Fitness Seller

Review Stacker E - NVE Pharmaceuticals

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Stacker E- de ideale energiepil bij het sporten!

Na het verbod op Ephedra in supplementen waren er veel teleurgestelde mensen die toch de behoefte hadden om het oude Stacker gevoel en resultaat weer terug te krijgen die de Ephedra Stackers gaven.

De toenmalige Stackers met Ephedra werkten uitstekend, mede dankzij de enorme energieboost die men er vaak bij kreeg. Nadeel was destijds alleen dat Ephedra in een klein aantal gevallen leidde tot heftige bijwerkingen.

De nieuwe Stacker E is nu Ephedra vrij, maar die energieboost is wel weer helemaal terug in Stacker E; de krachtigste energie Stacker sinds het verbod op Ephedra. Stacker E zorgt voor een drastische verhoging van onder andere het adrenalinegehalte in het lichaam. Stacker E geeft een enorme toename van de scherpte, de alertheid en vitaliteit. De kracht groeit explosief en de handelingssnelheid in stressvolle situaties wordt vergroot

Wat maakt Stacker E nu zo speciaal?

Stacker E bevat een uiterst effectieve combinatie van ingrediënten die synergetisch werken (de ingrediënten versterken elkaar). Alle ingrediënten werken samen om er voor te zorgen dat je lichaam zoveel mogelijk energie beschikbaar maakt voor zowel fysieke als mentale inspanningen. Mede door de hoge, geconcentreerde dosis Yohimbe, Cafeine en Capsaicin werkt Stacker E vele malen krachtiger dan andere energizers
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? XXXX
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 capsule voor de workout (1 uur van te voren)
  • Waar heb je het supplement gekocht? sportfood.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? XXXX
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €27,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Flink wat energie

Mijn review:

Ik dacht dat ik goed tegen stimulanten kon haha, maar dit product overtrof mijn verwachtigingen. Ik neem deze Stacker E wel eens voor mijn workout, maar alleen als ik me slap/moe/verrot voel en ik toch wil/moet trainen.

Stacker E is best heftig, geeft erg veel energie, maar helaas ook een beetje een opgejaagd/opgefokt gevoel. Daar moet je wel tegen kunnen, maar zoek je een echt sterke energizer en wil je tekeer gaan in de sportschool als een duracel konijn :eek:, dan is dit product echt iets voor jou.

Niet "stacken" met andere stimulanten/fatburners :no:

Vanwege het opgefokte gevoel geeft ik het een 8 :D

StackerEEEEEE.jpg

Laatst bewerkt:
Is je vet percentage ook gezakt of is alleen energie die je van krijgt?

• Topic Starter Topic Starter
Is je vet percentage ook gezakt of is alleen energie die je van krijgt?

Vetpercentage is er niet van gezakt, maar ik moet er bij zeggen dat ik in de bulk zit.... in combinatie met een laag kh diet zou het best ook kunnen helpen bij vetverlies, al zijn daar denk ik weer betere supplementen voor IMO.

Ik neem dit puur en alleen voor de extra energie :D

Ik ben nu ook bezig met Stacker E, ik gebruik er 4/dag zonder probs:p

ciaoooooo

Killed het je hongergevoel niet???

goeie review en een niet te hoog cijfer.
ik denk dat ik het ook maar ga bestellen, zit nu tog in de cut en ben ik nog wel eens vermoeid, dus daartegen neem ik het niet voor extra vet verbranding

het werkt idd, maar ik ben niet gevoelig aan stimulants dus ik neem er gewoon meer...:p

Prijs valt mee, ik heb er €30 voor betaald (100caps)

hoe lang kun je doen met zo'n potje? Hoeveel capsules zitten erin?

Zie boven 100caps

max. 3caps/dag

Het hangt ervan af of je gevoelig bent voor zulke producten, ik niet dus ik neem er min 4 per dag:D

wat een stink dingen word er helemaal naar van nog erger als de oude stackers:mad:

je kunt vergelijken Stacker E met de Stacker met Epheldra.

Laatst bewerkt door een moderator:
nou ik vind zo totaal niet te vergelijken stacker E is gewoon troep doe my maar de oude stackers

eentje 30 min voor het trainen er zal wel iets in zitten waar ik niet tegen kan word namelyk erg misselyk van die dingen met de oude nog nooit gehad

maar Stekel,
als je wordt misselijk van de Stacker E, waarom neem je die nog ?

• Topic Starter Topic Starter
eentje 30 min voor het trainen er zal wel iets in zitten waar ik niet tegen kan word namelyk erg misselyk van die dingen met de oude nog nooit gehad

Persoonlijk geen last van misselijkheid gehad. Misschien kun je eens proberen Stacker E direct na je laatste vaste maaltijd voor je training te nemen..

Anders zou ik er mee stoppen want als je er misselijk van word doet het niet veel goeds voor je training lijkt me.

niet meer ik heb het een weekje geprobeerd kan er dus niet tegen heb die stackers aan me maatje gegeven mischien dat hy het wel wat vind ik in ieder geval niet

Terug
Naar boven