AndroidHealthClinic

Squatschoen: adidas adipower

110 voor de powerlift 2.0 en 125 euro voor de powerperfect. Vind je de 15 euro meer een goede investering?

Kan ik toch niet weten ik heb enkel de powerlift 2.0

Enige verschil is volgens mij dat de powerlift 2.0 een iets lagere hak heeft vergeleken met power perfect en adipower

Ik heb ze ook besteld, ben benieuwd

Kan ik toch niet weten ik heb enkel de powerlift 2.0

Enige verschil is volgens mij dat de powerlift 2.0 een iets lagere hak heeft vergeleken met power perfect en adipower

Ja, dat wist ik. Het effectieve verschil is 0,15 inch (want 0.75 - 0.6)

Mijn vraag naar jou was dan ook eerder naar dit verschil, gezien jouw stats en ervaring dat je mss raad kon geven omtrent de voor of nadelen van deze verschillende hoogtes.

scheelt ongveer 4 mm dus.

zit nogsteeds een beetje in de twijfel. iedereen zegt dat de power perfect en en de adipower veel beter is. zal ook ongetwijfeld waarheid in zitten. zeker met de adipower denk ik. maar ben zelf we heel nieuwsgierig naar de adidas powerlift 2.0

Als je hard twijfelt en blijft twijfelen kies dan voor zekerheid en kies wat velen al lang en vaak hebben getest, en dat is de powerperfect od de adipower. De adipower is flink wat duurder dus als dit je eerste schoen is, kies dan mss toch voor de powerperfect.

Ja, dat wist ik. Het effectieve verschil is 0,15 inch (want 0.75 - 0.6)

Mijn vraag naar jou was dan ook eerder naar dit verschil, gezien jouw stats en ervaring dat je mss raad kon geven omtrent de voor of nadelen van deze verschillende hoogtes.

Als je mobiliteit beperkt is zal je met hoger wel beter zitten denk ik, hoewel ik betwijfel of 0.4cm zoveel uitmaakt.
Ik ben behoorlijk lenig en kwam van platte zool, dus mij maakte het niet zoveel uit + ik vond deze leuker ogen.

Als je mobiliteit beperkt is zal je met hoger wel beter zitten denk ik, hoewel ik betwijfel of 0.4cm zoveel uitmaakt.
Ik ben behoorlijk lenig en kwam van platte zool, dus mij maakte het niet zoveel uit + ik vond deze leuker ogen.

ja dat is voor mij eik precies hetzelfde. vind deze wel mooier dan de power perfect. en ben zelf ook best lenig.
ik weet niet of o,4 cm iets uitmaakt. aan de ene kant lijkt me niet. maar aan de andere kant 2 mm van een barbell in de grip diameter maakt ook best een verschil.

hoe ervaar jij de ''hardheid'' en stabiliteit van deze schoen?

Terug
Naar boven