XXL Nutrition

Squats

Lionh34rt

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Ik zwerf dus al een tijdje rond op deze site maar zonder te posten maar nu ik dus toch echt wel een probleempje heb dat volgens mij toch veel uitmaakt voor je training toch maar een account gemaakt.

ik doe nu al 3 maanden bodybuilding (zonder voedingsschema en zonder supplementen). maar het grootste probleem dat ik heb is dat ik al is heb geprobeert om te squatte, gewoon zonder gewicht de 20 kilo van de barbell maar ik krijg gewoon die bar niet goed op me schouders, krijg ook niet me schouders goed genoeg achteruit, 1 keertje lukt het om de bar goed te krijgen maar toen verkrampte me schouder helemaal en was het al gedaan met schouders voor die dag

Lionh34rt

plaats het op je traps.

je moet je ellebogen omhoog duwen, je pinken op de ringen van de barbell ongeveer, en de barbell in de gleuf leggen die je creeert door je ellebogen omhoog te houden.

70worlds5squatscopy.jpg

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de tips, maandag is proberen :)

Ik heb/had hetzelfde probleem. Sinds ik redelijk stijf ben in men schouders kon ik de bar niet deftig in men nek leggen. Hetgeen wat hielp voor mij is men handen helemaal tegen de gewichten plaatsen. Zo kreeg ik de bar veel verder. Het is wat zoeken in het begin en vooral goed rekken.

Btw bodybuilding zonder voedingsschemalijkt me best lol.

Ik heb/had hetzelfde probleem. Sinds ik redelijk stijf ben in men schouders kon ik de bar niet deftig in men nek leggen. Hetgeen wat hielp voor mij is men handen helemaal tegen de gewichten plaatsen. Zo kreeg ik de bar veel verder. Het is wat zoeken in het begin en vooral goed rekken.

Btw bodybuilding zonder voedingsschemalijkt me best lol.

ben 16 jaar dus ik neem het ook nog niet zo super serieus , zit nu een beetje in ontmoetingsfase met bodybuilden laten we zeggen?