Fitness Seller

stanozalol

spirosz

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hi ik heb een vraag

Een jongen bij mij op de sportschool zei vandaag tegen mij dat hij al 5 weken stanozalol slikt. Hij neemt 10 tabs per dag van 5 mg verdeeld over de dag.
Nu merkt hij na vijf weken nog helemaal niets en twijfelt over de echtheid van de tabs. Nu weet ik hier vrij weinig over dus wil ik jullie vragen of 50 mg per dag wel genoeg is? Ik weet dat stano niet veel gains zal opleveren maar je zal het in kracht toch wel moeten merken! Hij vertelde dat zijn voeding in orde was dus daar ga ik gemakshalve maar even van uit dan!!

Van winstrol zal je inderdaad niet HUGE worden , maar als hij al 5 weken 50mg per dag pakt mag hij toch wel iets merken. Krachttoename moet hij nu eigenlijk wel merken. En 50 mg is wel genoeg, hoger moet je niet gaan met winstrol. Dan kan je beter winstrol depot pakken.

Ik hoop voor hem dat ie niet genept is. :slap:

spirosz zei:
Hi ik heb een vraag

Een jongen bij mij op de sportschool zei vandaag tegen mij dat hij al 5 weken stanozalol slikt. Hij neemt 10 tabs per dag van 5 mg verdeeld over de dag.
Nu merkt hij na vijf weken nog helemaal niets en twijfelt over de echtheid van de tabs. Nu weet ik hier vrij weinig over dus wil ik jullie vragen of 50 mg per dag wel genoeg is? Ik weet dat stano niet veel gains zal opleveren maar je zal het in kracht toch wel moeten merken! Hij vertelde dat zijn voeding in orde was dus daar ga ik gemakshalve maar even van uit dan!!

Weet niet welk merk het is maar 50mg is echt wel de maximumdosis voor stanozolol. Aangezien het er van 5 mg zijn zullen ze niet van GS zijn...
Na 5 weken zul je zeker verschil merken en zien ook (tenzij hij een hoog vetpercentage heeft).En als zijn training en voeding/rust in orde is dan zou ik toch serieus beginnen twijfelen.
grtz wim

Ik heb trouwens ook 5 mg tabletten gehad.
Deze waren van IP (international pharmaceuticals) . Misschien zijn het dezelfde, ik vond ze ook tegenvallen. :spaz:

van stanozolol moet je echt niet veel verwachten. zelfs krachttoename is minimaal. is geen steroide om alleen te nemen. moet je combineren.

spietuut zei:
Ik heb trouwens ook 5 mg tabletten gehad.
Deze waren van IP (international pharmaceuticals) . Misschien zijn het dezelfde, ik vond ze ook tegenvallen. :spaz:

haha , IP...dat dacht ik ook al toen ik de topic las. (de fake IP uiteraard dan, niet de echte)

Ik merkte van stanazolol wel degelijk filinke kracht toename. Nam 40mg per dag. Wel in combi met Test en deca. Maar na 2 weken al flinke kracht winst. En hogere spierspanning/tonus. Had tabs van 10mg.

Maar na 5 weken moet je toch wel ergens iets merken .. tenzij je fake spullen hebt..

Ik heb winstrol GS gepakt als eerste kuur (4x10mg/dag, 5weken) en ik moet zeggen dat als je nog nooit gekuurd hebt je het verschil wel duidelijk zal merken bij het trainen (meer kracht) en na een week of 3 (bij mij toch) begon ik er veel gespierder uit te zien (was niet echt veel bijgekomen maar stond veel harder).Op einde kuur 3 kilo bijgekomen.
Ik ben geen massamonster (73kg) zodus misschien dat je er dan wat beter op reageerd.
Maar als dat je maat zijn eerste kuurtje is MOET hij toch enig verschil merken.

Sluit me dus aan bij slabek.....

grtz wim

echte IP winstrol tabs zijn goed,meerdere mensen uit mijn omgeving hebben ze genomen met goede resultaten,sommigen samen met clen anderen only

Van winstrol behoor je toch snel sterker te worden. Ik was al zon 6 wkn aan het kuren voor ik begon met winstrol, kreeg meteen een flinke krachttoename.

