AndroidHealthClinic

Steeds meer stoelen leeg in de bios

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...binnenland/0406_1700_bioscoopbezoek_daalt.xml

De Nederlandse bioscopen draaien tot nu toe 'dramatisch slecht'. Dat heeft de Federatie van de Cinematografie laten weten. De inkomsten aan de kassa zijn met 11,8% gedaald vergeleken met 2005.

Geen kaskrakers
Naast het illegaal downloaden van films en de toename van het aantal dvd-spelers thuis, is er nog een oorzaak voor de terugloop. Tot nu toe waren er amper kaskrakers te zien in de bios.

Zwartboek
De Federatie verwacht later dit jaar beterschap. De komende maanden staan er geheide hits op de rol. Het gaat om de Da Vinci Code, Zwartboek, Wild Romance, Nachtrit en Mission Impossible III.

Wat zal de toekomst ons brengen dat we binnen 5/10 jaar geen bioscoop meer hebben?

goedkope kaartes (Y)

Toen ik in de USA was viel het me op hoe goedkoop de bioscopen daar waren, daar wil je nog wel eens heen gaan, maar voordat ik hier met een paar man naar de bios wil moet ik toch echt wel langer sparen.

• Topic Starter Topic Starter
ik betaal voor een bioscoop kaartje 7 euro

dat valt toch reuzen mee of niet dan???

Waarom zou ik naar de bios gaan als:
-het me (relatief gezien) veel geld kost
-ik alle films thuis al heb liggen
-ik op me eigen bankje inclusief luxe grote tv filmpje kan kijken zonder schreeuwjongeren en rondvliegende popcorn :rolleyes:

@wazzup; ik zou dus ook wel naar de bios gaan als de kaartjes goedkoper waren (laatste keer betaalde ik 8.75...)

wat moet een kaartje dan gaan kosten?

Ik weet zeker dat het er niet aan toe bij draagt omdat de kaartjes alleen maar duur zijn.

Het kopieren moet aan banden worden gelegd zal de beste oplossing zijn.

voor 5 euro zou ik best wel vaker naar de bios gaan

Ik blijf weg uit de bios omwille van de mensen die het voor geen uurtje kunnen laten om zich vol te stoppen met allerhande gore troep..

Cinema is ook niet gezelig meer zoals vroeger... Duurt een uur voor je bv in de metropolis in je stoel zit..

Cartoons in antwerpen is nog leuk

Bracke zei:
Ik blijf weg uit de bios omwille van de mensen die het voor geen uurtje kunnen laten om zich vol te stoppen met allerhande gore troep..

Cinema is ook niet gezelig meer zoals vroeger... Duurt een uur voor je bv in de metropolis in je stoel zit..

Cartoons in antwerpen is nog leuk

30% is reclame voor de rest vind ik het altijd wel gezellig om met kameraden naar de bios te gaan, de de tijd nog mooi ff uitgaan en dan kan die avond niet meer stuk!

houston zei:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...binnenland/0406_1700_bioscoopbezoek_daalt.xml

De Nederlandse bioscopen draaien tot nu toe 'dramatisch slecht'. Dat heeft de Federatie van de Cinematografie laten weten. De inkomsten aan de kassa zijn met 11,8% gedaald vergeleken met 2005.

Geen kaskrakers
Naast het illegaal downloaden van films en de toename van het aantal dvd-spelers thuis, is er nog een oorzaak voor de terugloop. Tot nu toe waren er amper kaskrakers te zien in de bios.

Zwartboek
De Federatie verwacht later dit jaar beterschap. De komende maanden staan er geheide hits op de rol. Het gaat om de Da Vinci Code, Zwartboek, Wild Romance, Nachtrit en Mission Impossible III.

Wat zal de toekomst ons brengen dat we binnen 5/10 jaar geen bioscoop meer hebben?

Mission Impossible III was afgelopen zaterdag al op tv op Veronica dacht ik

Ja.. het downloaden van films heeft hier mee te maken.. maar laten we ff eerlijk zijn, de kwaliteit van films gaat ook SNEL achteruit..

