AndroidHealthClinic

start kuur, goed moment?

flobius

Cool Novice
Waardering
0
hoi,

Ik wil gaan kuren om tegen volgende zomer scherp en zwaar te staan van massa. Ik weeg nu 83Kg, heb al een prohormoon kuurtje gedaan en een dbol only kuurtje van 6weken.

Ik zou graag volgende maand een kuurtje doen van 5weken met spectriol, 1ml/week gedurende 5weken. ik ga wel met 2,5maand op vakantie voor 10dagen, dus 10dagen niet trainen en voeding word ook wel niet zoals het nu is! dus is it beter om daarna een kuurtje te starten en dan in april terug te kuren om er zeker tegen de zomer goed uit te zien? ik wou gewoon wat raad als dit mss te veel is van het goeie?

Groeten.

kzou dan even wachten tot na de vakantie. Wat zijn je stats?

Ik zou ook alleen pas kuren als je 100% zeker weet dat je in principe gewoon die tijd kan trainen en correct kan eten.

Anders is het zonde.

5 weken spectriol? wat is de bedoeling? leg eens uit?

• Topic Starter Topic Starter
stats zijn :

gestart met trainen op 71Kg,

179cm
83Kg
21jaar
2jaar training, 5/7 dagen
waarvan 1jaar +- op een meer dan behoorlijk voedingsschema :)
denk vet tussen 12 - 13 %

wel ik zat ook te twijfelen voor dat klein kuurtje, mits dat ik op vakantie ga he, ik wil zoveel mogelijk behouden na de kuur natuurlijk en niet als een steen in het water zakken.

mijn bedoeling is toch ZEKER zo'n 90 a 95kg te halen tegen volgende zomer, wat ik zeker ga halen, want ben nogal een doorzetter en als alles wat meegaat lukt het wel... ;)

mijn kuur in april word Dboll en spectriol, 9weken waarvan 3weken met Dbol erbij in't begin.

groeten

Laatst bewerkt:
1ml spectriol/ week das eigenlijk niets hé das maar een halve fles( 10ml/ fles ) spectriol moet je zeker 3 à 4 ml per week nemen dan heb je een goed resultaat( kleine dosage/ml) ken het niet juist vanbuiten maar er zitten zeker 6 actieve bestanddelen.

Methandrioldipropionaat
20 mg/ml

Nandrolonfenylpropionaat
15 mg/ml

Testosteronenantaat
10 mg/ml

Testosteronhexahydrodenzoaat
10 mg/ml

Testosteronpropionaat
5 mg/ml

Testosteroncypionaat
5 mg/ml

Totaal 65 mg/ml

Hey is ook vooral Methandrioldipropionaat die een fantastisch synergetisch effect heeft met andere A.S. Heb ik mede ervaart met Drive+susta.

Maar in de dosering wat jij wilt doen zou ik er niet aan beginnen!

:D

Terug
Naar boven