Echte IP moet btw idd goed zijn voor wat ik heb gehoord.

spirosz zei:
Hi ik heb een vraag

Je lever breekt elke x dezelfde hoeveelheid giftige stoffen af, dus als je tabs van 5 mg over de dag gaat verdelen dan blijft er volgens mij per dosis niet veel werkzame stof over. Correct me if i'm wrong...

TongPo zei:
Je lever breekt elke x dezelfde hoeveelheid giftige stoffen af, dus als je tabs van 5 mg over de dag gaat verdelen dan blijft er volgens mij per dosis niet veel werkzame stof over. Correct me if i'm wrong...

Ik nam sochtends 15 mg, smiddags 10 mg en savonds nog 15 mg. Mede om bovenstaande reden.

volgens mij kun je beter alles iineens innemen

Volgens mij heeft het innemen van grotere dosis een hogere piekwaarde tot gevolg. Gemiddeld zal de zelfe hoeveelheid in je bloed terechtkomen lijkt me. Vraag is wat effectiever is: een hoge piek en diepere dalen of een gelijke constantere waarde die daartussen in zit..........

TongPo zei:

• Topic Starter Topic Starter
Tnx jongens ik zal het hem laten lezen vanmiddag en waarschijnlijk post ik nog effe een foto van wat hij precies slikt, deze zal er rond twee uur opkomen!!!
Kijk er nog even naar als jullie willen!!

michael zei:
volgens mij kun je beter alles iineens innemen

Neeee,

Je zit met de halfwaardetijd. Nu is die van winstrol n stuk langer dan van dbol, maar toch zul je de dosering moeten opsplitsen in minimaal 2 keer.

of je stanozolol 1 keer per dag of twee keer per dag neemt, zal niet veel uitmaken. ik nam het 's morgens en 's avonds voor de training. wat ik zeker weet, is dat je daar niet veel van moet verwachten. meer zin om te trainen, in die periode wordt je iets sterker en that's it. en na 6 weken weeg je misschien 2 a 3 kg zwaarder. en geen terugval na die zes weken. de zin om te trainen bleef. da's misschien het grote voordeel. en dat je niet hoeft te prullen met een nakuur.

Leviathan zei:
Neeee,

Je zit met de halfwaardetijd. Nu is die van winstrol n stuk langer dan van dbol, maar toch zul je de dosering moeten opsplitsen in minimaal 2 keer.
:thumbs:

idd in 2x is beter, halfwaarde tijd van 9 uur.

Ik zeg altijd: Stanozolol maakt de man mooi! :thumbs:

Mijn spieren komen beter uit, en tijdens de training voel je een fijne pomp en hardheid.
Ik reageer érg goed op Stano's, ze maken me erg content en blij. :)

Wat IP betreft: Als je de Chinese IP hebt, is het vaak knudde.
Algemeen bekend is dat de doseringen per tablet erg verschillen, en per batch al helemáál. Beetje prutsers daar bij IP-China. Ik heb hier nog 3000 Efedraatjes liggen van IP maar ze komen niet boven de 15mg uit per tab.

DBC01 zei:
Ik zeg altijd: Stanozolol maakt de man mooi! :thumbs:

Mijn spieren komen beter uit, en tijdens de training voel je een fijne pomp en hardheid.
Ik reageer érg goed op Stano's, ze maken me erg content en blij. :)

Wat IP betreft: Als je de Chinese IP hebt, is het vaak knudde.
Algemeen bekend is dat de doseringen per tablet erg verschillen, en per batch al helemáál. Beetje prutsers daar bij IP-China. Ik heb hier nog 3000 Efedraatjes liggen van IP maar ze komen niet boven de 15mg uit per tab.

Ik kreeg door de winstrol in mn laatste kuur ineens een ontzettende krachttoename....geweldig was dat. Vrijwel de gehele kuur bleef ie uit tot ik begon met de winnie.

Terug
Naar boven