chris 101
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik heb de laatste tijd soms last van steken in mijn borst het voelt alsof het onder me ribbenkast zit bij mijn hart. Ik heb dus geen idee wat het is ik heb de laatste tijd geen rare dingen gedaan en ik heb het ook als ik mijn borst een week niet getrained heb. Ik had het vrijdag weer tijdens het werk en na een tijdje stopte het maar ging het over naar een constante pijnlijke druk bij mijn borst beentje, ik heb het er toen met mijn baas over gehad en die zei dat ik waarschijnlijk een spiertje in me borst,rug of schouders verrekt hebt ofzo.
iemand hier ooit is last van gehad of iemand die weet wat het kan zijn?
volgende week ieder geval eerst bij de fitness vragen aan instucteur/fysio en anders langs de huisarts.
ik heb er trouwens nu ook last van het is aan de linkerkant van mijn borst en ik voel het onder mijn ribben. als ik hoest of die in adem voel ik het niet of word het niet erger.
GR chris
iemand hier ooit is last van gehad of iemand die weet wat het kan zijn?
volgende week ieder geval eerst bij de fitness vragen aan instucteur/fysio en anders langs de huisarts.
ik heb er trouwens nu ook last van het is aan de linkerkant van mijn borst en ik voel het onder mijn ribben. als ik hoest of die in adem voel ik het niet of word het niet erger.
GR chris