Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Potverdomme en ik maar denken dat veel bodybuilders niet zo sterk zijn, zeer impressive kerel.

, het snot komt nu al bijna uit m'n neus na zo'n setje 
En dan is het natuurlijk maar de vraag of hij naar je luistert
laat God dan maar niet luisteren wanneer je Hem vervloekt, terwijl je net zwaar aan het squatten bent........Als god zou bestaan mss welEn dan is het natuurlijk maar de vraag of hij naar je luistert
![]()

laat God dan maar niet luisteren wanneer je Hem vervloekt, terwijl je net zwaar aan het squatten bent........
![]()

Weet zeker dat er nog meer in zat... je deed de squat zeer soepel. Netjes!Thx allemaal! Er zat nog meer in denk ik. En Jeppe thx voor het spotten!
laat God dan maar niet luisteren wanneer je Hem vervloekt, terwijl je net zwaar aan het squatten bent........
sorry TS voor offtopic.
![]()
En veel jonkies krijgen voeding genoeg alleen geen opvoeding
Maar 1 zo'n opmerking moet toch wel kunnen
Zelf zeg ik ook zo vaak grote vriendelijke domoor maar ja als ik merk dat mensen er last van hebben zal ik het wel niet meer zeggen (tot nu toe geloof ik nog nergens gepost maar ok
)....
) en zo vergroot je het hele probleem alleen maar (net als wat ik zelf nu ook doe
)Klusmier is gewoon beetje papa van het forum of zoEn veel jonkies krijgen voeding genoeg alleen geen opvoeding
Maar 1 zo'n opmerking moet toch wel kunnen
Zelf zeg ik ook zo vaak grote vriendelijke domoor maar ja als ik merk dat mensen er last van hebben zal ik het wel niet meer zeggen (tot nu toe geloof ik nog nergens gepost maar ok
)....
Dus ga klusmier nu niet afzeiken dat hij er ff iets van zegt, zal vast wel ergens in de regels staan dat het niet is toegestaan om te vloeken (te lui om de regels te lezen maar ja) en zo vergroot je het hele probleem alleen maar (net als wat ik zelf nu ook doe
)
Maar ik ben sporten, show love while i'm gone!
dat hij er iets van zegt is prima omdat het in de regels staat maar niet constant dat christelijk gebeuren. kijk is naar zen posts constant god dit en god dat. voor de rest zie vorige posts.
aub iedereen on topic nu gewoon et gaat hier om squat filmpje
Maar die squat is idd bruut!