MuscleMeat

Stacken?

kevinwdt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
83kg
goeiedag gasten,

Ik train nu al een tijdje met schema's en supplementen en moet zeggen dat het erg goed gaat alleen ik heb mijzelf nou nooit echt verdiept in hoe ik de supplementen moet stacken en wat wat is!

ik stack nu Animal nitro, Stak en Mstak en dit slaat bij mij erg goed aan moet ik zeggen.

maar nu wil ik dus een nieuwe stack beginnen maar zou graag meningen willen horen hierover.

Crack V3, Animal Stak, Bulk Whey eiwitten is dit wat?

graag verbeteringen op deze stack.

mvg kevin.

Laatst bewerkt:
Dus je slikt nu van alles en je weet niet waarom of wat het doet?

- Wat is eigenlijk je trainingsdoel?
- Wil je aankomen in massa? Wil je afvallen?
- Hoe vaak train je?
- Wat eet je zoal op een dag?

dit is de eerste keer dat ik dit zie ?!
wie gaat er nou supps nemen, als je niet eens weet wat het doet ???

Ik zou me NU in voeding gaan verdiepen gooi de supps maar FF aan de kant !!!

Groet Ray......

jezus hoeveel pillen is dat op 1 dag wel niet?

hou het gewoon bij de basis als je supplementen neemt.. wat jij doet slaat namelijke echt helemaal nergens op..!
whey
crea
oats
eventueel dextrose of beta alanine

• Topic Starter Topic Starter
Ik train 4 dagen in de week woensdag rust

maandag: borst biceps triceps, dinsdag rug schouders benen billen, donderdag brost biceps triceps andere oefeningen, vrijdag rug schouders kuiten benen ook andere herhalingen.

sta op om 6 uur en eet dan twee boterhammen met worst en drink halfvolle melk om 11 uur eet ik twee boterhammen met kipfilet en 2 hardgekookte eieren met yoghurt om 1 uur eet ik een banaan 2 sneeen brood met kipfilet vervolgens eet ik om 4 uur nog een banaan en yoghurt dan ga ik trainen en eet ik rond half 8 of zalm of kip of vlees met aardappels groenten komkommer en met melk erbij.

Sommige dingen werden mij aangeraden en ben ik gaan gebruiken jullie doen alsof jullie nog nooit iemand hebben gehoord die niet precies wist wat die nam ga weg joh!

ik vraag of iemand mischien een verbetering heeft en vraag niet om het te lopen afzeiken ofwel?

Als ik jou was zou ik eerst op je voeding gaan letten..
Lees goed de sticky's door en kijk eventueel bij andere hun schema's om adviezen en informatie op te doen!

Meeste supps werken ook niet als je voeding niet ok is.

Ik train 4 dagen in de week woensdag rust

maandag: borst biceps triceps, dinsdag rug schouders benen billen, donderdag brost biceps triceps andere oefeningen, vrijdag rug schouders kuiten benen ook andere herhalingen.

sta op om 6 uur en eet dan twee boterhammen met worst en drink halfvolle melk om 11 uur eet ik twee boterhammen met kipfilet en 2 hardgekookte eieren met yoghurt om 1 uur eet ik een banaan 2 sneeen brood met kipfilet vervolgens eet ik om 4 uur nog een banaan en yoghurt dan ga ik trainen en eet ik rond half 8 of zalm of kip of vlees met aardappels groenten komkommer en met melk erbij.

Sommige dingen werden mij aangeraden en ben ik gaan gebruiken jullie doen alsof jullie nog nooit iemand hebben gehoord die niet precies wist wat die nam ga weg joh!

ik vraag of iemand mischien een verbetering heeft en vraag niet om het te lopen afzeiken ofwel?
Ben je echt 20j? Je reageert nogal kinderachtig en je weet niet waar je mee bezig bent. Komt niet erg verstandig over.

Je trainingschema is ook nog eens nogal vreemd. Begin bij de basis (training voeding) en laat supplementen nog maar ff liggen, of hou het bij basics

Negatieve feedback is ook feedback..
En je moet niet alles doen wat een ander zegt!

Ik vind het altijd knap als mensen zogenaamd 80+ kilo worden met zulk soort voedingsschema's.

dan ben ik oh zo jaloers of ik denk, wat een troll en leugenaar....

^ zie nu pas dat die 83kg met 1,73 is lol
Maar z'n vet % staat er niet he ;)

boeie laat hem lekker stacken en al zn geld er door heen pompe!
sommige gaan eerst verdiepen in de sport, alles lezen, en dan pas uitproberen.
en sommige gaan eerst alles uit proberen en daarna pas lezen en begrijpen waarom het niet werkte..

wel leuk dat zn zogenaamde stack goed aanslaat, en dat ie daarom een nieuwe wilt beginnen?
vreemde vogel volgens mij :roflol:

maar wat is je doel nu... afvallen droger worden aankomen etc..

Pas eerst je voeding aan.. en kijk dan welke sups passen bij je doel.

Terug
Naar boven