AndroidHealthClinic

stack???

Sjorsb

Novice
Waardering
0
Hallo, ik slik roacutane voor mijn huid is het mogelijk om daarbij,

Een stack te nemen van oxymetholone(androlic) en oxandrolone(anavar).

mvg sb

wat ik in de gym gehoord heb , is als je roacutane neemt mag je geen orals erbij nemen.

roa is heeft wel invloed op je lever en om dan daarbij 17aa bij te stacken lijkt me geen briljant plan

2 orals zijn al not done. Daarbij ook nog roa is al helemaal dom.

Idd absolute not done.
Zowiezo een zeer weird combo.De ultime vochttroep met een cut.Die anavar,gaat echt je bloat van die oxy verminderen,om de dooie dood niet.....en die is dood hoor

• Topic Starter Topic Starter
dus wachten tot je met roa klaar ben en androlic eruit?

roa kan makkelijk laat je niet bang maken door de mensen die het nooit gebruikt hebben.

zolang je netjes je bloed laat controleren wat VERPLICHT is bij roa is er niks aan het handje.

Dan lijkt het me wel verstandig om androlic eruit te laten.

roa kan makkelijk laat je niet bang maken door de mensen die het nooit gebruikt hebben.

zolang je netjes je bloed laat controleren wat VERPLICHT is bij roa is er niks aan het handje.

Geloof dat jij een beetje klept gozer.Roa en 17aa zoals middelen als anadrol is ZEKER niet aan te raden,zelfs link.
Anavar idem dito,vraag voor de grap even aan sava wat zijn bloeduitslag op zijn anavar tabjes waren,afgelopen vrijdag.Kan me niet voorstellen dat je dan nog ook een jolig rocu smeert.

Laat je niet bang maken......wat een gebakken bull

Ik zelf persoonlijk dacht al dat het riscant was want me huid is al zo droog als een stuk papier.

Wat is trouwens 17aa?????

Orals bro

Geloof dat jij een beetje klept gozer.Roa en 17aa zoals middelen als anadrol is ZEKER niet aan te raden,zelfs link.
Anavar idem dito,vraag voor de grap even aan sava wat zijn bloeduitslag op zijn anavar tabjes waren,afgelopen vrijdag.Kan me niet voorstellen dat je dan nog ook een jolig rocu smeert.

Laat je niet bang maken......wat een gebakken bull

roa is zeldzaam lever belastend komt maar bij een paar mensen voor.
de gebruikelijke dosis roa is 80 mg ed. en daarbij zijn zijn maar een paar gevallen van verhoogde leverwaardes geconstateerd.
als je gewoon een lage dosis zoals 20mg ed gebruikt dan zal er in de meeste gevallen niks aan de hand zijn.

om zeker van je zaak te zijn is netjes je bloed laten testen een MUST.

Je draid de zaken om bro.Ik weet dat je ervaring met roa hebt,dat respecteer ik ook,maar met een 17aa,zeker middelen die hoog gedoseert worden als anadrol,is het gewoon not done.
Enzymbepaling must of niet,dat risico moet je niet nemen

Het is maar net hoe een persoon reageert op een 17aa iedereen is anders. het risico op leverschade door een combi van roa en een 17aa, zal ik niet ontkennen is zeker groter. Maar het risico is zeker niet zo groot dat het gelijk een taboe hoeft te zijn (wat ik hier vaak lees).

Enig advies wat ik hier verder nog over kan geven is:

luister naar je lichaam ga er goed mee om en laat regelmatig bloed tests afnemen met of zonder roa. Doe je dat niet blijf dan gewoon lekker van de roa af en ga dan maar minocycline halen ofzo.

Ik hoop dat de TS hiermee genoeg info heeft.

Laatst bewerkt:
Zoals al gezegd not done. Tenzei je regelmatig bloedtest kan doen om alles te controleren. En er gaat zeker ook nog gedronken worden hehe

Probleem is dat iedereen altijd brult over zijn bloedtest,en iedereen die rocutane via de dokter krijgt,zal dat ook wel doen.

2de probleem is dat we allemaal een breezerfactor hebben,en geen acne willen.Ikzelf gebruik voor acne Tretinoine 0,1% echt topspul,en ongevaarlijk,mits niet overdreven gesmeert

Bij je dealer kan je ook Rocu halen.

Maw mensen halen ook rocu bij hun dealer,samen met der dianabol/winny rommel.
Das niet moeilijk.Probleem met leverklachten,zal je pas in later stadium merken.
Rocu is een soort wondermiddel geworden voor IEDERE vorm van acne.Mensen met een beetje vulgaris door de test HUP rocu erin.Terwijl Vit A zuur,de trick doet.

We willen te veel voor het uiterlijk maar we vergeten dat we onzelf langzaam aan het vergiftigen zijn.

Stelling 'het zal wel loslopen'' gaat gewoon niet op,mensen kunnen ook via de zwarte markt aan rocu komen.....erg makkelijk zelfs

Probleem is dat iedereen altijd brult over zijn bloedtest,en iedereen die rocutane via de dokter krijgt,zal dat ook wel doen.

2de probleem is dat we allemaal een breezerfactor hebben,en geen acne willen.Ikzelf gebruik voor acne Tretinoine 0,1% echt topspul,en ongevaarlijk,mits niet overdreven gesmeert

Bij je dealer kan je ook Rocu halen.

Maw mensen halen ook rocu bij hun dealer,samen met der dianabol/winny rommel.
Das niet moeilijk.Probleem met leverklachten,zal je pas in later stadium merken.
Rocu is een soort wondermiddel geworden voor IEDERE vorm van acne.Mensen met een beetje vulgaris door de test HUP rocu erin.Terwijl Vit A zuur,de trick doet.

We willen te veel voor het uiterlijk maar we vergeten dat we onzelf langzaam aan het vergiftigen zijn.

Stelling 'het zal wel loslopen'' gaat gewoon niet op,mensen kunnen ook via de zwarte markt aan rocu komen.....erg makkelijk zelfs

Wijze woorden van de man die echt met alle zooi ervaring lijkt te hebben...

Terug
Naar boven