MuscleMeat

Review Stacker C - NVE Pharmaceuticals

Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: CreatineWat is de werking van dit supplement volgens de producent? creatine zort ervoor dat de energie zo snel mogelijk vrijkomt en aangevuld word in je spieren waardoor je wat langer en harder kan trainen en je krijgt er een lekkere pomp van ;-)Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? tot nu 14 dagenHoe is de smaak van dit supplement? smerig, bitter (naar paracetamol gemengd met bitterlemonWelke dosis heb je gebruikt? op niet trainings dagen 2,5 gr. op trainings dagen 5 gr.Waar heb je het supplement gekocht? sportfood.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzendingWat heb je voor dit supplement betaald? 68,95 (combi stacker W + stacker C)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. het smaakt smerig maar werkt wel!Mijn review:

Ik heb in het verleden vaker creatine (monohydraat) gebruikt maar wat ik een 'probleem' vond was de oplaad fase en de 'grote' hoeveelheid creatine die je moest gebruiken voor het effect en ik vind dat ik dat niet heb met de stacker C de smaak is minder maar went wel:p !

stackerccreatine.jpg

ik heb de capsulevorm al gehad, werkt prima :thumbs:

Capsulevorm werkt inderdaad prima, maar dat zal dan niet van Stacker C zijn (bestaat niet zo ver ik weet). Nadeel van capsules is vaak dat het aantal grammen per pot niet zo veel is. Je betaalt dan relatief veel geld. Ik kan mij dat wel permiteren maar een hoop sporters op dit forum zullen liever prijskwaliteit voorop stellen in plaats van puur gebruiksgemak.

Ik gebruik Stacker C ook... Om de inderdaad zeer bittere smaak (door de HCL zoutzuur verestering) tegen te gaan, gebruik je meer zoete of zure vruchtsap... Dan smaakt het gewoon goed... Ik los het op in 340 ml rode druivensap...

ik heb m ook gehad.. ik moet er van kotsen maar ik kreeg er echt een dikke pomp van!

Het maatschepje wat erbij zit, is dat ongeveer 5 gram?
En op trainingsdagen wordt aanbevolen na de training 5 gram te nemen, maar hoe zit dat op niet trainingsdagen? Gewoon 's morgens bij het ontbijt?

ja dat maatschepje is ongeveer 5 gram

op niet trainingsdagen neem ik het altijd sochtends in voor het eten

ik heb het zelf de eerst keer in men shake gegooid nou het laatste beetje van die shake heb ik weggegooid want was echt niet grappig meer.

maar sinasappelsap deed echt wonderen en na paar keer ingenomen te hebben vind ik de smaak ook wel meevallen

CEE is nooit lekker... maar het werkt wel goed :thumbup: :D

Thanks voor de replies!
De eerste keer heb ik de 5 gram in een glas appelsap opgelost; was goed te drinken.
2e keer na de training met dextrose in water opgelost.... Mwah :rolleyes:

vind het wel goed heb meer energie en kracht smaak is inderdaad echt wel goor maar in vruchtensap valt hij best mee;)

voor zoon smerige smaak en het werkt bij mij niets eens es ik mekt helemaal niet dat ik ene betere pomp krijg.. soms zelfs ene slechtere..

je gaat er niet op achteruit hoor. vind maar rare opmerking

nee serieus ik merk er egt niets van.. ik weet ook niet hoe et kan..het werk gewoon bij mij niet en ik krijg er zelfs soms een slechtere pomp van of kan dit eraan liggen dat ik het verkeerd gebruikt?? ik gebruikt het 5Gram het smorgens voor het ontbijt en voor het sporte 5 Gram doe ik dit fout?

het kan dat het niet werkt
sommige mensen zijn no responders maar je gaat er niet op achteruit je kan hooguit hetzelfde blijven als eerst........

Ik heb al eens creatine gebruikt, maar wordt er enorm opgeblazen van.
Wil nu iets met esther vorm gebruiken, maar zit nog te twijfelen of ik 'Stacker C' of 'No Excuses' van DMY zal nemen.

Iemand enig idee welke beter werkt ?

Wat waren de resultaten na 4 weken met 'Stacker C' bij jullie ?

Ik heb al eens creatine gebruikt, maar wordt er enorm opgeblazen van.
Wil nu iets met esther vorm gebruiken, maar zit nog te twijfelen of ik 'Stacker C' of 'No Excuses' van DMY zal nemen.

Iemand enig idee welke beter werkt ?

Wat waren de resultaten na 4 weken met 'Stacker C' bij jullie ?

Als het eerste keer is dat je Creatine gebruikt zou ik gaan voor een Creatine Monohydraat, een Creatine Ethyl Ester (Stacker C) of een Kre-Alklayn.
Dit zijn basis Creatines en zo kun je voor een redelijke prijs uitvinden wat Creatine voor je doet.
Stacker C vind je onder andere hier:SportFood.nl voor sportvoeding

Wat maakt het uit of ik het voor of na de training inneem? Iemand n idee?

Wat maakt het uit of ik het voor of na de training inneem? Iemand n idee?

Niet zo vreselijk veel verschil.
De theorie is dat na de training de spieren nog ontvankelijker zijn voor Creatine opname dan voor de training.
Uit gemak neem ik mijn Creatine altijd in met mijn postworkout shake, dan heb ik alles in 1 keer. Werkt prima.

kun je neit gewoon 5 gram voor de trainign en 5 gram na nemen? of is dit te veel? of onnodig?

Terug
Naar boven