al die gewichten van jullie zie denk ik echt wat doe ik hier whahah, ik squat 5x5 met maar 70 kilo en dan ben ik kapot lol :D Ach heb ook pas 3x gesquat so far dus tja, komt nog wel, you wait :grumble:!!!

Owh en Jeppe, pussies do not need to apply? WTF is dat nou weer :P, pussies mogen zich dan wel bij mij aanmelden hehe, love them! :cool:

netjes! zou willen dat ik binnenkort ook weer eens kan beginnen met zwaar squaten,kamp nu al 3/4 maanden met een lichte knieblessure.

fantastisch!!! haha, zaten nog wel wat repjes in :D

Klusmier jij squat ook niet te zuinig hoor :P, als ik al die gewichten van jullie zie denk ik echt wat doe ik hier whahah, ik squat 5x5 met maar 70 kilo en dan ben ik kapot lol :D Ach heb ook pas 3x gesquat so far dus tja, komt nog wel, you wait :grumble:!!!

Owh en Jeppe, pussies do not need to apply? WTF is dat nou weer :P, pussies mogen zich dan wel bij mij aanmelden hehe, love them! :cool:

als ik een 5rm moet squatten op dezelfde gemakkelijke wijze als TS dat doet, kom ik misschien net aan de 145~150 kilo.....
:o

Als ik echt moet sqaurte dan doe ik tot 110 kilo.

En dat is al zwaar. ik doen nu op snelheid met de benen.

Ik zou zeggen waarom omdat ik niet blesure wil oplopen. en ik wil niet lomp worden in de benen. ik wil nog wel kunnen rennen

Als ik echt moet sqaurte dan doe ik tot 110 kilo.

En dat is al zwaar. ik doen nu op snelheid met de benen.

Ik zou zeggen waarom omdat ik niet blesure wil oplopen. en ik wil niet lomp worden in de benen. ik wil nog wel kunnen rennen

beter eens wat inlezen man;)

Terug
Naar boven