Fitness Seller

Stacker 3 XPLC

• Topic Starter Topic Starter
Tjalle zei:
gebruik nu stacker 2 van mdy en gaat wel goed opzich moet zeggen dat mijn abs weer beter zichtbaar worden.. maar dat je eetlust er van naar beneden gaat uuuhm nee krijg er alleen maar meer honger van :P maarjah zal wel mijn eigen ding zijn :rolleyes:

na een uur of 4 kom je wel om van de honger ja als je niet goed eet of net iets te weinig :p
maar dat kan ook weer aan mij liggen :D

SageFrancis zei:
Dit is te verleidelijk, ik kan de verleiding haast niet weerstaan om ook stackers te gaan gebruiken... it's evil man, it's pulling me in!!!! Just when I thought I was out, THEY PULL ME BACK IN!!!!

Is het trouwens niet handig om zo'n stacker te nemen een uur VOORDAT je gaat krachttrainen en daarna gaat cardioen?

hier ben ik ook wel benieuwd naar...

BRAND LOS!

SageFrancis zei:
Dit is te verleidelijk, ik kan de verleiding haast niet weerstaan om ook stackers te gaan gebruiken... it's evil man, it's pulling me in!!!! Just when I thought I was out, THEY PULL ME BACK IN!!!!

Is het trouwens niet handig om zo'n stacker te nemen een uur VOORDAT je gaat krachttrainen en daarna gaat cardioen?

De instructeur op de sportschool (waar ik de Stacker 3 met Ephedra van heb gekocht) vertelde mij dat ik het beste 1 uur voor mijn training kan nemen. Ik neem er (voorlopig) ook niet meer dan 1 per dag. Ik ga ook na de KT nog 45min cardioen, mijn streefhartslag is natuurlijk wel sneller bereikt met de stacker. Rennen hoef ik echt niet te probreren als ik mijn hartslag onder de 140 wil houden...

Welke tijdstippen nemen julie zo`n stacker en hoeveel per dag??

DavyO zei:
De instructeur op de sportschool (waar ik de Stacker 3 met Ephedra van heb gekocht) vertelde mij dat ik het beste 1 uur voor mijn training kan nemen. Ik neem er (voorlopig) ook niet meer dan 1 per dag. Ik ga ook na de KT nog 45min cardioen, mijn streefhartslag is natuurlijk wel sneller bereikt met de stacker. Rennen hoef ik echt niet te probreren als ik mijn hartslag onder de 140 wil houden...

Welke tijdstippen nemen julie zo`n stacker en hoeveel per dag??

Ik neem ze na t ontbijt en/of rond 14.00/ na avond eten (mits ik laat op blijf)

2 per dag dus

maarre.... als je HR al snel op 135 +- zit... verbrand je dus minder neem ik aan?!
aangezien het aantal passen per min. lager is (crosstrainer)

Laatst bewerkt:
Peppino zei:
Ik neem ze na t ontbijt en/of rond 14.00/ na avond eten (mits ik laat op blijf)

2 per dag dus

maarre.... als je HR al snel op 135 +- zit... verbrand je dus minder neem ik aan?!
aangezien het aantal passen per min. lager is (crosstrainer)

Nee meer toch?
Er is een zone waar je geen fl**ker verbrand, en bij 135 ofzo zit je in de vetverbrand zone, daarboven in de conditie zone en daarboven zit dan weer de anearobe zone ofzo..?

SageFrancis zei:
Nee meer toch?
Er is een zone waar je geen fl**ker verbrand, en bij 135 ofzo zit je in de vetverbrand zone, daarboven in de conditie zone en daarboven zit dan weer de anearobe zone ofzo..?

helder lichtpuntje!!!

wat zegt davy nah net? met stacker zit ie sneller op de 135. dus met minder inzet.... ofschoon, je verbrand minder per minuut...of zit ik ernaast?

Peppino zei:
helder lichtpuntje!!!

wat zegt davy nah net? met stacker zit ie sneller op de 135. dus met minder inzet.... ofschoon, je verbrand minder per minuut...of zit ik ernaast?
Nee? je hartslag zit toch op 135 sjappie, moet die met inzet op 165 gaan zitten? Dan zit je in een heel andere zone, lijkt me logisch toch! Of zit ik er naast.

Volgens mij bereik je die 135 sneller met die stacker, maar zolang je niet hoger gaat zitten maakt dat volgens mij niet uit. Of je nou snel die 135 hartslag bereikt of iets minder snel, blijft volgens mij het zelfde. Ja volgens heb ik minder inzet nodig om op de 135 te komen, maar dat maakt toch niet uit? Je lichaam weet toch niet hoe hardt jij je inspant om die 135 te halen..

Als je boven de 80% van je max hartslag gaat zitten ga je minder vet verbranden en meer aan je conditie werken.

DavyO zei:
Volgens mij bereik je die 135 sneller met die stacker, maar zolang je niet hoger gaat zitten maakt dat volgens mij niet uit. Of je nou snel die 135 hartslag bereikt of iets minder snel, blijft volgens mij het zelfde. Ja volgens heb ik minder inzet nodig om op de 135 te komen, maar dat maakt toch niet uit? Je lichaam weet toch niet hoe hardt jij je inspant om die 135 te halen..

Als je boven de 80% van je max hartslag gaat zitten ga je minder vet verbranden en meer aan je conditie werken.
Precies, dat wilde ik ook zeggen. Ik geloof dat het alleen om je hartslag gaat en niet om de totale inspanning als je een stacker op hebt. Als je al gauw om de 135 zit, is het toch goed neem ik aan..

ff offtopic:

Ik heb wel wat moeite om me hartslag zo laag te houden, ik wil namelijk altijd sneller en sneller, maarja (maximale)vetverbranding en conditie gaan nou eenmaal niet samen ben ik ook achter inmiddels. :D Een jaar geleden deed ik nog veel aan hardlopen (zo hard en zo lang mogelijk), maar daar ben ik mee gestopt want dan breek ik volgens mij me spieren af.. valt niet mee zo langzaam te moeten cardioen :D Ik weet niet of julie dat ook hebben ?

