Fitness Seller

Stan RHINO Efferding POSING + CHEST 4 Weeks Out 2012 FLEX Pro

Dus?
Blijft kwestie van VOEDING
Ik plaag je maar ED.
Trouwens, kan jij ook doen hoor:D

Ja weet ik, vind het ook niet persoonlijk maar je weet wel dat het dan vooral makkelijker is om kracht te behouden. Als ik als clean powerlifter elke keer zou schommelen tussen 110 en 125 bijv gaan trainingen veel te wisselvallig dan gewoon op hetzelfde gewicht blijven.

Jullie hebben toch ook gewichtsklasses?

Ja weet ik, vind het ook niet persoonlijk maar je weet wel dat het dan vooral makkelijker is om kracht te behouden. Als ik als clean powerlifter elke keer zou schommelen tussen 110 en 125 bijv gaan trainingen veel te wisselvallig dan gewoon op hetzelfde gewicht blijven.

Wanneer ga je ON? :p

off stage zien ze er meestal beter uit, maar niet hier. Dus on stage zal het niet vet worden.

• Topic Starter Topic Starter
Vind dit amper prof waardig, als je kijkt naar gozers als Antoint dan hebben die een veel beter fysiek IMO en zij zijn geen pro.

Laatst bewerkt:
Wat is het verschil tussen amateur en prof's

Wat is het verschil tussen amateur en prof's

Je moet toch eerst grote amateur wedstrijden winnen voordat je prof wordt? Ik vind dit niet eerste plaats waard, ook niet op amateur niveau. Of zit ik hier helemaal naast en zijn er nog meer manieren om pro te worden.

Vind dit niet eens pro waardig, als je kijkt naar gozers als Antoint dan hebben die een veel beter fysiek IMO en zij zijn geen pro.

nou, vind hem anders wel een aardig dikke rug hebben.
Oke, benen vallen mischien iets tegen maar volgens mij is hij ook langer dan de gemiddelde bodybuilder. Maar om te zeggen dat dit niet pro waardig is gaat mij een beetje te ver.

6eluhf.jpg

On-stage ziet hij er anders veel beter uit als in die posing vid. Zal wel k*t lichtinval zijn.

Van wat ik weet is dat er in de US heel makkelijk Prof cards worden gegeven.
Mijn oude coach kreeg er een keer 1 aangeboden als 'troostprijs' omdat hij 2e werd geplaatst. Zelfs ik kan er 1 aanvragen.

Deze kerel is idd niet de meest complete bb maar wie ben jij om te zeggen dat hij niet prof-waardig is? Zeg je dat ook als over bepaalde atleten als je naar de Olympia zit te kijken? :)

Man is gewoon beest.
Hij ownd mij hard :cool:

Van wat ik weet is dat er in de US heel makkelijk Prof cards worden gegeven.
Mijn oude coach kreeg er een keer 1 aangeboden als 'troostprijs' omdat hij 2e werd geplaatst. Zelfs ik kan er 1 aanvragen.

Deze kerel is idd niet de meest complete bb maar wie ben jij om te zeggen dat hij niet prof-waardig is? Zeg je dat ook als over bepaalde atleten als je naar de Olympia zit te kijken? :)

Ik zeg niet dat hij prof onwaardig is hoor, als dat zo bleek uit mijn woorden sorry. Ik ben zelf groot fan van Stan, was alleen teleurgesteld hoe hij er bij staat in die video.

EDIT:

Ik lees mijn post nog een keer en staat toch duidelijk ik vind dit niet profwaardig :P. Bedoelde het niet zo direct. Ik edit t wel lawl.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven