XXL Nutrition

Review Stacker C - NVE Pharmaceuticals

Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: CreatineWat is de werking van dit supplement volgens de producent? creatine zort ervoor dat de energie zo snel mogelijk vrijkomt en aangevuld word in je spieren waardoor je wat langer en harder kan trainen en je krijgt er een lekkere pomp van ;-)Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? tot nu 14 dagenHoe is de smaak van dit supplement? smerig, bitter (naar paracetamol gemengd met bitterlemonWelke dosis heb je gebruikt? op niet trainings dagen 2,5 gr. op trainings dagen 5 gr.Waar heb je het supplement gekocht? sportfood.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzendingWat heb je voor dit supplement betaald? 68,95 (combi stacker W + stacker C)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. het smaakt smerig maar werkt wel!Mijn review:

Ik heb in het verleden vaker creatine (monohydraat) gebruikt maar wat ik een 'probleem' vond was de oplaad fase en de 'grote' hoeveelheid creatine die je moest gebruiken voor het effect en ik vind dat ik dat niet heb met de stacker C de smaak is minder maar went wel:p !

stackerccreatine.jpg

en dan na de training lijkt me? i.v.m herstel?

Heb t besteld, laat over paar weekjes wel ff weten wat ik ervan vond :)

ik ga hem ook bestellen bij sportfood.nl daar is die het goedkoopste trouwens kan je hem goed combinere met nytric?

Gebruik deze sinds een week. Heb geen ervaringen met andere Creatine-producten maar ben er toch wel over te spreken. Toch al wat vooruit gegaan in kracht sinds vorige week. Smaakt wel erg bitter; doe het in de sinaasappelsap.

Inmiddels 5 weken gebruikt, en merk dat uithoudingsvermogen en kracht flink zijn toegenomen.
Dumbbell bench press: (4x10) 26 kg naar (4x10) 32 kg.
Dumbbell Fly: (4x10) 20 kg naar (4x10) 24 kg.
Biceps Dumbbell Curl: (4x8) 20 kg naar (4x8) 24 kg.
Ik weet dat het achterhaald is maar ga er nu toch even 2 tot 3 weekjes mee stoppen, ook om te kijken hoe afhankelijk ik er nou eigenlijk van ben geweest.

Goed spul, gebruik het nu bijna 2 week en de resultaten mogen er zijn, vb. vorige week squat verhoogt naar 100 kg en nu kan ik al weer gaan verhogen naar 105. Echt goed.

Heb eerder eens Creatine Monohydraat van XXL geprobeerd maar daar heb ik maar bar weinig van gemerkt.

nog een tip voor die vieze smaak. los het op met een klein laagje melk, dan heb je 't in 1 slok weg, en dan gelijk een glas water er achteraan.

gebruik hem ook met nytric, pfff krachttoename is echt bizar

ff een vraag,
heb dit product gekocht alleen. moet ik 30 min voor training innemen en dan naar de training ook en op rust dagen smorgens na het onbijt ?

ff een vraag,
heb dit product gekocht alleen. moet ik 30 min voor training innemen en dan naar de training ook en op rust dagen smorgens na het onbijt ?

Ik zou het gewoon na de training nemen, 3 tot 5 gram, creatine bevordert het herstel van je spieren, dit heb je nodig na een training. Op niet trainingsdagen kan je het inderdaad bij het ontbijt nemen, ik neem het smiddags, maakt eigenlijk niet zoveel uit.

ik ga em zo bestellen, hopelijk is het een beetje goed spul!

Ik gebruik het nu 3 dagen, ik merk er nog niets van, ik ga ervan uit dat me lichaam ff eraan moet wennen ofzo. Ik hoop dat ik nog verschil ga merken!
Het lost btw voor geen meter op, net als zand, je moet hard roeren en GELIJK drinken, anders zakt het weer naar de bodem.

De smaak is inderdaad, niet echt lekker, maar gewoon te doen! Zeker als je er een beetje Druivensuiker bij doet, dan is het ook nie meer zo bitter ;)

Het lost btw voor geen meter op, net als zand, je moet hard roeren en GELIJK drinken, anders zakt het weer naar de bodem.

Slechte oplosbaarheid bij een Ethyl Ester kan eigenlijk niet. Die Ethyl is juist veresterd om de oplosbaarheid en opname in het lichaam te verbeteren. Weet je zeker dat je deze Stacker C hebt gebruikt en niet een ander merk Creatine?

Ik gebruik deze stacker C nu ook sinds een week, kracht verschil wel lichtelijk te merken, maar of dit door de stacker C komt weet ik nog niet, ga iig een aantal weken door en zal mn bevindingen posten.
Met sinaasappelsap gaat het prima en geen last van de smaak, als ik het in mn weightgainer gooi smaakt heel de gainer bitter..

En bij mij lost het ook bijna niet op, en heb toch echt Stacker C?!

Heb ergens gelezen dat een eerste lading van Stacker C inderdaad slecht oplost maar dat een latere lading (waar ik zelf dan blijkbaar een exemplaar van heb) een stuk beter oplost. Gooi het gewoon in mijn shakebeker met water, schudden en naar binnen gieten die hap.

Heb ergens gelezen dat een eerste lading van Stacker C inderdaad slecht oplost maar dat een latere lading (waar ik zelf dan blijkbaar een exemplaar van heb) een stuk beter oplost. Gooi het gewoon in mijn shakebeker met water, schudden en naar binnen gieten die hap.

Mijn Stacker C lost ook prima op. Gek die verschillen. Of het de batch is? Geen idee. De smaak blijft vies, maar het effect is ontzettend goed. Voor mij dus een blijvertje. Ben nu ook begonnen met Stacker T. Te vroeg om conclusies te trekken, maar die lezen jullie vanzelf wel bij een nieuwe review (over 1-2 weken).

Ik heb nog nooit Creatine gebruikt. Stacker C lijkt me wel een goed product.
Is het aan te raden als je nog nooit Creatine hebt gebruikt met deze te beginnen?

Ik ben btw 19 jaar en fitness al een jaar of 4. Gebruikt tot op heden enkel Whey Shake's van Ulitimate Nutrition en Extreme Burner van MDY.

Jazeker, dit was ook mijn eerste creatine. Zeker goed spul!

Terug
Naar boven