XXL Nutrition

!ste kuur, dboll test e deca

• Topic Starter Topic Starter
Hij bedoelt waarschijnlijk "nog altijd 11kg"...
22kg zou belachelijk absurd zijn (en dikke zever vooral!)

Trouwens, ik vind je trainingen ook nogal vreemd: schouders- benen- buik ???

Ja daar heb je gelijk in.. Had veel last van me onderarmen!!.. Wilde me benen zaterdag doen maar had me beetje verslapen en moest dus na een uurtje de sportschool uit en was er niet echt van gekomen.. Plus vond dat buik en schouders beetje afgeraffelt had deze week dus denk gebruik die dag om ff die spieren bij te werken alsware..

Net weze trainen, had dus gehoopt geen last meer te hebben van me pijn in me onderarmen dus not!!.. Ik weet wel no pain no gain maar dit voelt echt parra!! Tevens kreeg ik last van me schouders bij het trainen van me borst maar dat viel wel mee.. Maar serieus die onderarmen en polsen ik wordt er gek van!! Hele dag blijft dat klote gevoel maar door gaan, stoot ik ergens tegen aan voel ik het weer.. Dus heb vandaag ook niet zo lang getraint!
Iemand heeft me verteld dat het misschien onstoken pezen kan zijn?? maar zelf ben ik geen dokter.. Normaal gesproken had ik ff wat rustiger aan gedaan en/of een paar dagen rust.. Nu vind ik dat dus zonde om dat te doen en wil ik zwaarder gaan trainen, wil niet geblesseerd raken?? Wat hier aan te doen?? Na de dokter gaan en kijken wat hij zegt of rusten of doorgaan en maar hopen dat het wel mee zal vallen??

Bwaa.. ik heb vandaag ook Benen & schouders getraind.. vind ik niet zo'n vreemde combi?
Of wat bedoel je er mee..? (volgorde mss?)

Het liefst had ik de volgorde benen, schouders en dan buik gedaan omdat ik dat de meest relaxte volgorde vind (kan heel verhaal lullen erover maar ik doe het niet). maar het was druk in de sportschool en had geen zin om te wachten op andere mensen tot ze eindelijk klaar zijn met hun oefeningetjes gecombineerd met praatjes verkopen en dus was ik maar begonnen met schouders..

Bwaa.. ik heb vandaag ook Benen & schouders getraind.. vind ik niet zo'n vreemde combi?
Of wat bedoel je er mee..? (volgorde mss?)

Tja, een benentraining duurt toch al gauw 45m-1ur. 4-5 oefeningen + kuiten. En als je niet uitgeput bent na een benentraining, heb je ze niet goed genoeg getraind imo ;)

Tja, een benentraining duurt toch al gauw 45m-1ur. 4-5 oefeningen + kuiten. En als je niet uitgeput bent na een benentraining, heb je ze niet goed genoeg getraind imo ;)

na een volledige benen training, verzet ik geen stap meer, laatstaan dat ik me schouders er nog ff bijpak :p

Als je last heb van pees ontsteking moet je naproxzen nemen of een wat zwaardere variant nemen arcoxia werkt bij mij altijd prima had last van een ontstoken pees in me onderarm na een week veel minder last wees er wel optijd bij want dat zijn dingen die
wel 6 tot 9 maanden kunnen duren voor ze over zijn succes.

Als je last heb van pees ontsteking moet je naproxzen nemen of een wat zwaardere variant nemen arcoxia werkt bij mij altijd prima had last van een ontstoken pees in me onderarm na een week veel minder last wees er wel optijd bij want dat zijn dingen die
wel 6 tot 9 maanden kunnen duren voor ze over zijn succes.

Thanks-..

Vandaag weer getraint en weer last van me armen k*t zooi.. Ga maar is kijken of ik dat middel kan vinden..

oJAH.. ik zit er over na te denken om winny te gaan pakken.. (orals), vind anders wel beetje te vaak prikken en heb gehoord dat dat wel gevoelig kan zijn.. Zat te denken aan laatste vier weken van de kuur en dan 50mg per dag.. Wat zijn jullie meningen hier over? WIL graag droger worden en weer rond de 11 12 procent body fat dus vandaar.. .. Ojah dat middel kan ik zeker alleen op recept halen (dat gene tegen arm pijn gebeuren)?

Net weer weze trainen ging wel redelijk maar niet super ( wel stukken beter als zonder die shit)..

Bankdrukken ging wel matig dus heb besloten dat onderdeel te schrappen en losse dumbbells te gaan drukken.

Onderarmen voel ik nog steeds.. Morgen maar hopen dat biceps trainen gaat lukken.

Vind het leuk om je kuur en alles te lezen. Gaan wel veel dingen beetje slecht enzo? Hoort dat erbij ?

Vind het leuk om je kuur en alles te lezen. Gaan wel veel dingen beetje slecht enzo? Hoort dat erbij ?
geen idee maar ik meld het maar gewoon dus tjah...

