Hallo, ik slik roacutane voor mijn huid is het mogelijk om daarbij,
Een stack te nemen van oxymetholone(androlic) en oxandrolone(anavar).
mvg sb
Een stack te nemen van oxymetholone(androlic) en oxandrolone(anavar).
mvg sb
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
roa kan makkelijk laat je niet bang maken door de mensen die het nooit gebruikt hebben.
zolang je netjes je bloed laat controleren wat VERPLICHT is bij roa is er niks aan het handje.
Geloof dat jij een beetje klept gozer.Roa en 17aa zoals middelen als anadrol is ZEKER niet aan te raden,zelfs link.
Anavar idem dito,vraag voor de grap even aan sava wat zijn bloeduitslag op zijn anavar tabjes waren,afgelopen vrijdag.Kan me niet voorstellen dat je dan nog ook een jolig rocu smeert.
Laat je niet bang maken......wat een gebakken bull
Probleem is dat iedereen altijd brult over zijn bloedtest,en iedereen die rocutane via de dokter krijgt,zal dat ook wel doen.
2de probleem is dat we allemaal een breezerfactor hebben,en geen acne willen.Ikzelf gebruik voor acne Tretinoine 0,1% echt topspul,en ongevaarlijk,mits niet overdreven gesmeert
Bij je dealer kan je ook Rocu halen.
Maw mensen halen ook rocu bij hun dealer,samen met der dianabol/winny rommel.
Das niet moeilijk.Probleem met leverklachten,zal je pas in later stadium merken.
Rocu is een soort wondermiddel geworden voor IEDERE vorm van acne.Mensen met een beetje vulgaris door de test HUP rocu erin.Terwijl Vit A zuur,de trick doet.
We willen te veel voor het uiterlijk maar we vergeten dat we onzelf langzaam aan het vergiftigen zijn.
Stelling 'het zal wel loslopen'' gaat gewoon niet op,mensen kunnen ook via de zwarte markt aan rocu komen.....erg makkelijk zelfs