Laatste echte goede film die ik ind e bios heb gezien was saw.. en da's alweer flink wat jaartjes geleden.

misschien omdat de prijskaartjes sinds de komst van de euro met 200% zijngestegen?:D gebrek aan goede films? de mogelijkheid om alles van internet te halen?:p

Ye en dat ook.. 9 euro per kaartje hier in amsterdam.. beetje belachelijk hoog. Vroeger waren ze 12 GULDEN..

Je moet niet meer denken in guldens.. dan is alles belachelijk duur :rolleyes:
Sterker nog.. alles IS belachelijk duur :P

Idd, 9 euro voor een kaartje...b*ch please

j354j4 zei:
Ja.. het downloaden van films heeft hier mee te maken.. maar laten we ff eerlijk zijn, de kwaliteit van films gaat ook SNEL achteruit..

Laatste echte goede film die ik ind e bios heb gezien was saw.. en da's alweer flink wat jaartjes geleden.

saw een goede film laat me niet lachen:D

Prijs kan me niet zoveel schelen, maar ik vind de sfeer in veel bioscopen ver te zoeken. Ging je vroeger nog gezellig voor- en nazitten aan de gezellige bar van het knusse bioscoopje. Tegenwoordig word je in een grote hal gepropt met 1000en schreeuwende kinderen en gezelligheid uit een pakje.:mad:

als je naar de bios gaat sta je eerst in de rij (ongeveer een kwartier) voor je kaartjes. dan betaal je een te hoog bedrag voor een vaak te matige film.
vervolgens word je doorgelaten naar de hal, waar je tot aan de gesloten deuren van de filmzaal mag komen, daar wacht je tot 5minuten voor aanvang van de film aangezien de vorige groep alle stoelen vol cola en popcorn heeft gegooid en het dus schoongemaakt moet worden.

ben je eindelijk binnen en gaat het scherm aan dan zie je eerst 10-15minuten reclame, om vervolgens je 5euro kostende halve liter cola en 4euro kostende zak M&M's open te trekken. wanneer je in de pauze naar de toiletten loopt weet je al dat het wachten daar ook minimaal 5minuten gaat duren, howel je al bijna op ontploffen staat, en je dus net te laat bent om het begin van de 2de helft film mee te maken. je gaat zitten en voelt wat tegen je aankomen, en ja hoor dat zijn ze de 14jarigen die popcorn gooien, alsof je nog niet gefrustreerd genoeg was:mad: na deze rel-koters te hebben toegeschreeuwd dat je ze eruit gooit als ze zich niet gedragen, waardoor je overal vandaan hoort roepen "wees eens stil" omdat je er wat van zegt dat je bekogeld word.

vervolgens denk je dat de 2de poauze begint maar dan komt de aftiteling, een film met open einde, je haar vol popcorn, je portemonnee 30euro lichter en je broek nat van de cola van de vorige stoeleigenaar verlaat je de zaal waarna je door de regen en met tegenwind nog eens 20minuten kwijt bent thuis te komen:(

waarom mensen minder naar de bios gaan? op deze details na? geen enkel idee:cool:

een home-cinema set met grote tv kost niet meer zoveel, voeg daar de uitgebreide collectie dvd's die via internet te downloaden zijn toe en je hebt een hele goede reden om weg te blijven uit een zaaltje, vol schreeuwende kinderen, waar je bijna 10 euro toegang voor betaalt :rolleyes:

NAar de buios gaan IS Mission Impossible.

Mensen (voor jongeren) die het niet aankunnen om 2 uurtjes hun bek te houden. Gooien met snoep en anderen intimideren. Toen was voor mij de maat vol. In Spanje loopt een steward rond in de zaal die hufters eruit kickt heel simpel. Hier niet. Hier ben je ovegeleverd aan de nukken van een stel relknaapjes. En dat veroorzaakte zóveel spanning bij elke uitje van opa en hertje dat we besloten om dat maar effe niet te doen.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven