AndroidHealthClinic

Starten met kuur? (incl. foto's)

Neen, ik verwacht geen wonderen van Tren en al helemaal niet dat ik van 15 % ineens drop naar 7-8 % door AAS. Ik train al lang genoeg om te weten dat de key voeding en training is. Ik heb me om die reden ook meer verdiept in voeding en training dan AAS. Vandaar dat ik deze post heb geplaatst om te vragen wat jullie ervaringen zijn.
En ja, 70 KG klinkt misschien weinig maar ik ben dan ook niet zo lang. Ik hoef dan ook niet 80/85 kg shredded te zijn. Vandaar mijn opmerking over dat ik geen Franco Columbo wil zijn want die gast is ook mijn lengte en stond droog op 90kg. Dat hoeft voor mij niet.
Daarnaast heb ik een half jaar geleden een bulkkuur gedaan wat resulteerde in een hoge BF. Ik was toen 80KG en had een BF van rond de 20/23 %. Ik wil dat niet weer meemaken.

Op welk bf stond je voor je begon aan je kuur en hoeveel woog je ?

• Topic Starter Topic Starter
hij wilt met deze kuur vnl procenten droppen en 1-2kg pakken, dan zet ie zichzelf op een cut. zie niet in waarom hij dan vet zal gaan aanzetten? tren is toch juist en geschikt middel als het om recompen gaat?

verder, waarom is kuren boven de 12/13% nutteloos? als je van te voren gekuurd hebt, ben je blij dat er middelen zijn die je helpen je spiermassa te behouden ala AAS. alle cutkuren kunnen dan de prullenbak in.

mo neem aan dat je al ff bezig bent, door naar de 10% gaat sowieso nog 3 maanden in beslag nemen (reken 2%/maand) dus kan er in komen dat je daar geen trek in hebt. mja, of je doet dat, of je pakt een cutkuur als deze. zou in iedergeval geen bulkcycle pakken anders ga je weer te hoog in vet komen. hoeveel heb je eigenlijk met die Test E overgehouden? vp is toen wel wat uit de hand gelopen?

Ik ga sowieso niet bulken totdat ik een laag vetpercentage heb. Ik weet nu al wat er gaat gebeuren als ik toch weer ga bulken. Zit ik dadelijk weer tegen de 20% aan. Met de Test e had ik 8 kilo gepakt en behoorlijk wat vocht ook. Ik denk uiteindelijk 2/3 kilo spiermassa aan overgehouden. BF was ook flink omhoog gegaan. Ik at als een malle toen.

Op welk bf stond je voor je begon aan je kuur en hoeveel woog je ?

70KG en geen idee wat mijn BF toen was. Niet kunnen meten. Ik heb wel foto's gemaakt na mijn kuur en zoals je ziet is BF aan de hoge kant. Ik was hier toen 79/80 KG.

Foto 1.jpg

Foto 3 (1).jpg

Foto 3 (2).jpg

Foto 4.jpg

Heb nog een foto van 2 jaar geleden waar ik 65 kilo woog. Hier was ik nog natty. Foto is niet heel duidelijk maar dan heb je in ieder geval een beeld.

foto.JPG

70KG en geen idee wat mijn BF toen was. Niet kunnen meten. Ik heb wel foto's gemaakt na mijn kuur en zoals je ziet is BF aan de hoge kant. Ik was hier toen 79/80 KG.

Vind wel dat je te snel naar aas hebt gegrepen , maar daar neem ik geen beslissing over dat is iedereen zijn eigen keuze . Ik raad je aan om gewoon te cutten , tot je echt goed droog sta en overweeg dan een kuur.

Vind wel dat je te snel naar aas hebt gegrepen , maar daar neem ik geen beslissing over dat is iedereen zijn eigen keuze . Ik raad je aan om gewoon te cutten , tot je echt goed droog sta en overweeg dan een kuur.

Tja, dat is jouw mening hè. Ik vind van niet. Voor mijn lengte kan ik misschien natty 70KG halen met een BF van 10%. Dan moet voeding ook optimaal zijn + genetics speelt ook een rol. Maar goed, daar kunnen we uren over discussiëren. In ieder geval bedankt voor je advies.

Army ik vind je stelling dat je AAS alleen moet gebruiken om te bouwen kort door de bocht. Op een gegeven moment heb je zoveel massa opgebouwd met kuren, als je dan zonder roids gaat cutten lever je vrolijk weer in. Mi ook dikke timewaste.. Als je toch al aan het kuren geslagen bent beroof je jezelf van tijd en spiermassa ga je natty cutten.

Verder mo, mijn advies is om hoe dan ook te cutten. Natty of niet moet ke zelf weten. Ga je bulken ga je weer veel te hoog komen te staan.

Terug
Naar boven