AndroidHealthClinic

start kuur trendflow testosterone gel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit op dag 26, tot vandaag weinig gemerkt in de zin van kracht of gewichttoename, wel een irritant grote verhoging van libido. vandaag voor het eerst het gevoel dat er meer kracht was, heb dan ook echt lekker getraind. In de spiegel lijkt het er iets harder uit te zien. Nog geen noemenswaardige extra gewichttoename.

Op jouw leeftijd zou ik allesinds mijn voorzorgen nemen en om de 2 weken op consultatie gaan bij de huisarts zodat je met dergelijke vragen bij hem terecht kan voor advies.
Grtz

om de twee weken? om zes maanden uw prostaat, cholosterol en lever is laten testen met bloedonderzoek.

Gozer,

Die irritante grote verhoging daar zouden mensen een moord voor doen want het betekend namelijk dat je ladderzat bent van de testosteron die door je lichaam giert. Zonder die test geen verhoging.

Ik zou heel graag eens je voedingsschemawillen zien. Want ik zie je bergen supps nemen maar een zinvol dieet vind ik in je log niet terug. En elke BBer weet wat er voor nodig is om te groeien.

Al zet (injecteer) je 2 gram test in de week en je eet / trained niet.. dan doet die test helemaal niets, je bent alleen maar geil. Dus graag je voedingsschema dan kunnen we je misschien helpen.

Zit op dag 26, tot vandaag weinig gemerkt in de zin van kracht of gewichttoename, wel een irritant grote verhoging van libido. vandaag voor het eerst het gevoel dat er meer kracht was, heb dan ook echt lekker getraind. In de spiegel lijkt het er iets harder uit te zien. Nog geen noemenswaardige extra gewichttoename.

Gozer,

Die irritante grote verhoging daar zouden mensen een moord voor doen want het betekend namelijk dat je ladderzat bent van de testosteron die door je lichaam giert. Zonder die test geen verhoging.

I know, het is een goed teken! Maar echt relaxed is het niet, een mens moet ook nog een beetje kunnen functioneren héh :P

Ik zou heel graag eens je voedingsschemawillen zien. Want ik zie je bergen supps nemen maar een zinvol dieet vind ik in je log niet terug. En elke BBer weet wat er voor nodig is om te groeien.

Al zet (injecteer) je 2 gram test in de week en je eet / trained niet.. dan doet die test helemaal niets, je bent alleen maar geil. Dus graag je voedingsschema dan kunnen we je misschien helpen.

Het is niet mijn log, dus topicstarter mag reageren. Ik reageerde enkel op de vraag of er nog meer bezig waren met een dergelijke kuur. Mijn voedingsschemais goed op dit moment, niet perfect wellicht, maar zeker ok.

Gozer,

Ik ben hier toch ook zeer benieuwd naar, van beide. Na het logje van ricardo en tremendes te lezen was ik overtuigd, maar nu ben ik toch nog aan het twijfelen. Voor beginners (ikzelf ;)) zou dit toch wel schitterend zijn, niet meteen hoeven te prikken, korte ester, ... maar het moet wel deftig zijn werk doen natuurlijk, anders kan ik toch beter meteen prikken, betere gains en kost minder.

Kom op met die voedingsschema's / stats :D

• Topic Starter Topic Starter
xxx

Laatst bewerkt:
Weet je wat het is, ik ben echt heel erg geinteresseerd in die Trendflow gel.
Twee hele goeie logs gelezen van Tremendes en Rico en dan kom jij om de hoek zeilen met je "log".

Vragen over je voeding, daar geef je geen antwoord maar die is oke, net als je training, die is ook in orde ... In orde? 5 keer per week trainen man, wel eens gehoord van rust. Broodnodige rust die je nodig hebt om te groeien? Groeien doe je niet tijdens de training maar tijdens je rustperiode, je herstel periode.

Benen train je niet dus maar fff 5 keer in de week je bovenlichaam.

Vind je het gek dat je niet groeit gabber? en je lezers dank je af met
"succes nog iedereen"

Waardeloze log dit...

idem hier.....zaterdag ben ik een maand bezig.

Voeding is zeker in orde en training ook....train 5 x per week met bijna enkel basis oef.
Na 1 maand .....1/2 kg. erbij....geen groot succes.
Heb nog 1 maand of misschien 2 maanden te gaan maar het blijft toch kostelijk...maar het is gemakkelijk.

Mijn vorig kuurtje met test e 500mg per week leverde toch meer op. (5 kg winst waarvan 3 overgehouden)

Ik weeg nu 94 kg.
Biceps 41 cm
Borst 119 cm
buik 85 cm

Benen kan ik wel niet trainen.....kraakbeendegenerartie...maar ja...daar heb ik mij al lang bij neergelegd.

Succes nog iedereen....

5 keer per week trainen man, wel eens gehoord van rust. Broodnodige rust die je nodig hebt om te groeien? Groeien doe je niet tijdens de training maar tijdens je rustperiode, je herstel periode.

Benen train je niet dus maar fff 5 keer in de week je bovenlichaam.

Vind je het gek dat je niet groeit gabber? en je lezers dank je af met
"succes nog iedereen"

Waardeloze log dit...

Met het kuren herstel je veel sneller dus is het zeker mogelijk om 5 dagen/week te trainen ;)

Ah Nemphis, dat is het. waar kuren al niet goed voor is ;)

"train 5 x per week met bijna enkel basis oef."

dan mag ie er nog wel wat bij nemen. ik zou deca pakken voor beter
ontstekingsherstel want dat loop ie wel op na een tijdje 5 dagen per week de zelfde
"oef".

Met het kuren herstel je veel sneller dus is het zeker mogelijk om 5 dagen/week te trainen ;)

Laatst bewerkt:
Imac62, waar gaat dit nou over?

Je hebt al je reply's gewist???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven