Fitness Seller

Squatschoen: adidas adipower

Weet niet of te lezen is.
Heb normaal maat 45.
Deze Adidas heb ik us maat 11.
Zitten perfect

image.jpg

Wat is er zoooo goed aan die schoenen dat iedereen ze haalt opeens?

Ik zou Adidas Powerlift of Powerlift 2.0 willen proberen. Maar kan ze nergens vinden behalve USA. Geen ene NL webshop heeft ze.

Die van mij zijn onderweg.. can't wait. De maat kant je het best bepalen door in je lokale sportwinkel even adidas te passen en dan 0.5/1.0 maat groter te bestellen

Waar heb je besteld en welke? :D

de 2.0 is trouwens wel in nederland te krijgen. bij athleheshop

wel flinke prijs daar...

pullum sports was met verzending erbij omgerekend zo'n €110

110 voor de powerlift 2.0 en 125 euro voor de powerperfect. Vind je de 15 euro meer een goede investering?

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 22:08 ----------

ja idd wel duurder daar. en vanuit roqeu US zijn ze schijnbaar maar 100 euro inclusief verzenden

er was hier toch iemand die zei dat rogue USA niet naar Europa verzend?! ALs dit klopt dan is de prijs irrelevant.

roqeu USA verzend geen dingen zoals barbells of squatracks naar Europa. maar wel schoenen.

inclusies verzenden kleine 140 dollar. wat ongeveer 100 euro is

Je vergeet invoerrechten. Kan gerust 40 euro bij komen.

Je vergeet invoerrechten. Kan gerust 40 euro bij komen.

****; Is dat ook het geval voor de schoenen die ik uit de UK heb besteld?

PS: ik zag in een oude topic dat je titan schoenen aanraadde. Zien er goed uit, met een minder hoge hak als ik het goed begrepen heb, maar wel zeer duur.

Iets met Nederlandse douane en geen vrijhandelsverdrag tussen EU en VS

Welke kiezen: Die rode adipower of power perfect 2?? Ga nu ook schoenen bestellen, mijn schoenen zijn de zolen van losgeraakt en ik moest mijn voeten constant vastduwen in mijn schoenen. Hoop een stuk 'vaster' te kunnen staan.

****; Is dat ook het geval voor de schoenen die ik uit de UK heb besteld?

PS: ik zag in een oude topic dat je titan schoenen aanraadde. Zien er goed uit, met een minder hoge hak als ik het goed begrepen heb, maar wel zeer duur.

Uk is toch Europa of ben ik nu mal
Ja daar werd gevraagd naar lagere hak, was het enige wat ik kon bedenken.

Welke kiezen: Die rode adipower of power perfect 2?? Ga nu ook schoenen bestellen, mijn schoenen zijn de zolen van losgeraakt en ik moest mijn voeten constant vastduwen in mijn schoenen. Hoop een stuk 'vaster' te kunnen staan.

Adipower is duurzamer denk ik en cooler, maar PP ook prima.

Terug
Naar boven