MuscleMeat

Squats

still me

Novice
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
45kg
Ik had een vraagje!

Hoeveel sets en reps moet ik doen om mijn benen te trainen en tegelijkertijd ook een dikke kont te krijgen?
en zijn er nog andere oefeningen?

Wat kan ik nog doen om ervoor te zorgen dat de onderkant van mijn benen ook nog wat breder zijn. Dat ik straks niet ronloop met hele dikke bovenbenen op hele dunne stokjes.

alvast bedankt.

Welkom, stel je zelf even voor en gebruik de zoekfunctie

Zijn zoveel mogelijkheden dat het moeilijk te zeggen is, als je de sticky's leest staan er genoeg lijsten met oefeningen waar je goed mee kan beginnen.

squats/lunges,kuitoefeningen. Maar lees het forum door.!

Calf raises zodat je niet op dunne stokjes loopt met dikke bovenbenen. Succes, still me!

Squats , 5x5 en elke week gewicht verhogen .

"Squads" gebruiken als eerste woord in je eerste post :D

Als je de zoekfunctie gebruikt heb je gegarandeerd een paar uur leesplezier.

Leg press... handige daaraan is dat je door middel van de plaatsing van de voeten de nadruk kan verleggen tussen billen/quads. Ook je kuiten kan je er mee aanpakken.

Zoals gezegd veel lezen.

Leg press... handige daaraan is dat je door middel van de plaatsing van de voeten de nadruk kan verleggen tussen billen/quads.

En hoe moet je je voeten precies plaatsen om de nadruk op de verschillende spiergroepen te leggen?

Van squats worden je kuiten toch ook groter, tenminste na Statring Strength zijn mn kuiten ook gegroeid en ik heb ze ooit 1 keer aart getraind.

• Topic Starter Topic Starter
Ok,

bedankt ik zal gaan zoeken :D

En hoe moet je je voeten precies plaatsen om de nadruk op de verschillende spiergroepen te leggen?

Zorgen dat alleen de voorkant van je voeten op het plateu zitten. Je benen gestrekt houden en dan met alleen de voorkant van je voet het plateau wegduwen. Dit is een goeie voor de kuiten. Of calf raisen doen. Als je hier geen apart aparaat voor hebben kan je dit ook in de Smith doen.

Terug
Naar boven