AndroidHealthClinic

Stel, je hebt borsthaar....

Peiling Peiling Stel, je heb borsthaar...

• eraf met die zooi, want...(motivatie)

Stemmen: 139 64,4%
  • erop laten zitten, want...(motivatie)

Stemmen: 77 35,6%

• Totaal stemmers
    216
Afscheren :roflol:

Komop zeg , hoe gay is dat ...

Ik hoor ook steeds grieten zeggen dat ze het lelijk vinden , maar als er dan eentje naast je ligt doen ze niet anders dan met hun handen in dat haar zitten en er aan prullen enzo .

This is so true!

Mannen die lichaamshaar verwijderen. fl**ker toch op waar gaat het heen met deze maatschappij :gay:

Ik haalde t ook altijd weg, maar pff ben t echt zat.

Waxen doet au :p

Je moet ook niet waxen, gewoon wassen is voldoende.

erop laten zitten, zou niet weten waarom of voor wie ik het zou moeten afdoen

staat me prima

Geen last van gelukkig. Vind het niet mooi staan sorry voor de mannen met borsthaar:D!

hahahahahha, altijd lachen als het over marc w gaat....

eraf, zie ik te minste brute strepen als ik aanspan

ik doe het ook eraf. Nouja inde zomer dan in elk geval.

nadeel van schere is dat je wel is bultjes krijgt en dat is dan ook weer geen gezicht. Opzich vind ik borsthaar zelf niet erg alleen mijn vriendin houdt er niet van. Alleen rond de tepel vind ik niet uitzien.

Nou ik ben dus een behaarde aap,
met dank aan me pa, (LUL!)

ik gebruik een scheermes, Veet, laat me harsen,
en binnenkort gaat de laser er overheen :)

ik doe het ook eraf. Nouja inde zomer dan in elk geval.

nadeel van schere is dat je wel is bultjes krijgt en dat is dan ook weer geen gezicht. Opzich vind ik borsthaar zelf niet erg alleen mijn vriendin houdt er niet van. Alleen rond de tepel vind ik niet uitzien.

laat er dan lekker de t*ring krijgen,
zij hoort te respecteren hoe jij bent pik.

Ik haal het al weg sinds de eerste haar die er kwam..het groeit nu IMO wel wat te hard!

Ik scheer het om de dag. Groeit ook als een madderfak, maar als ik het laat staan is het ZO lelijk dat ik het ervoor over heb.

Hmm, mijn vriendin wordt een soort van boos als ik me borsthaar scheer. Ze gaat er altijd over aaien.

want het is lelijk!

Terug
Naar boven