XXL Nutrition

Stacker 3 XPLC

Desi zei:
waar kan ik dit spul (stacker 3/4) het beste online kopen ?

Heb mogen ervaren dat stacker 3 nogal een nare bijsmaak heeft ,moest t altijd met extra lange tanden innemen , en de bijsmaak bleef ook nog hangen.

gewoon een pilletje? op de tong leggen en dan met water wegspoelen, proef je toch niets van?

ja een pilletje. sja een ieder ervaart t anders blijkbaar

t had wel een giga goed effect op mijn vetreserves :cool: ik heb t hier over de 'oude' stacker 3

Laatst bewerkt:
Ik koop alles op nutriplaza.nl

Voor 5 uur 's middags bestellen en de volgende dag in huis. Ideaal! Pas Stacker3 XPLC bestelt en inderaad de volgende dag in huis. Moet het echter nog testen omdat ik ziek ben op het moment.... stackers plus koorts lijkt mij geen goede combo....

ziek in de zomer! wat een zonde! met dit mooie weer

SageFrancis zei:
ziek in de zomer! wat een zonde! met dit mooie weer

Yupz , had eigenlijk wel even willen fietsen. Maar ik liep de trap op en werd licht in mijn hoofd. Had op mijn trainingslog gezegd dat ik toch maar even ging trainen.....niet doorgegaan dus.....bah... :(

Hoe zit het met het nuttigen van producten als kaas/alcohol etc etc i.c.m Stacker 3 XPLC i.v.m de yohimbe alkanoiden die erin zittten?

• Topic Starter Topic Starter
Azrael zei:
Hoe zit het met het nuttigen van producten als kaas/alcohol etc etc i.c.m Stacker 3 XPLC i.v.m de yohimbe alkanoiden die erin zittten?

alcohol is een absolute NO NO... kaas weet ik niets vanaf

Ok om het even duidelijk te maken dan nog wat extra tekst voor jullie. Dit geld echter voor Yohimbine en ik weet niet of het ook geld voor enkel de Yohimbine alkanoinen.

Foods with high amounts of tyramine (such as cheese, red wine, and liver) should not be eaten while a person is taking yohimbe, as they may theoretically cause severe high blood pressure and other problems. Similarly, yohimbe should only be combined with other antidepressant drugs under the supervision of a physician, though at least one study suggests it may benefit those who are not responding to serotonin reuptake inhibitors such as fluoxetine (Prozac®).15

Nog een extra stukje over Tyranmine en waar het allemaal inzit. Of dit dus op Stacker 3 XPLC slaat weet ik niet.

[Link niet meer beschikbaar]

edit : Zojuist op de Stacker 2 website gevonden. Ze hebben op de Stacker die ik heb ook een Nederlands bijsluiter over de Engels heel geplakt waardoor ik dit niet kon lezen. Vreemd dat dit in het Nederlands niet is vertaald. Belachelijk....

Immediately. Avoid alcohol and foods with tyramine (such as cheese, red wine and liver) while taking this product.

Het geld dus ook voor Stacker en ik zal hier rekening mee gaan houden als ik weer beter ben en er eentje neem.

Azrael zei:
Nog een extra stukje over Tyranmine en waar het allemaal inzit. Of dit dus op Stacker 3 XPLC slaat weet ik niet.

edit : Zojuist op de Stacker 2 website gevonden. Ze hebben op de Stacker die ik heb ook een Nederlands bijsluiter over de Engels heel geplakt waardoor ik dit niet kon lezen. Vreemd dat dit in het Nederlands niet is vertaald. Belachelijk....

Immediately. Avoid alcohol and foods with tyramine (such as cheese, red wine and liver) while taking this product.

Het geld dus ook voor Stacker en ik zal hier rekening mee gaan houden als ik weer beter ben en er eentje neem.

ik heb toch het een en ander aan kaas gegeten tijdens de stacker... geen problemen mee gehad.

Peppino zei:
ik heb toch het een en ander aan kaas gegeten tijdens de stacker... geen problemen mee gehad.

Op deze link (had hem al gepost) staat een hele hoop over de verschillende dingen die je wel en niet mag eten. Kaas mag mits vers en in gematigde hoeveelheden.

Ik gebruik nu bijna twee weken Stacker 3 XPLC. Ben net nieuw op dit forum en post ff mijn bevindingen.

De volgende bijwerkingen treden bij mij op:
- Sterk verwijde pupillen.. (beetje jammer omdat 't erg opvalt)
- Ik word vrolijker! (ja.. echt! :D)
- Hogere hartslag.
- Ietwat onrustig, maar dit begint af te nemen.
- Veel meer energie!

Ik merk nog geen gewichtsafname.. Ik doe 5x in de week aan bodybuilding en elke dag voor de training 15-30min. (varierend) op de crosstrainer waar ik mijn hartslag op 130 houd.

Desi zei:
waar kan ik dit spul (stacker 3/4) het beste online kopen ?

Heb mogen ervaren dat stacker 3 nogal een nare bijsmaak heeft ,moest t altijd met extra lange tanden innemen , en de bijsmaak bleef ook nog hangen.

check supplementen-online.nl, goedoper heb ik ze nog niet gezien

Die Stacker 3 XPLC heb ik ook besteld. Gisteren begonnen en om 14.00uur na de maaltijd meteen 2 van die capsules geslikt. Na zo'n anderhalf uur begon ik het goed te merken, leek wel of ik xtc had gehad. Zwetende handen, onrustig gevoel, verhoogde hartslag en veel energie. Had ik zeker niet verwacht van tevoren. Ik ging om 00.00uur naar bed en ben pas om 04.00 uur in slaap gevallen, dus het werkt goed:D

MmS zei:
Die Stacker 3 XPLC heb ik ook besteld. Gisteren begonnen en om 14.00uur na de maaltijd meteen 2 van die capsules geslikt. Na zo'n anderhalf uur begon ik het goed te merken, leek wel of ik xtc had gehad. Zwetende handen, onrustig gevoel, verhoogde hartslag en veel energie. Had ik zeker niet verwacht van tevoren. Ik ging om 00.00uur naar bed en ben pas om 04.00 uur in slaap gevallen, dus het werkt goed:D

Joh :| waus!! :D

2 per dag max wil zeggen over de dag verspreid...

op deze manier wil je wel stuiteren :D

haha, ik zou er 1 sochtends innemen en 1 rond 1 uur. dus geen 2 om 14:00 uur! ;)

Terug
Naar boven