Deze week ben ik ziek gewees, griep, net gewogen en sta nu op 10,5 kilo winst in totaal. dus iets terug gezakt hellaas. Gister weze trainen ging wel weer super, ook geen last van pijntjes-klachten etc...
nog drie-vier werken te gaan en hoop toch nog zo´´n twee kilo te pakken..
Me vet percentage is trouwens een procent gezakt :)..

Langzamerhand beginnen er wat meer kleine puisten op me schouders te verschijnen.. Voor de rest gaat alles wel weer lekker..

10,5kg erbij en 1%bf gezakt, hmm NETJES!!!

Vorige week zaterdag naar een hc feest geweest en daar dik twee uur lang nuchter lopen hakken! Flink wat voch verloren! dus had me cardio er voor de week weer opzitten :P..

Deze week weer zoals iedere week getraint.. Al met al ging het wel lekker...
Vrijdag ziekelijk getraint borst en triceps ging echt lekker en flink zwaar tot de max getraint.. Had het zo na me zin, kon maar niet ophouden dus had me benen ook maar gedaan, stond in de planning voor zaterdag.. Snapte niet waar ik die energie vandaan had maar ik had het gewoon! Flink zwaar gesqwat (hoe je het ook schrijft) en nog wat ander oefeningen.. Stond te spacen op me benen aan het eind.. Na het trainen voelde ik me echt lekker, zo'n voldaan gevoel :).. Alleen kon maar niet echt lekker snel in slaap vallen, voelde me benen en borst toch wel erg en in me bed bleef ik maar in me hoofd aan zwaar trainen denken!

Vandaag (zaterdag) zou ik me rug en biceps trainen en nog ff snel buikje mee pakken... Rug wel zwaar getraint maar ik was wel lui zeg.. Veel rust tussen de oefeningen etc.. Toen ik eenmaal klaar was met rug kon ik me niet echt meer aanzetten tot goed trainen.. ff snel biceps gedaan, (niet voldoende kreeg weer last van me onderarmen) en toen maar wat buik spieren gaan doen.. Wel vaag zo'n dip dag..

Me voedingsschema is eigenlijk momenteel niet echt goed.. Laat ik zeggen ik eet zes keer per dag, maar als ik soms die schema's van andere lees dan denk ik echt whow hoe krijgen die het naar binnen.. Heb toch wel het idee dat het erg persoonsafhankelijk is, want ik zelf zit iedere dag op kantoor als werk dus hoef ook niet zo heel hoog te zitten..

Ojah.. met deadliften en zagen heb ik het probleem dat ik die gewichten niet meer beet kan houden.. Valt uit me handen. Als ik ga zagen met bijv. 44kilo heb ik al echt moeite om het gewicht niet uit me handen te laten vallen aangezien me vingers de kracht niet hebben om het vast te houden terwijl het zagen zelf prima lukt kwa gewicht..

Puisten op me schouders zijn er wel aardig wat vergeleken voorheen.. Het zijn vooral kleine puistjes (had grote joekels verwacht). Maar stel ik ga na het zwembad hoef ik me niet te schamen ofzo want zo erg is het ook weer niet..

Heb het idee dat me ballen wel wat gekrompen zijn. Heb twee doosjes HCG thuis liggen maar ik zit er tegenop om het gebruiken (had voor zekerheid ook maar gehaalt).. Heb geen zin om het om de dag te spuiten.. Wil eigenlijk twee weken na me laatste week (drie weken na me laatste spuit dan toch?) drie weken lang 25mg nolva gaan nemen..

By the way damn wat is kuren verslavend.. Zit met me gedachten al bij de volgende kuur! Tjah beetje slecht eigenlijk, moet me meer gaan concentreren op het behoud straks maar goed..

Dit was het dan alweer voor vandaag!

Ojah.. ik sta nu precies op 12 kilo winst (nog drie weken te gaan)! En ben al wat vocht kwijt heb wel een bolle kop en stierennek zoals me moeder het noemt haha.. Wel irri dat me overhemden me nek af knellen..

Hoop na de kuur 9 kilo te behouden..

gaat tot nu toe lekker toch....op je pols en onderarm na dan.

misschien om je eetlust op te wekken en energieker toe voelen, is het handig om vit b12 te regelen.
wat waren trouwens je stats voordat je aan deze kuur begon?
en nu je dianabol zo hebt ervaren.....als je het bij wijze van spreken opnieuw mocht doen, zou je dan weer dianabol gebruiken?

gaat tot nu toe lekker toch....op je pols en onderarm na dan.

misschien om je eetlust op te wekken en energieker toe voelen, is het handig om vit b12 te regelen.
wat waren trouwens je stats voordat je aan deze kuur begon?
en nu je dianabol zo hebt ervaren.....als je het bij wijze van spreken opnieuw mocht doen, zou je dan weer dianabol gebruiken?

