MuscleMeat

Stel, je hebt borsthaar....

Peiling Peiling Stel, je heb borsthaar...

• eraf met die zooi, want...(motivatie)

Stemmen: 139 64,4%
  • erop laten zitten, want...(motivatie)

Stemmen: 77 35,6%

• Totaal stemmers
    216
Wegbranden zoals ik vorige week nog heb gedaan is de beste snelste, vriendelijkste optie.. zonder harde stoppels terug te krijgen...

Men neme een aansteker.. en gaan langs de haren.. brand het te hard tik ff uit met je andere hand.. Ga door totdat de haren minder dan 3mm van de huid vandaan zitten..

En ja het stinkt ja..

heb geen borsthaar,vind het zo wel beter :)

Eraf, want is leejluk.

vogels maken geen nesten in kale bomen :)

ik haal het eraf om de 2weken ofzo, begint te jeuken en vind het lelijk

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het argument dat je borst beter uitkomt zonder borsthaar best wel zwaar wegen eigenlijk..

ik vind het argument dat je borst beter uitkomt zonder borsthaar best wel zwaar wegen eigenlijk..
als je al geen grote pecs hebt kan haar ze totaal kleineren :mad: , net als mensen met een klein lulletje en schaamharen eigenlijk :D

enne
purple mag mij harsen

Homo's scheren hun borst een echte vent heeft borsthaar en als het even kan ook nog iets van een baard.

• Topic Starter Topic Starter
Afscheren :roflol:

Komop zeg , hoe gay is dat ...

Ik hoor ook steeds grieten zeggen dat ze het lelijk vinden , maar als er dan eentje naast je ligt doen ze niet anders dan met hun handen in dat haar zitten en er aan prullen enzo .

Borst haar gaat eraf (als het ooit komt)

heb jij ook zo'n gigantische grasmat dan? :D
Valt op zicht nog wel mee. Heb duidelijk borsthaar maar niet zo veel dat het door al mijn shirts heen puilt wel genoeg voor de dames in lekker in te woelen.

Ik hoor ook steeds grieten zeggen dat ze het lelijk vinden , maar als er dan eentje naast je ligt doen ze niet anders dan met hun handen in dat haar zitten en er aan prullen enzo .
Inderdaad:roflol:

ik ben een weerwolf

Dit in tegenstelling tot rughaar ..... stelletje hypocrieten ;)

Echte kerels hebben borsthaar, ik heb zelfs geen haartje .....

Ik heb nog geen borsthaar:P

Terug
Naar boven