- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 63kg
Hoi, ik heb een vraag.
Ik fitness nu al een tijd om simpelweg een gespierder lichaam te krijgen. Ik heb geen ambities om de sport in te gaan, maar wil er gewoon (voor mezelf
) goed uitzien. Nou eet ik al een tijdje onder mijn onderhoud en ik ben dan ook van 63 kilo naar 58 kilo gegaan. Echter, nu sta ik stil. Mijn vetpercentage gaat voor mijn gevoel niet meer omlaag (niet in de spiegel in ieder geval). Bij mijn laatste meting, 3 weken geleden, zat ik op 23,5% (lengte 1.64, gewicht 58,2 kg), maar heb nu het gevoel dat ik al ongeveer 6 weken stil sta.
Mijn vraag is nu, is het verstandig om aan supplementen te beginnen? Of is dat wat rigoureus? Ik heb zelf fatburners/groene thee extract overwogen, omdat voor velen daar ook eetlust door geremd wordt (ik heb (vooral 's avonds) nogal eens last van vreetbuien, dus dat zou mooi zijn).
Ik gebruikt tot nu toe nog niets en heb ook nooit iets gebruikt. Zijn er mensen die mij hierin wat kunnen adviseren? Er staat hier overal zoveel informatie dat ik niet zo goed weet waar ik moet beginnen, haha.
Wat ik vooral wil, is dus een (naar mijn gevoel nu bereikt) plateau doorbreken en mijn vetpercentage verlagen.. Alvast bedankt voor de aandacht
Ik fitness nu al een tijd om simpelweg een gespierder lichaam te krijgen. Ik heb geen ambities om de sport in te gaan, maar wil er gewoon (voor mezelf
) goed uitzien. Nou eet ik al een tijdje onder mijn onderhoud en ik ben dan ook van 63 kilo naar 58 kilo gegaan. Echter, nu sta ik stil. Mijn vetpercentage gaat voor mijn gevoel niet meer omlaag (niet in de spiegel in ieder geval). Bij mijn laatste meting, 3 weken geleden, zat ik op 23,5% (lengte 1.64, gewicht 58,2 kg), maar heb nu het gevoel dat ik al ongeveer 6 weken stil sta.Mijn vraag is nu, is het verstandig om aan supplementen te beginnen? Of is dat wat rigoureus? Ik heb zelf fatburners/groene thee extract overwogen, omdat voor velen daar ook eetlust door geremd wordt (ik heb (vooral 's avonds) nogal eens last van vreetbuien, dus dat zou mooi zijn).
Ik gebruikt tot nu toe nog niets en heb ook nooit iets gebruikt. Zijn er mensen die mij hierin wat kunnen adviseren? Er staat hier overal zoveel informatie dat ik niet zo goed weet waar ik moet beginnen, haha.
Wat ik vooral wil, is dus een (naar mijn gevoel nu bereikt) plateau doorbreken en mijn vetpercentage verlagen.. Alvast bedankt voor de aandacht