Weer ontopic:

Ik neem die stacker nu pas 2 weken, en alleen op dagen dat ik ga trainen (1 uur voor het trainen dus). Nemen julie die stacker ook op rustdagen? En zien julie al resultaat?

DavyO zei:
ff offtopic:

Ik heb wel wat moeite om me hartslag zo laag te houden, ik wil namelijk altijd sneller en sneller, maarja (maximale)vetverbranding en conditie gaan nou eenmaal niet samen ben ik ook achter inmiddels. :D Een jaar geleden deed ik nog veel aan hardlopen (zo hard en zo lang mogelijk), maar daar ben ik mee gestopt want dan breek ik volgens mij me spieren af.. valt niet mee zo langzaam te moeten cardioen :D Ik weet niet of julie dat ook hebben ?

Weer ontopic:

Ik neem die stacker nu pas 2 weken, en alleen op dagen dat ik ga trainen (1 uur voor het trainen dus). Nemen julie die stacker ook op rustdagen? En zien julie al resultaat?

Offtopic: had ik ook moeite mee, als t maar niet lukt... ga fietsen!! ik kan nu aardig rond de 135 blijven op de crosstrainer, ik begin op niveau 1 en ga steeds een niveau hoger als t te laag wordt. TV kijken helpt trouwens :D

Ontopic: ik neem ze elke dag aangezien je ook in rust verbrand lijkt t me wel zo handig tenzij iemand dit nu gaat tegenspreken :p
na 2 weken (1.5 week stacker) ben ik van +- 80.5 naar 78.1 gegaan. (3x 1 uur cardio in de week)

Yep ik neem hem elke ochtend (sinds een weekje). het heeft mij geholpen om door mn dode punt heen te komen!deze week g aik er wellicht 2 nemen. 1 sochtends en 1 in de middag.....nog maar 3 weekjes te gaan in de cut yahoeeeeee :D

Peppino zei:
Offtopic: had ik ook moeite mee, als t maar niet lukt... ga fietsen!! ik kan nu aardig rond de 135 blijven op de crosstrainer, ik begin op niveau 1 en ga steeds een niveau hoger als t te laag wordt. TV kijken helpt trouwens :D

Ontopic: ik neem ze elke dag aangezien je ook in rust verbrand lijkt t me wel zo handig tenzij iemand dit nu gaat tegenspreken :p
na 2 weken (1.5 week stacker) ben ik van +- 80.5 naar 78.1 gegaan. (3x 1 uur cardio in de week)

Ja ik fiets veel en op de crosstrainer, als ik ga lopen moet ik echt wandelen en dat ga ik dus echt niet 45 min volhouden op een loopband (saaai). Ik zit nu totaal op 3.15min cardio in de week (3x 45min na de KT, en 1x een 60min).

Daar heb je wel een goed punt :D, ik ga vanaf deze week ook maar gewoon op mijn rustdagen een stackertje naar binnen werken.

Papi Chulo zei:
Yep ik neem hem elke ochtend (sinds een weekje). het heeft mij geholpen om door mn dode punt heen te komen!deze week g aik er wellicht 2 nemen. 1 sochtends en 1 in de middag.....nog maar 3 weekjes te gaan in de cut yahoeeeeee :D

Ik neem nu een stacker 1 uur voor mijn trainen (ik train meestal om 20:00), binnenkort mischien ook opbouwen naar 2 per dag.

Na al deze positieve reacties heb ik ze ook maar besteld ik ga vanmiddag effe 1tje inemen na me lunch kijken als het wel enig effect bij me heeft... Spannend :P

Ik neem een dosering van 1 elke dag na me lunch dus rond 1 uur moet zeggen dat ik de effecten niet hevig voelt alleen zweten en bij de eerste dag een beroerig gevoel.. kan ook liggen aan het weer natuurlijk met de 30 graden maar deze 2 weken lang doe ik eerst dosering 1 per dag en vervolgens verhoog ik hem.. we zien wel

Wat is overgens de zwaarste Stacker op het moment?

amilo zei:
kijk es op www.tommysfitstore.nl daar staan ze nog met efedrine

Thanks voor link. Ik zie daar inderdaad nog een paar met Epedhra staan.

Zit alleen toch aan de nieuwe Stacker 3 XPLC te denken. Hoe is jullie ervaring met dit product? Er wordt beweert dat het even goed is als de oude met Epedhra. Kan dit kloppen?

En welke is nu sterker qua energie oppeppend effect? Stacker 4 ephedra vrij of Stacker 3 XPLC?

Laatst bewerkt:
Ik heb stacker 3xplc ook gebruikt, voor anderhalve week ik was van 86 naar 84 gegaan, ik geloof dat hier ook een deel vat bij zit. Ik had eerst uber zwembandjes, deze zijn nu bijna weg. Ik gebruikte er 2 op een dag. Ik zelf had op het begin hartkloppingen van de spanning, maar stelde daarna niets meer voor. Soms moest ik overigens wel even rusten want mijn hart ging echt tekeer. Turbo product verder.

waar kan ik dit spul (stacker 3/4) het beste online kopen ?

Heb mogen ervaren dat stacker 3 nogal een nare bijsmaak heeft ,moest t altijd met extra lange tanden innemen , en de bijsmaak bleef ook nog hangen.

Terug
Naar boven