Vitamine> zal wel is ff kijken of dat niet al in die pillen zit die ik slik..
Stats: Vele zullen zeggen dat ik te vroeg begonnen ben maar tjah het is hier ook nooit goed.. Ik Woog zo''n 80 kilo bij 1.80 en erg droog (alleen onderste blokjes niet zichtbaar op me buik) want ik deed veel kickboxen.. Woog ervoor wel wat meer (plus minus 2 a 3 kilo) maar toen ik eenmaal besloten had te gaan kuren wilde ik me vet percentage heel laag hebben. Trainde wel al redelijke tijd puur op kracht en had een slecht voedingspatroon.. bedoel maar 3 keer per dag eten enzo.. Wilde wel me voeding aan gaan passen etc maar wil geen vet gaan gainen en achter blijven bij me gespierde vrienden

.. (ja ik ben een meeloper)..
Dianabol. Ik denk zelf dat ik het niet meer ga gebruiken..:
- Deed het omdat ik gelijk wat wilde merken dat ik gebruikte, nou die twee weken langer wachten kan ik voortaan ook wel en ik denk dat het vooral placebo was. De eerste keer dat ik ging trainen deed ik de gewichten al veel zwaarder terwijl het in theorie nog niet zou kunnen werken..
- Het waren pillen die ik gebruikte > 2 keer zo slecht!.. De inname verspreide ik over de dag, als ik in het weekend laat wakker werd zat ik ermee dat ik me eerste pil pas om 1uur in nam..
- Had het EPL stikkertje van het potje afgehaalt.. Maar vond het toch nog k*t om op me werk het in te nemen want ik ga niet sneaky zitte doen en steeds op de wc het pilletje innemen..
- Op een gegeven moment wist ik niet zeker of ik nou wel of niet de pil had ingenomen of niet (dus miss wel dubbel).
- Door het spul houd ik veel vocht vast.
- Heb het de hele periode dat ik het gebruikte echt erg warm gehad wat me prestaties op me werk negatief beinvloede...
- Voelde me er gewoon niet echt lekker bij en heb zoiets van: het moet ook nog leuk blijven om te kuren.. Althans dat is mijn visie..