Vitamine> zal wel is ff kijken of dat niet al in die pillen zit die ik slik..

Stats: Vele zullen zeggen dat ik te vroeg begonnen ben maar tjah het is hier ook nooit goed.. Ik Woog zo''n 80 kilo bij 1.80 en erg droog (alleen onderste blokjes niet zichtbaar op me buik) want ik deed veel kickboxen.. Woog ervoor wel wat meer (plus minus 2 a 3 kilo) maar toen ik eenmaal besloten had te gaan kuren wilde ik me vet percentage heel laag hebben. Trainde wel al redelijke tijd puur op kracht en had een slecht voedingspatroon.. bedoel maar 3 keer per dag eten enzo.. Wilde wel me voeding aan gaan passen etc maar wil geen vet gaan gainen en achter blijven bij me gespierde vrienden :P.. (ja ik ben een meeloper)..

Dianabol. Ik denk zelf dat ik het niet meer ga gebruiken..:
- Deed het omdat ik gelijk wat wilde merken dat ik gebruikte, nou die twee weken langer wachten kan ik voortaan ook wel en ik denk dat het vooral placebo was. De eerste keer dat ik ging trainen deed ik de gewichten al veel zwaarder terwijl het in theorie nog niet zou kunnen werken..
- Het waren pillen die ik gebruikte > 2 keer zo slecht!.. De inname verspreide ik over de dag, als ik in het weekend laat wakker werd zat ik ermee dat ik me eerste pil pas om 1uur in nam..
- Had het EPL stikkertje van het potje afgehaalt.. Maar vond het toch nog k*t om op me werk het in te nemen want ik ga niet sneaky zitte doen en steeds op de wc het pilletje innemen..
- Op een gegeven moment wist ik niet zeker of ik nou wel of niet de pil had ingenomen of niet (dus miss wel dubbel).
- Door het spul houd ik veel vocht vast.
- Heb het de hele periode dat ik het gebruikte echt erg warm gehad wat me prestaties op me werk negatief beinvloede...
- Voelde me er gewoon niet echt lekker bij en heb zoiets van: het moet ook nog leuk blijven om te kuren.. Althans dat is mijn visie..

Vitamine> zal wel is ff kijken of dat niet al in die pillen zit die ik slik..

Stats: Vele zullen zeggen dat ik te vroeg begonnen ben maar tjah het is hier ook nooit goed.. Ik Woog zo''n 80 kilo bij 1.80 en erg droog (alleen onderste blokjes niet zichtbaar op me buik) want ik deed veel kickboxen.. Woog ervoor wel wat meer (plus minus 2 a 3 kilo) maar toen ik eenmaal besloten had te gaan kuren wilde ik me vet percentage heel laag hebben. Trainde wel al redelijke tijd puur op kracht en had een slecht voedingspatroon.. bedoel maar 3 keer per dag eten enzo.. Wilde wel me voeding aan gaan passen etc maar wil geen vet gaan gainen en achter blijven bij me gespierde vrienden :P.. (ja ik ben een meeloper)..

Dianabol. Ik denk zelf dat ik het niet meer ga gebruiken..:
- Deed het omdat ik gelijk wat wilde merken dat ik gebruikte, nou die twee weken langer wachten kan ik voortaan ook wel en ik denk dat het vooral placebo was. De eerste keer dat ik ging trainen deed ik de gewichten al veel zwaarder terwijl het in theorie nog niet zou kunnen werken..
- Het waren pillen die ik gebruikte > 2 keer zo slecht!.. De inname verspreide ik over de dag, als ik in het weekend laat wakker werd zat ik ermee dat ik me eerste pil pas om 1uur in nam..
- Had het EPL stikkertje van het potje afgehaalt.. Maar vond het toch nog k*t om op me werk het in te nemen want ik ga niet sneaky zitte doen en steeds op de wc het pilletje innemen..
- Op een gegeven moment wist ik niet zeker of ik nou wel of niet de pil had ingenomen of niet (dus miss wel dubbel).
- Door het spul houd ik veel vocht vast.
- Heb het de hele periode dat ik het gebruikte echt erg warm gehad wat me prestaties op me werk negatief beinvloede...
- Voelde me er gewoon niet echt lekker bij en heb zoiets van: het moet ook nog leuk blijven om te kuren.. Althans dat is mijn visie..

thanks voor je comment:thumbup:

Leuke comment over je Dbol ervaring!!

"- Had het EPL stikkertje van het potje afgehaalt.. Maar vond het toch nog k*t om op me werk het in te nemen want ik ga niet sneaky zitte doen en steeds op de wc het pilletje innemen..
- Door het spul houd ik veel vocht vast."

IDEM ;) :D

- Maar op m'n werk hap ik ze gewoon naar binnen, maakt niet uit..
- Vocht.. tjah.. hoort met dbol er wel bij, hoe clean je ook eet?

Succes verder!

Terug
Naar boven